Tesla Model S RAVEN – 1000 KM KIHÍVÁS

Az elektromos autókkal nem lehet hosszú távra menni, mondják sokan. Mi nekivágtunk a legújabb Teslával egy 1000 kilométeres útnak, hogy megnézzük mennyi idő alatt lehet megtenni.

Az első Tesla Model S még 60 kWh-os akkumulátorral mutatkozott be, aztán szép lassan elérte a 100 kWh-t. Közben egyre erősebb is lett. Most megérkezett a RAVEN kódnévre hallgató valaha készült legerősebb Tesla, ami elvileg még a hatótávban is fejlődött. Attilával egy vadi új példánnyal indultunk neki egy 1000 KM-es útnak. Mielőtt megnézed a videót, a hozzászólások közt tippeld meg, hány óra alatt tettük meg töltésekkel együtt az 1000 kilométeres utat.

Ha a Tesla Universalnál vásárolsz Teslát, a HANDRAS01 kóddal 50 százalék kedvezményt kapsz a falitöltőre!

Használt elektromos autók: http://teslaautok.com/

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Tesla Universal, Használt elektromos autók, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István, Dávid Lencsés-Tóth, Tamás Borsos, Otto Olah, Bunyevácz Árpád Márk, Környezetbarát weboldal készítés, CoderWeb

  • W

    10

  • Köles Ákos

    Üdv!

    Jó látni az ilyen videókat. Végre eljutott oda az akku technológia, hogy van értékelhető hatótáv!
    Nem gond, hogy nem jött össze 11 óra alatt. Szerintem ennek nem is az a lényege, hanem az, hogy azok, akik félnek az elektromos autóktól lássák, hogy ugyan úgy lehet ezekkel is nagy távokat menni. Ahogy mondtad András lényegében azalatt az idő alatt töltöttetek, amíg megáltatok enni, inni stb. Azt meg megtettétek volna benzinessel is.

    Ákos

  • Attila Kovács

    9 és fél?

    • Attila Kovács

      Jól van na :D. Még nem értem a végére, de látom, kicsit túloztam :D.

      • Attila Kovács

        Mindegy. Kiemelkedően jó volt, csak így tovább.

  • Valentin

    9h:15min

    • Valentin

      Oké, nagyon mellé lőttem, de mindebből az látszik, hogy autózhatatlanok már útjaink, nem lehet már úgy haladni, mint 15 évvel ezelőtt.
      Szerintem ezzel az autóval meg lehetett volna csinálni a 9h:15-öt, azért is mondtam ennyit, csak épp nem számoltam a dugókkal.
      Jól szórakoztam a videótokon, két jóbarát, aki folyton egymást ugratja, jó pihenést Terence Hill és Bud Spencer! 🙂 😉

      Mikor jön a rész, ahol (vissza)kéritek a piros buggytokat?

      pl. egy piros VW ID Buggy-t, na ???

      Az ország legnézettebb videója lenne, és talán külföldön is!

      • Pogácsás Zsolt

        8 és fél óra?

  • arpad szabo

    15

  • Jáger Roland

    Sok dologtól függ, pl autópálya vagy közút, pihenni is megálltok, vagy a töltés ideje alatt pihentek stb..
    Autópályán 120as átlaggal 2 töltéssel, 1-2 rövid pihi 10-11ó
    Közúton 70es átlaggal 1 töltéssel 2-3 rövid pihi 15-16ó

  • Vincze József

    10 óra 50 perc.

  • B. László

    Ez az ido rengeteg plus szarkodni kel a toltesel is megallni. En ezt a dizelel 6,5 ora alatt tolom le ugy megalllok matricat venni 2x 5 perc plus. Par perc wc re,meg kicsit jarkalni. Aparkoloba szoval kb 15 percre es hozzateszem amikor megerkeztem meg beulhetek a kocsiba a baratokkal es legurulhatok par szaz kilometert ugy h nem kel tankolni meg toltogetni egyszer sem. Ez melett kenyelmes nagy csaladi autoban utazok kenyelmesen sok cuccal ami valszeg a teslabol 2 autoba ferne csak be. Azt mar nem is emlitem telen es nyaron is megy a hutes futes nem spuroskodok. Meg talan annyi hogy. A tesla kocsijanak az aranak az 1/3 reszebe kerul egy ilyen es nincs szarokdas meg finomkodas lehet neki toni a nemeteknel is 2 felett stbb…..

