Új elektromos bringák 2019-ben

Az új elektromos autók mellett özönlenek az egyéb elektromos járművek, de talán az elektromos biciklikből érkezik a legtöbb újdonság. Elmentem az Ebikeshopba és megnéztem mik az idei év trendjei az elektromos bringák közt.

Pont tavaly ilyenkor próbáltam ki először igazán jó elektromos bringát, aztán tartósabban is sikerült használnom egyet. De új év, új elektromos bringák, így hát elmentem az Ebikeshop bemutatótermébe és Ákos segítségével végignéztem a kínálat legérdekesebb darabjait. Ákos a tulaj egyébként, hagytam beszélni, hiszen az összes bicaj speckóját fejből tudja. Elképesztő de tényleg. Fontos, hogy ez csak egy ízelítő, ahogy a videó végén is elmondtam, idén is lesz Pedelec Parádé, ahol több mint 300 elektromos bicikli lesz majd kipróbálható, plusz elektromos motorok is lesznek kinn. Vasárnap én is ott leszek, egyenesen a reptérről a Pedelec Parádéra megyek majd. na jöjjön a videó az újdonságokkal:

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemEbikeshop.huRackhost.hu, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Lagolit, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely

 

12 hozzászólás

fects

Nem tudom, hogy ki volt a célközönség, de talán jó lett volna néhány olcsóbb (500e-800e Ft) kerékpárt is bemutatni, mert nem hiszem, hogy sokan ugranak a 2-3 milliós verziókra.

Andras Horvath

Akosra biztam miket mutatunk meg, o meg pontosan tudja mire van kereslet. Nem az olcsobbakra. Hidd el bemesz oda, megnezed a 6-800 000-es bringakat, aztan megveszed az 1,1 milliosat.

W

Sikerult a jo draga bicokat eltalalni a videoban.
Arra mondjuk kivancsi lettem volna, hogy mondjuk az elerheto 3 legolcsobb elektromos bringa mennyibe kerul es mit tud. Utana ezekhez kepest egy 1 milla koruli es johettek volna ezek a csucs joszagok.
Spitzinge van egy baratomnak, allatkodni jo, de kb. nulla ertelme van.
Itt is az lenne a lenyeg sztem, minel nagyobb hatotav… bemutatni, hogy van mar orszaguti is (nem is rossz raadasul), elmenni egy monti tesztre meghivva mondjuk egy orszagos maratonos hegyimeno versenyzot a normal bringajaval es megnezni hogy lehet vele elmenni tekerni egy kort a hegyekben (ugye ok egy kicsit mas tempoban mennek fel es lefele is nem versenykorulmenyek kozott is).

Nekem most ezzel a videoval megint kicsit olyan erzesem volt, amikor kijon egy elektromos auto es az elso adat: “hubazzz, 3,8 alatt van 100-on” ki nem sz@rja le, komolyan.

ambushka

na ez az a kategória, amit sosem fogok megérteni. aki kerékpározni szeretne a családdal, az nem fog elektromos hajtást használni, mert a gyerek úgyse megy gyorsan, illetve erre a célra soha a büdös életben nem fog 2-3, de még 1 milliót se kiadni.

aki pedig nem családi murira megy, az miért venne ilyet? ennyi pénzből olyan carbon bicókat lehet venni, amit versenyeken SE használnak néha.

nagyon nem értem ezt az egész elektromos bicikli témát, kb úgy látom ezt, mint anno mikor a szülővárosom vonzáskorzetében található tanyákon lakó emberek elkezdték venni azokat a régi elektromos szörnyeket…

Andras Horvath

Majd amikor feltekersz vele Dobogokore folyamatos 25-30-as tempoval, mikozben masok 5 km/h mellett epp kikopik a tudejuket, akkor megerted miert jo. 🙂

Andras Horvath

Miert te mennyivel tekersz fel? Es miert ne mehetne? Aki 8 perc alatt futja a szigetkort, az inkabb ne is fusson? Nem is ertem ezt. Az elektromos bringaval ugyanugy sportolsz, csak 2-szer gyorsabban haladsz. Vagy ha akarod akkor nem izzadsz le munkaba tekeres kozben.

Balogh Balázs

Hobbinak terepre jó, városba drága ahhoz, hogy ellopják.

Szkubi

Ha már e-bicikli, téma javaslat: Biciklinek minősülő elektromos “robogók”. Z-tech és társai. Vonatkozó törvényi előírások, jogsi szükséges-e, használhatóság, hatótáv, töltés, stb. Szerintem sokaknak érdekes lehet ez a 150-300 e Ft-os árkategóriás közlekedési eszköz. Nagyon kevés elérhető videós tartalom van ezzel kapcsolatban a neten.