Elektromos bicikli, amit neked is ki kell próbálnod! Meg még 300 másikat is!

Tegnap kipróbáltam egy elektromos bicajt, amitől leesett az állam. Természetesen videó is készült, amiből az is kiderül, hogy elértem-e a 70 km/órás max sebességet illetve azt is elmondom, hogyan tudod kipróbálni ezt a szörnyeteget és még 300 másik elektromos bringát a hétvégén.

Az ebikeshop szervezésében most szombaton lesz egy rendezvény melyre engem is meghívtak. Mivel már régóta tervezem, hogy az elektromos autók mellett elektromos bringákat is tesztelek majd, azonnal igent mondtam. Hogy kicsit felkeltsem az esemény iránt az érdeklődést, arra gondoltam nem csak egy száraz posztot írok, hanem legyen egy kis videó is mellé, amin megnézhetitek milyen volt életemben először meghajtani egy elektromos kerékpárt. Na jó nem először, de úgy igazán keményen most először volt alkalmam megtekerni. A fülem lefagyott, a seggem fáj mert elszoktam a bringázástól, lett egy kis izomlázam is, de hatalmas élmény volt. Kéne, nagyon kéne! Íme:

A videón is elmondtam, hogy ha kedvet kaptatok, akkor bárki kipróbálhatja hétvégén ezt a bringát, meg a többi közel 300 ebike-ot is. Én a szombati napon leszek kinn, de az esemény két napos, tehát 24-25 reggel 10-től délután hatig tart majd. Érdemes regisztrálni, egyrészt mert 10 százalék kedvezményt ér, másrészt nyerni is lehet egy csomó mindent. A részletes programot, címet, nyeremények listáját itt találjátok.

  • Traveller

    Egy elektromos autó 10 mHUF-os árát még csak-csak meg lehet indokolni, de egy e-bicajért 3 mHUF-ot kifizetni.. hát az már tényleg csak úri huncutság.

    • Elektromos autót is lehet venni 300 millió forintért is, és elektromos bicajt 200 000-ért.

      • Traveller

        Én most a konkrét, általad kipróbált modell árát csekkoltam.
        Gondolom ami 200k-ba kerül, az olyan is..

        • napraforgó

          végülis ez a csúcsbringa egy hobbi, vagy sporteszköz, nem a napi közlekedésre találták ki, jó lenne ha kapna András pár napra egy városi elektromos bringát is

    • Márton Szigeti

      Hát igen. Elektromos autónál lenyelhető a 2-3X-os ár (mégiscsak egy autóról van szó), de amikor egy olyan bringa, aminek a hagyományos változata kb. 200k-t érhet és majdnem 2 milláért árulják, az már tényleg röhejes. Most őszintén, mennyi technológia/elektronika van egy ilyen cuccban? Faék egyszerűségű kb. Kíváncsi lennék az előállítási árára.

      • Szenszalas vazas bringat muti nekem 200-ert, azonnal veszek egyet. 🙂

        • Márton Szigeti

          Nem arra a 3 millás bringára gondoltam, amit te próbáltál. Nézd meg, hogy milyeneket árulnak 1,5-2 millióért 🙂

  • Gipsz Jakab

    Ezt a sisakra szerelt kamerát jól gondold meg. Schumacher csak a sípályán tanyázott egyet, nem is lesiklás közben, és hiába volt rajta sisak, úgy beleállt a fejébe a kamera, hogy talán sosem épül fel belőle.

    • Tudom. Mondjuk a bicikli is fejembe allhat…

      • Gipsz Jakab

        A kamerával az a gáz, hogy egészen bagatell balesetnél tud nagy kárt okozni, amit kamera nélkül pár karcolással megúsznál.

        • Schumin kivul hany emberrol tudunk aki komolyan megserult egy GoProtol?

          • Gipsz Jakab

            Én kettőt ismerek, mindkettő bringázáskor járt pórul, mindkettőnek a sisakja kettényílt, mint a tökhéj, a sisakra szerelt kamerától. A kamera márkáját nem tudom, de valszeg nem GoPro volt egyik sem, hanem valami noname dashcam, de ez lényegtelen. Szerencsére komoly baja egyiknek sem lett, az egyiknek összevarrták a fejét az ambulancián, a másiknak pedig egy féltenyérnyi helyen hiányzik a haj a fejéről. Persze a kopaszokat ez sem riasztja el 🙂

  • Géza Kovács

    Kíváncsi lennék rá, hogy mekkora teljesítményű rajta a villanymotor. Mert az elektromos biciklik csak 250w-ig minősülnek kerékpárnak. Ha fölötte van akkor segédmotor.