    • Tamás Hartmann

      6,5 óra 1000 km?
      Leírnád, hogy hány kilóméteres az átlagsebességed?

    • W

      6,5 ora kisbusszal 1000km-t?
      Nemreg nyomtam le ugyanezt a tavot, amit most Andrasek, ugyanezen az utvonalon. A dugot ugyanigy beszivtam en is. Ha nem 200-al tolod belsoben levillogva mindenkit VEGIG, akkor sehogy sem jon ki a matek.
      Amugy meg biztosan meg lehet csinalni 8 ora kornyeken ugy ahogy mondod, de akar a tokom megfeszulni egy ilyen ut alatt. 2 orat nekem nem er meg, hogy valami idiota miatt 200-zal felkenodjek a korlatra. Ha meg nem Nemetorszagban megyek, akkor en vagyok az a bizonyos idiota 200-zal.
      Mindig ugy szamolok ilyen utaknal max. 110-115km/h atlaggal jovok, abban benne van pihi, tankolas, szendvicsezes, wc stb. Amit leirtal az 145-os ATLAG korul van. Eleg meredek (nekem).

      • B. László

        én egy szóval nem beszéltem kisbuszról így ezt a kérdést nem is tudom hova tenni. Átlagsebességet nem szoktam figyelni mert hogy pontos legyen ahoz indulás előtt kellene lenullázni minden alkalommal és rögtön indulni ahol állsz és ketyeg az autó ott bizony ez már lefelé megy elég rendesen mivel 10 perc alatt 0 táv én nem tudom ti hogy jártok de én pl nem szoktam leállítani az autót egy kemény tempo után csak azért mert pisizek egyet vagy veszek egy matricát . Németben 250-270 lazán éjjel lehet csapatni akkor gyér a forgalom és el is van engedve nagyon sok helyen a tempo max pár helyen van kint 120 tábla de ott is lehet 120-140 veretni , osztrakba tudni kel hol vannak a kamerák és máris lehet haladni, magyarban 150 ig nem kapsz semmit, osztrákba 140 ig nem kapsz semmit a 140 zonaba meg 150-160 ra még nem jön semmi. Mielőtt fére érteni bárki én nem mondtam egy szóval sem h ennyivel járok,mert az marad az én titkom hol mennyivel 🙂 Nem kel szabályt szegni ennyit simán csalnak az órák ekkora temponál szóval a valós tempo az így lesz annyi ami a megengedet.
        Érdemes elvinni a kocsit km óra hítelesítésre és ott nagyon tutin be tudják lőnni,hogy a reállísat mutassa. Én pl van hogy megyek 50 el az előttem levő autonak a középkonzolan meg latom este h 67 mutat neki 😀

    • Valentin

      … tudjuk, meg át is repülsz az autóddal a többiek felett dugóban! :-DDDD
      Szar ez a Tesla, SpaceX kell ide, hogy képes legyen űberelni a te autódat, meg vezetési stílusodat!

      • B. László

        este meséld már el milyen dugo van meg hol? oda írtam este kel közlekedni nem nappal meg késő dlutan mikor a sok paraszt megy haza a munkából. A tesla mindig is kevés lesz mert nem tud 200 felett tartosan közlekedni vagyis tud csak akkor 100km-renként álhatsz meg tölteni pár órára 😀

        • Valentin

          Ember, annyi hülyeséget írsz itt össze, hogy egy kutya megenné, macska lenne belőle!
          – Egyrészt egy szóval nem említetted az első kommentedben, amire válaszoltam, hogy ‘este’.
          – Másrészt nem tudsz írni, és nem tudsz magyarul, botrány, ahogy kifejezed magad, rossz olvasni, idézek tőled:
          “szarokdas, toni, Aparkoloba, toltesel, németben, osztrakba, magyarban
          – Harmadrészt annyira nem ismered a Teslát, hogy az valami vicc, de a hülyeségeket azt lököd róla!
          A Tesla Model S-nek 750 literes a csomagtartója, és nem hogy nincsen szégyenkezni valója a füstös autók mellett, de annyi E-val, amennyivel a Tesla gyűri az autópályát, a te autód csak vánszorogna!
          Úgyhogy ne legyél annyira büszke, mert a tudatlanságod és a tájékozatlanságod szó szerint CIKI!

