Sur-Ron – zúzás elektromos motorral

Az elektromos járművek palettája egyre színesebb. Autók, motorok, robogók, rollerek, egykerekűek. Van már minden de a Sur-Ron elektromos motor az egyik legsokrétűbben használható. A városi utcák után akár agyagbányában is csapathatunk vele. Ha bírjuk…

A Tisztaenergiák csapatával már több videót is készítettünk, de főleg megújuló energia témában. Most viszont elkezdtek forgalmazni egy elektromos motort, én pedig természetesen nem mondtam nemet a kipróbálására, mert már a Construma kiállításon láttam, hogy ez valami jó kis elektromos szörnyeteg. Megmondom őszintén, nem is készültem fel egyáltalán a motorból, már eleve a forgatást is nehéz volt összehozni, gondoltam majd úgyis egész délután motorozunk, lesznek valós tapasztalatok, majd azokat vesszük videóra. Arra mondjuk nem számítottam, hogy 2-től 7-ig húzzuk majd neki 34 fokban, meg arra sem, hogy így megy a kis szörnyeteg, lett is egy jó kis zúzós videó. Szó szerint zúzós. Íme:

A Sur-Ron-ról több infót itt találtok: elektrobiker.hu A Tisztaenergiák bemutatótermében meg is lehet nézni, meg ki is lehet próbálni. (PS: a videó nem szponzorált, azért készült, mert szerettem volna egy ilyen anyagot is a csatornámra.)

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Mikola Krisztian, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István

4 hozzászólás

Lacquo

Hogy kell ezekre jogsi. Régen köbcenti alapján adták, most meg ugye az kiesett. A kinézetén és az árán túl kb. miben különbözik egy elektromos bicikli és egy elektromos robogó?

Lacquo

Jézusom, 1,5 millió egy smkp. teljesítményű “motorért”. 😀 Egyébként hol forgattátok?