Létezik TÚL ERŐS BMW? – BMW i5 M60 teszt

Akkora, mint a régi 7-es BMW, 600 lóerővel, és brutális nyomatékkal. Ez az új 5-ös elektromos BMW. Az i5 M60 minden akar lenni, luxusos és sportos is egyben. De ennek ára van, nem is kicsi.

Megszámolni sem tudom már hány különböző BMW-t vezettem életemben. Csak sajátból volt négy különböző, plusz egy halom tesztautó. Szóval elég sokat láttam már, és az i5 M60 is azok közé a BMW-k közé tartozik, amitől kivert a víz. 2400 kilós autó 600 lóval meg 820 NM-es nyomatékkal akkora testben, mint amekkora az előző 7-es BMW volt.

Már amikor az i4 M50-et forgattam, akkor is probléma volt, hogy hogy az istenbe mutassak be egy ilyen autót, ami ECO módban is azonnal átlép minden sebességhatárt a gázpedál legkisebb legyezésére is, ez az i5 meg még erősebb, még nagyobb. Szuper. Ja és persze téli gumival a 22 fokos tavaszban… Jobban örültem volna egy fapados hátsókerekes i5-nek, de hát ezt adták, ezzel kell menni így hát ezzel mentem. Íme a BMW legerősebb 5-ös BMW-je.

Ezek a videók, a Patreon illetve Youtube támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Wallbox.hu, Elektrobiker.hu, Q & C Víztisztítók, Hangszerdiszkont.hu, Alfa Amore, Skyfol Autófóliázás, Botos Bálint, Csikós Botond, Fábián Attila, Glóner Márk, Juhász Gábor, Kocsis István, Pergel Dániel, Pék Péter, Patonai Szabolcs, Tamás Hájas, Csapó Zoltán, Sáfrány Zsolt, Molnár Tamás, Popovics Péter, Fülöp Zoltán, Forró Attila, barnadesign.eu Airfilm.hu