          • B. László

            Kedves Valentin majd írd meg melyik tesla tud 250-300 al vagy az felett az autopályán tartosan menni 1-2 órát folyamatosan megállás nélkül.750 L igen a menyezetig pakolva segítek nekem csak 640 van de a kalaptartoig és kb 300-400 még rádobok lazán a menyezetig akkor én is na okoska akkor melyik több?
            – az ovisok kapaszkodnaka helyesírásba meg dicsekednek a papirjuk van rola és ők milyen jol tudnak valamit ez nagyon gyenge és égő, kár hogy a gondolatod odaig nem jut el h nem magyar vagyok esetleg es tanultam meg van amit elgépel az ember…..
            -másik szted ha minden ember kicserélné elektromos autora a mostanit,honan lenne hirtelen annyi töltőállomás meg honan lenne az a sok sok energia? Na remélem most leeset az ami edig nagyon sok embernek még nem.
            Még annyit az elektromos szarodat egy orosz 200 éves szar megeszi reggelire ,és tudod miért? mert nincs benne elektronika ami letiltsa az autót ergo az a -100 fokba és a +100 fokba is üzemel míg a nagy elektromos autosoknak letilt vagy el sem indul a kocsijuk. Ezek egy durva példák voltak ,de a lényeg hogy hóban is nem letilt mert nem tud elindulni hanem kapar és ha kel elássa vagy kiássa magát ez ér valamit nem a mostani szarok amire azt hiszik mekkora jó dolog.

            • Valentin

              – Tesla Model Roadster 2, és 400+ km/h a végsebessége.
              A tiednek mekkora a végsebessége?? :-)))
              Ja, és nagy valószínűséggel nagyobb távot megy egy feltöltéssel 300 km/h sebesség mellett, mint a tiéd!
              – Hogy beszélhetsz “mennyezetig pakolásról a Model S-nél, aminek a nevében is benne van, hogy egy sedán?
              Ismered te az autókat egyáltalán, mondd? Nagyon úgy tűnik, hogy nem!
              – A Tesla-nak, mint limuzinnak, tehát felejtsd el a plafont, ekkora a csomagtartójának hiteles mérete, bármennyire is fáj ez neked!
              Ha meg lehajtják a hátsó ülést, akkor a disznók röfögnek benne, annyi hely van!
              – Nem, nem én beszélek jól magyarul, te beszélsz kritikán aluli szinten, s főleg szégyen ez egy olyannak, amilyen te vagy, mert bizony magyar vagy, csak hát eléggé proli stílusban beszélsz és írsz!
              – Ha a nagyanyámnak tőke volna, ő volna a nagyapám.
              Nem, nem cseréli minden ember egyszeriben az autóját elektromosra, és megnyugtatlak, az összes ostoba ember ezt a kérdést szokta feltenni, csak mondjuk ők már évekkel ezelőtt tették, vagyis te még hozzájuk képest is le vagy maradva. Ciki
              – Annyira primitív vagy, hogy már fáj, én meg egy jó nagy marha, hogy válaszolok neked, mert tudom, hogy egy falra hányt borsó az egész, semmit sem tanulsz belőle!
              Az orosz benzinesek -40C -ban vagy beindulnak 5-10 perc durrogtatás és kínszenvedés után, miközben jócskán erodálódik a motorja, főleg azután, ha valami csoda folytán beindul(!), vagy nem indul be, a legtöbbször nem, hiába karistoltatod az önindítót reggel, és ehhez még az akkumulátort is neked kell cipelned ki a meleg házból, és beraknod, mert e nélkül meg se mukkanna az orosz csodaautód!
              Ezzel szemben a Model X -40 fokban tudod hogy indul? Beülsz, aktiválja magát az autó, rálépsz a pedálra, és elindul az autó -nem kellett beröffentened, s még csak nem is kellett éjszakára bevinned az autót, mert automatikusan temperálja magát.
              +60 fokban az orosz autó elolvad, tönkremennek a gumitömítései, tönkremegy a gumija, felforr a hűtővize, csakhamar hengerfejes, és az egész otthagy téged a Kazahsztáni sivatagban, ahol szomjan halsz, vagy ha túléled a nappalt, akkor szerencséd lesz, mert hűsölhetsz egy keveset, aztán hajnalra meg megfagysz. De ne félj, mert nappal már ki is olvadsz, és a tetemedet megeszik a sivatagi állatok!
              – Ja, és hóban elássa magát???
              Akkor nézd meg a Tesla Model X-t a YouTube-on, mennyire ássa el magát hóban, hasonlítgasd össze a kedvenc autóiddal.
              Annyit megsúgok, hogy nem, nem ássa el magát, hanem 20 tonna feletti elakadt kamionokat húz ki a hó fogságából.

