BMW i3s – vezettem – gyorsultam – merültem

Nem túl ideális körülmények közt, de végre megkaptam a BMW i3s-t, hogy meghajtsam egy kicsit. De vajon megér másfél millió forinttal többet a plusz teljesítmény a sima i3-hoz képest?

Egy hétig tesztelhettem az izmosabb i3-ast az i3s-t. 13 lóerővel és 20 NM-rel több nyomaték, sportosabb futómű, ezek a legfontosabb változások a normál i3-hoz képest. De vajon megéri? Kell ez a teljesítménytöbblet? Mennyivel jobb mint a tavalyi saját i3-asom? Instant Get? Ezekre a kérdésekre kerestem a választ a mai epizódban. Íme:

  • qubit

    Úgy olvastam, hogy hamarosan jön egy nagyobb akkupakk, azzal jobb lesz maga az autó, de az állami támogatás szintén bukó. Így tényleg jobb az alap modell, főleg ha a nagyobb akkuval is befér még abba a limitbe, amire még jár a támogatás.

    A video meg ismét jó volt 🙂

    • Lui

      Nem is értem, hogy hogy nem két számlán jön ki a teljes vételár.. 🙂 egy 15ös, meg a maradék más néven

  • haban

    super video, gratulalok 🙂
    nyitott schiebedach proba volt?

  • sirLancy

    Jó kis videó, de kevés lesz a “kontent” 🙁 Egy hétig se videó se blog. Az érdeklődés megvan már csak kenyér és cirkusz kellene…
    Ha segítség kellene (jómagam is beleértve) rengetegen mozdulnának meg 🙂

    ui: Patreon-on megugrotta a közösség a szintet: Heti egy helyett két videó. (4k nagy szívás sztm felejtős)

    • balage

      Szerintem is több értelme lenne több tartalomnak, mint 4k-nak.

    • Patreon mindig hó elejétől számolódik. Februártól heti két videó lesz ahogy ígértem. És igen, a 4K szívás. 🙂

  • napraforgó

    a drónos rész a zenével az elég ütős lett

  • Mihály Bárdos
    • Igen, olvastam. Érdekes, hogy még sosem hallottam erről a cégről. 🙂

      • Mihály Bárdos

        Én pozitívan állok hozzá: legalább történik valami

      • Mihály Bárdos

        Ha adsz valami privát / fél privát elérhetőséget átdobom az összes céges adatot róla. Ide nem teszem ki ha nem haragszol

        • Jaaa, hagyd a fenébe, és is le tudom kérni, de annyira nem izgat a dolog. 🙂

  • Rosta Bendegúz

    szignifikánsan később indult a sima i3 (negyed-fél mp is volt talán a reakcióidőben a különbség) ezt is számold hozzá

    • Nope. Ennyivel lassabban reagál a kipörgésgátló a régiben. Az újban sokkal gyorsabb az elektronika főleg sport módban. Vagy 20-szor padlóztuk le, mindig ez volt az eredmény.