  • csaba igar

    Ultimate raptor 😉 95/kmh

  • Attila Horváth

    Bocsi, hogy a csapos közbeszól!! Nekem is van 20 “-os kemping méretű elektromosom. Az megy villannyal, pedállal, vagy mindkettővel. Egymástól függetlenül. Csak a pedelec, az ami pont annyit segít, amennyit te is erőlködsz !!! Más. Azért, a 30-as táblánál, nem illik 51-el száguldozni!! Viszont megdicsérlek, hogy bringán is be volt kapcsolva a biztonsági öved !! 🙂 Vigyázz magadra, így 44 évesen is !!! 🙂

  • Valentin

    Király voltál András!
    Ha hosszabb az út és edzésben lennél, a 70 is meglett volna!

    • Alex

      Edzesben van. Nem?

      • Valentin

        Hát, mivel konkrétan kerékpározni nem szokott rendszeresen, vagyis pontosan ugyanazt az izomcsoportot és tüdőt, állóképességet ugyanígy nem szokta megmozgatni, edzeni, használni, ezért azt kell mondjam, nem.
        Ettől függetlenül tetszett, hogy kipréselte magából a maximumot, ez elismerésre méltó!

        Azt még hozzá akartam tenni az előző kommentemhez Andrásnak hogy:

        – … és ha lejjebb húzod 30 centivel a fejed.

        • Igy van, bringaval nem vagyok edzesben. Ps ha lehuzo. A fejem annak karat latta volna a video. 🙂 a gumi lapos volt elgge, az nem segitett nagyon

          • Valentin

            Igen, a gumi lapossága is nagyon sokat visszavesz a sebességből.

  • W

    Mariann szolj ra : biciKli es nem bicigli, ahogy benzin es nem bendzin
    Tudod Andras nagyon birom a videoidat, mindet megnezem, ha elfogadsz egy-ket javaslatot:
    – ne a legdragabb, legtutibb cuccot valaszd ki… siman kihuzhattal volna a 200 bringa kozul 1 olyat, ami mondjuk 25-40 km/h kozott rasegit, elmegy 70-100km-t. Ezek azok, amik elerhetok, amit teszteltel abbol sokat nem fogunk latni (es akiket egyaltalan az ebike-ok erdeklik, azok nagyresze is tesz erre). Ok, 70-nel megy, de ki a banat megy egy biciklivel ilyen tempoban? Ha valaki taknyolt mar el bicajjal 20-25 km/h kozott, az tudja 40 folott mar komoly bajok vannak egy esesnel. Nem lehet a robogokhoz hasonlitani, teljesen mashogy esel bringaval mint motorral az eltero sulyok, sulypontok miatt.
    – autoknal is Bmw!tesla! Bmw! Tesla!, 2mp alatt 100-on, huuu… pedig a vasarlok nagy resze leszarja.
    Szivesen megneznek pl egy olyan videot, ha a csaladi hazamban villanyautot akarok tolteni, mit tegyek? Lehet-e napelemmel megoldani? Erdemes-e? Egy korabbi hsz-emben levezettem a MAGYAR viszonyokat emisszio tekinteteben… igy is megeri? Agglomeraciobol Bp-re, nagyvarosainkba ingazoknak kijon-e a matek? Kornyezetvedelmi szempontbol kijon-e?
    Kicsit meg mindig ugy erzem jaszkari vaganysag megy, meg jopofasag, szorakoztatas, mint konkretumok. Talan a heti 2 videobol/cikkbol beleferne havi 1 szakmai. Ha megvan a tema es kersz hozza segitseget, szerintem kapsz is.
    Ne vedd ezt negativ kritikanak, nem annak szanom, ez az en szemszogembol igy jon le, aztan 1000 masik kovetod meg pont ezeknek az ellenkezojet vallja, varja. Csak javaslat 🙂 koszi az eddigi raforditott energiat erre az egeszre.

    • Otthoni toltes: 700 ft 100 km elmus aramrol. Bejaras: errol mar nem egy video volt, 700 ft 100 km, mindenki ki tudja szamolni maganak sztem. Emissziorol is volt mar video, magyar viszonyok mellett 50 szazalekkal kevesebb.

      • W

        Nem ertettel meg, mindegy.

        • Alex

          Én értem mit akarsz mondani de egyszeruen annak sajnos nincs eleg nagy piaca ahhoz hogy fenttarthassa vele maganak a munknelkuliseget. Kellenek az ilyenek mert sokkal több ember van aki raharap arra hogy hu vajon 70nel megy-e a bringaval mintsem valamilyen szakmaibb jellegu videora. Iphone 6 után is hogy elterjedtek a hajlitgatos videok..(vagy mast ne mondjak a forro keses videok 1-2 eve) es hiaba tudja meg a video keszitoje is hogy semmi ertelme annak amit csinal mégis csinalnia kellett mert ezt kajaljak a nezok.. marpedig aki ilyesmivel foglalkozik mindig a felszines nezobol fog jobban megelni

  • papahuacoatl

    Igen, az árát is el kéne mondani a videóban, nem kell szemérmeskedni. 3 millió forint. Azt hittem, lehidalok, amikor rákerestem.