              Nem baj, lényeg, hogy te marhára értesz az autókhoz, úgy hiszed, s még magyar sem vagy, ááá nem… :-DDD

              Kész röhej, amit itt előadtál, rendesen lejárattad magad!

            • B. László

              400+ a végsebessége de meddig meg milyen uton? fogadok párszor odalész neki hogy 300 ugorjon azt már nem is tud 200km től többet. Hány kiló a kocsi okoska? igen jó a gyorsulási érték is csak meddig tudja ezt tartani?

              A csomagtéről a hivatalos adat ablakik /plafonig pakolva 750 nekem meg a kalaptartoig 640 mint írtam ez főle még a felét odarakom azt nézhetsz mennyi a hely benne.Jah jösz a lehajtott üléssel ,annyi gotyi nincs hogy a csaladi autoba is van hatso sor? 😀 vicces gyerek vagy

              Lököt a hülyeségedet elég vastagon közben meg naív vagy nagyon, de majd amikor a kocsi a garázsban lebontja a fél házat ahogy már volt rá példa majd remélem utána is ennyire véded és istenesíted a dolgot 🙂

              Az inditásokat meg ne erőltesd a mai napig a legtöbb autónak az elektronika a nyügje és ez alol a teljes mértékben elektromos autok sem kivételek akár mennyire is erőlködsz. Ezen felül mint írtam az elektronika letilt baszhatod barmilyen kocsid van ha beadja a gép az unalmast, ellenben egy orosz akkor is röfög pöfög és megy meg ha van hó /jég/sár stb az megy míg az elektronika érzékeli valami nem jó azt tilt ennyi a különbség. Egyszer talán majd magadnak is beismered hogy mekkora hülyeséget fujtá,minden esetre a gyerekes vitáidba kár belefolyni mert fingod nincs sok mindenről és nagyon nagyon elvakult vagy. Azért mint írtam volt már sok mindenre példa ,kívánom tapasztald meg majd valamelyiket te is 🙂

    • Csodafickó

      Te pontosan az az embertípus vagy, akit száz év múlva a tankönyvekben fognak mutogatni, mint “Az igazi suttyó magyar egy fejlett példánya”.

      • B. László

        Sztem az előbb te leszel,biztos a németek is hülyeék amikor levetítették hogy akárosanyag kibocsátása sokkal több az elektromos autoknak mint a jelenlegi belső égésnek. Az emberek megtévesztése van aki bekajálta és szalad elektromos autoért van aki meg jot röhög rajta csak az akár ,hogy a jővőt ezzek az elektromos autosok vágák pont haza :(. Ezen felül jelenleg a gázt és a hidrogénhajtáson dolgoznak mivel ez a 2 lehetöség lesz a jővő mivel ez a 2 üzemanyag minden szegmensből megelőzi az elektromotorokat.

  • ?? Ugyanazzal a Sonyval.

    • Customi

      Interstate-nek igaza van. Az első ~11sec elég ratyi, és mosott, közvetlenül a vágás előtt kb. egy pillanatra “kiélesedik” – ez jól látható -, vágás után meg már éles, amikor visszatérsz ugyanoda folytatni, akkor is. Valószínűleg ezért kérdezett rá Interstate. 🙂

      • Nalam tokeletes. Ez valami youtube hiba.

      • Interstate

        Akkor nem vagyok vak 🙂

  • Csodafickó

    YouTube hiba, néha egész videóknál is kijön ez.