Itt a még erősebb Super Soco TC MAX

Ha valakinek kevés lett volna a Super Soco TC, itt van a MAX verzió. Nagyobb, erősebb, még szebb retro elektromos motor.

A tavaszi Super Soco teszt után még kb két hónapig használtam a tesztmotort, volt időm alaposan megismerni. Nem kérdés, hogy jó időben sokall jobb elektromos motorral közlekedni a városban, mint mondjuk autóval.  De mindvégig tudtam, hogy csak futó kaland lesz a TC, mert pont akkor már bejelentették a nagyobb tesót a TC MAX-ot-ot, ami egy erősebb, rendszámos modell, nyilván alig vártam, hogy kipróbálhassam. Úgy volt, hogy augusztusban már lesz itthon is, de végül csak szeptember végén érkezett meg, október elején kaptam meg tesztre, pont akkor, amikor nagyon lehűlt az idő. De ez nem akadályozott meg a tesztben, beöltöztem, mint egy Michellin baba, és felpattantam a Super Soco MAX nyergébe. Íme:

Itt tudsz tesztvezetésre regisztrálni. Vagy itt a Super Soco termékoldalán is.

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Tesla Universal, Használt elektromos autók, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István, Dávid Lencsés-Tóth, Tamás Borsos, Otto Olah, Bunyevácz Árpád Márk, Környezetbarát weboldal készítés, CoderWeb, Péter

  • József Mitnyik

    Na most mar nem tudom, hogy emotort vagy ekerekpart vegyek-e a villanyauto melle???

    • W

      Termeszetesen a kerekpart 🙂
      Elektromos autoval velhetoen ugyanoda, tisztan el tudsz jutni ahova ezzel. A bringa pedig felvisz olyan helyekre, ahova onerobol nem tudnal. Most kirandultunk a Matraban es tele volt elektromos bringas parokkal. Amikor beszelgettunk mondtak, korabban fel aem ultek volna biciklire, most meg egesz napos bringazasokat terveznek be hegyi terepre. Ezert zsenialisak. Agyf@szt kapok a bringas forumokon a nagy versenyzoktol amikor kiutaljak az elektromos bringakat “ha’ minek a’ ?!?” . Es eszre sem veszik hany ember kezd el sportolni, es ha megerosodik akkor lehet vesz kesobb egy nem elektromos valtozatot is. De ha nem, akkor sincs semmi.
      Szoval en a bringat ajanlom! 😀

      • József Mitnyik

        Koszi a megerositest! E kerekpar lesz a Gerecse es a kornyekere. Lassan epulnek a kerekparutak is, bar a szeles gumi sok helyre elvisz addig is.

  • Gyorgy Povazai

    Jó lenne ez EU konform férfi méretben, de még Handras is úgy néz ki rajta, mint majom a köszörűkövön.

    • vzsolt

      Városba ez az ideális.