BMW i3 hatótáv extrém hidegben?

Már azt hittem megúszom ezt a tesztet, de nem. A tavasz első napján tesztelhettem, hogy mennyire csökken a hatótávja az autómnak mínusz 16 fokban.

Nagyon nem volt kedvem autózni ma éjjel, elég fáradt voltam már enélkül is. De tekintve, hogy már március van, nem valószínű, hogy a közeljövőben lesz még olyan hideg, mint ez az éjszaka volt. Így hát este 10-kor felkerekedtem és közel három órát autóztam a farkasordító hidegben. Jöjjön előbb a videó, aztán még pár szó ezzel kapcsolatban.

Vicces volt egyébként ez a teszt, mert alig találkoztam autókkal. Miközben vezettem, arra gondoltam, hogy szinte teljesen irreleváns mekkora ilyen hidegben a hatótáv, hiszen én sem megyek ilyenkor sehova, max a városban mászkálok, arra meg bármi elegendő. Persze ha északabb élnénk, ott fontosabb lenne mindez, de itt Magyarországon alig-alig fordul elő hogy ennyire hidegbe kelljen messzire menni. Nyilván vannak kivételek, de azért szerintem a legtöbben ilyenkor inkább otthon pihiznek, nem az utakat róják.

A vasárnapi epizód is készen van már, az is hasonló lesz, annyi különbséggel, hogy amolyan igazi BMW-s stílusban vezetve néztem meg, hogy mennyit bír az aksi. (Patreon támogatóimat, akik már látták arra kérem, hogy ne spoilerezzék el a hétvégi részt. 🙂 )