Tünde felniket tervez elektromos autókra (is)

A szép felniket mindenki szereti, ahogyan természetesen én is. Most egy magyar hölggyel sikerült beszélgetnem, aki felniket tervez, ráadásul nem is akármilyeneket.

Pont amikor az egy nappal korábban Abu Dhabiban felvett e-tron anyagot vágtam, egyszer csak kaptam egy üzenetet. Ez állt benne:

Szia! Audi e-tron GT wheeldesignere, megtalálod instán @girlslovescars néven vagy Facebook-on, Tünde Dániel néven.

Több se kellett, 5 perccel később, már Tündét fűztem, hogy készítsünk egy interjút, mert azt gondolom, eleve tök érdekes téma, hogy mennyiben kell másképp tervezni felniket elektromos autókra, de mindezt ráadásul egy magyar hölgy teszi. Meg persze az Audi e-tron GT említése is azonnal felpörgette a pulzusomat, szóval több se kellett. Tünde szerencsére igent mondott, és fel is vettük az anyagot. Íme, így készülnek a felnik:

Nagyon boldog karácsonyt kívánok minden kedves nézőmnek!

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Hírkereső.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemEbikeshop.huRackhost.hu, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, Kis Zoltán, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Lagolit, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Andras Keresztes, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István

  • Köles Ákos

    Szia András!
    Jó volt látni, hogy egy honfitársunk ilyen sokra vitte! Szerintem is az autó formatervezés az álom meló, csak én sem tudok rajzolni… 😀 Én egy dolgot hiányoltam a videóból bár lehet, hogy, csak engem zavar.
    Ugye a felniket alapjában véve két kategóriába sorolhatjuk.
    1. Szimetrikus felnik,
    2. Aszimetrikus.
    Van egy több 10 millió Ft-os Audi e-tron, amin egy aszimetrikus felni van. Legyártanak belőle 4 db-ot majd felteszik az autóra. Ezzel, csak nekem van gondom? A tervező a videódban elmondta, hogy mennyire összhangba kell lennie a felninek az egyéb design elemekkel, meg a formavilággal. Na, de kérem egy aszimetrikus felnit FORDÍTVA feltenni az autó másik oldalára már más képet mutat! Egy 3,5 milliós olcsó autónál rendben van, de egy több tizen milliós luxus autónál, azért én elvárnám, hogy a másik oldalon a felninek a tükrözött mása legyen. Régen biztos az is benne volt, hogy teljesen meg kellett volna tervezni tükrözve is a felnit, de mostani tervező programokkal egy gombnyomás lenne az egész. Én megkérdeztem volna, hogy egy miért van így, bár mondom lehet, hogy ez, csak engem zavar… https://uploads.disquscdn.com/images/298765309e35a3354bbe33068144b74a414b5da28c0aef4ed4ed8e1aed5a26c7.png

    Üdv.:
    Ákos

    • qubit

      A kérdés jogos, és nem csak az esztétikai szempontok miatt, de szerintem a légáramlás is változik így.

      • Köles Ákos

        Így van!

    • stradacostiera

      Borzalmasak ezek a baltával faragott Ikea-felnik.
      Pókháló for life!
      http://i.imgur.com/IymmWYvg.jpg

      • Köles Ákos

        De ezt legalább bármelyik oldara felteszed, ugyan úgy néz ki… 😀

  • vodafone

    ezt a csajt nem zavarja, hogy az instája azt jelenti hogy “a lányok szeretik a sebhelyeket” és nem azt, amire gondol?