Az EQS a hatékonyságról és a luxusról szólt, az EQS SUV tovább emelte a lécet. Ezzel már a terepre is kimehetünk, ha éppen ahhoz van kedvünk.
Bevallom őszintén, ezt a tesztet már kétszer eltoltam más autók miatt. Volt idén az e-tron utam, aztán Lexus, utána Ioniq 6 Madridban, az i7-es BMW után nem akartam egyből a következő héten egy újabb olyan autót bemutatni, amire 99 százalékunknak úgysem lesz pénzünk a büdös életben soha, arról nem is beszélve, hogy ez egy hatalmas SUV, amik ugyebár nem a szívem csücskei. De hát ezt is meg kell csinálni, ha csak a kedvenc elektromos autóimat tesztelném, akkor nem sok autóteszt lenne évente. 😀
Azért nem kell sajnálni, attól függetlenül, hogy nem értek egyet a SUV mániával, elég kellemes volt terpeszkedni az EQS SUV-ban, olyannyira, hogy egy laza autópályás teszt kedvéért elmentem Szarvasra az Újváros Bisztróba kajálni egyet. Mivel az első évben ingyenes az autó töltése, az útiköltséget rászánhattam a kajálásra. Arra is gondoltam, hogy a bisztrónál forgassunk, de aztán elvetettem az ötletet és inkább kivittem az autót Csákvár mellé a dolomit dombokra. Annak ellenére döntöttem így, hogy a forgatás előtti estén, elalvás előtt átvillant az agyamon a kép, ahogy a 74 milliós autóval felborulok a hegyoldalban…
Ezek a videók, a Patreon illetve Youtube támogatóim nélkül nem jöhetnének létre: