Erősebbek és okosabbak lettek a Teslák

Plusz lóerőket kaptak a Teslák egy szoftverfrissítéssel, elérhetővé vált az egypedálos vezetés és az autopilot is okosabb lett. Itt a V10 újabb verziója.

Hét elején nagyon gyorsan nyomtam rá a szoftverfrissítés gombra a telefonomon a Tesla alkalmazásban. Pár hetente jönnek az újabb és újabb szoftverfrissítések, legtöbbször csak apró hibajavításokkal. De a mostani más volt, tudtam, hogy a frissítés után erősebb lesz az autóm. Ki ne örülne plusz 5 százalék erőnek? Én még aznap este örömködtem egy kicsit, az érezhető teljesítménynövekedésnek. Az egypedálos vezetést és az időzítést már régóta hiányoltam, ezeket is megkapta Winter, viszont a bóják és terelőtáblák felismeréséhez csak Attila Raven Teslájában van megfelelő hardver, ezért az ő autóján teszteltük le. Íme:

PS: igen, lesz videóm a Tesla Cybertruckról is, de folyamatosan jönnek az újabb és újabb hírek, nem akartam a bejelentés napján viszonylag kevés infó alapján kivesézni a ciberteherautót. Meg őszintén szólva arra is gondoltam, hogy nem árt egy kis időt hagyni megemészteni a dizájnt…

 

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Teslounge, Használt elektromos autók, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István, Dávid Lencsés-Tóth, Tamás Borsos, Otto Olah, Bunyevácz Árpád Márk, Környezetbarát weboldal készítés, CoderWeb, Péter, Patonai Szabolcs, Széles Csongor

6 hozzászólás

qubit

Érdekelne a véleményed, hogy ez a kivágott kormány ez most csak a koncepció autóban volt vagy ez lesz a trend? Mert azt látni, hogy esetlenül tekergetik, még nézni is rossz. Kitérhetnél majd rá a készülő videóban

pampalini

Nem nagy probléma, csak jelezni szeretném (és talán itt látod), hogy a jobb oldali insta widget nem működik “This is free version of our widget. HTTPS is disabled for free widgets. Please upgrade this widget to enable HTTPS on your awesome website!” – szóval így jelen állapotában a saját Instád helyett őket hirdeted 🙂

Valentin

Úgy bírom Attila reakciót, természetesek és viccesek!