Lambo, Porsche, Ferrari, Dodge és BMW a Tesla ellen

Egy V10, egy boxter, két V8, és egy hibrid sportkocsi egy teljesen elektromos szedán ellen. Vajon mi kell ahhoz, hogy megverjék a Tesla Model S-t?

Nemrég egy Ferrari Portofinót és egy Tesla Model 3-at eresztettünk össze egy kis gyorsulgatás erejéig, ahol aztán a videó alatt bőven jöttek a kommentek:

Miért csak 100-ig gyorsultatok? Negyed mérföldön nyert volna a Ferrari! Miért nem négykerekes Lambót raktatok mellé?

Meg ezekhez hasonlók. A nézők kérése parancs, ezért az Élményplázával közösen összehoztunk öt szupersportkocsit, egy Tesla Model S-t és egy negyed mérföldes gyorsulási versenyt a Kiskunlacházi reptér kifutóján. Az autók:

Porsche 911
3600 boxer 400 LE, 770 NM manual

BMW i8
362 LE 570 NM

Ferrari 458 Italia
562 LE, 540NM

Lamborghini Gallardo
520 LE, 510 NM

Challenger HellCat
707 LE, 881 NM

Tesla P90D
560 LE 967 NM

Annyit elárulok, hogy volt, amikor nem a Tesla nyert. Hogy mi kellett hozzá? Íme:

Ahogy a videóban is mondtam, ezeket az autókat egyesével is ki lehet bérelni, akár már 30 000 forinttól az Élményplázánál.

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemEbikeshop.huRackhost.hu, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Lagolit, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter

  • bitabar

    Vannak akik egyenesen szeretnek menni, vannak, akik inkább kanyarodni (is) szeretnek…

    “Meg lehet verni a Teslát”, annyi hogy nem csak egyenesen kell velük menni, hanem kanyarodni is…

      • Valentin

        Hű de klassz ez az általad belinkelt 2-es harc!!! Köszi!
        Azért ne aggódj, a ti 6-os összehasonlításotok is szórakoztató volt, leginkább a férfiak gyerek mivoltának taglalására tetszett :-)), jót nevettem a feleségemmel együtt, mert nagyon igaz! De hogy ezeket az amerikai benzinfaló izomautókat -amelyekben semmilyen kifinomultság, ész sincsen, és a bele tett erőt se képes aszfaltra vinni, annyira agyatlan!- személy szerint milyen fosnak tartom, és mint ahogy azt az ábra meg is mutatta, nem sok mindent tudnak a szintén agyatlan gumifüstölésen kívül!
        (Na már előre látom, hogy nekem ugranak a Jancsi bohócok..!)

        • Valentin

          Egyébként ha már nem elektromos sportatót kéne választanom, akkor én az új HONDA NSX-et választanám a vezetési élmény, a kinézet és a Honda miatt:
          https://youtu.be/zwkUHSt35vE

      • bitabar

        EZ nagyon gáz volt. A BMW hátsókerekes, a Tesla 4 kerekékhajtású. Ennek ellenére csupán 6% alatti az eltérés a gyorsulásban. DE, ami a köridőt illeti, nagyon-nagyon egyértelmű volt, hogy a BMW-ben nagyon nem úgy nyomta a srác, ahogyan lehetett volna. A 4 kerékhajtású járgánnyal kitört a fara rengetegszer, a BMW-vel meg mintha zsinóron húzták volna, valamint a (főleg belső felvételből kiderül) hang alapján nagyon nem nyomta a BMW-nek… Egyébként meg nem a paraméterek miatt vesz az ember autót, hanem érzelemből. Hogy milyen húrokat pendít meg az emberben ha ránéz, ha beleül, ha meghallja a hangját, ha megtapasztalja a visszajelzéseket a kormányt fogva, az ülésben ülve a fenekével. Párt sem a paraméterei alapján választ az ember…

      • Köles Ákos

        Biztos! 😀 Elég hozzá egy Nissan GTR Nismo… Persze kanyargós versenypályán…

  • Gremlins

    Szeretem a videóidat, de ez a sokadik gyorsolgassunk, mert abban milyen jó a Tesla videó egyeltalán nem érdekel már, nem nézem meg… Szerintem ez a téma már kifulladt.

    • Madoff

      ez a tartalom kb. 80 mp-re volt eleg, a tobbi unalmas volt. De a legtobb macho autos teszt errol szol: ez enyem dragabb, gyorsabb, es van penzem kereket egetni