Felraktunk egy Tesla falitöltőt a garázsba

Az otthoni töltés az egyik legjobb az elektromos autókban. De ha mondjuk egy Teslát vagy egy nagyobb akkumulátoros autót szeretnénk tölteni, akkor nem árt kiépíteni egy rendes falitöltőt.

Az i3-at nem volt gond egy éjszaka feltölteni a normál 220-as töltővel, de egy nagyobb aksis autót, mint például a Model 3-at már nem olyan egyszerű felnyomni. Ráadásul a Model 3 töltőjét csak akkor tudom bedugni az autóba, ha tolatva állok be, úgy viszont csak az anyósülésen keresztül tudok kimászni, mert a vezető oldalon a garázs korlátja miatt nem nyitható az ajtó. Az i3-nál nem volt gond, ott könnyű volt átmászni, mert nincs középen semmi. Attila lecserélte a fali töltőjét – a videóban meglátjátok miért – én pedig megvettem tőle a régit, amit fel is szereltünk a garázsba. Íme:

Ha a Tesla Universalnál vásárolsz Teslát, a HANDRAS01 kóddal 50 százalék kedvezményt kapsz a falitöltőre!

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Tesla Universal, Használt elektromos autók, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Mikola Krisztian, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István, Dávid Lencsés-Tóth, Tamás Borsos, Otto Olah, Bunyevácz Árpád Márk, Weboldal készítés

9 hozzászólás

Treil

Pont az nem volt benne a videóban ami érdekelt volna. Hogy lett odavezetve a 3 fázis, kellett-e bővítésért fizetni, mennyit, milyen engedélyek kellettek háztömbön belül, honnan húztátok oda a 3 fázist, mekkora kábelekkel.

Spartaqus

Nem Te vagy az egyetlen akinek nem válaszolnak már jó ideje 😀

Zsiráf Zoli

érdekes koncepciójuk van: megcsinálták méregdrágán a szalont, rengeteget elszórnak marketingre, de a konkrét érdeklődőkre már nincs kapacitásuk 😀

Balázs Lepény

Ez érdekes, velünk nagyon gördülékenyen megy minden, szépen haladunk előre. Sajnálom, nem tudom, hol csúszhat el. Ettől függetlenül valóban gáz, hogy akár egyetlen ajánlatkérés, megkeresés, vagy bármi hivatalos levél válasz nélkül marad. Tesla Universal, mit mondtok erre?

Tomi

Kicsit “Samsungosan” sikerült felrakni azt a Tesla táblát. Ez tőled nem elfogadható. Te aki mindig ekézted őket (jogosan), hogy nem szimetrikusak a készülékeik.
Bocs de nem tudtam nem megjegyezni.

stradacostiera

Nemcsak 1 db tanulmány szerint. Az augsburgi földgázos buszokat pl. biogázzal üzemeltetik, így CO2-semlegesek. Az idióta brüsszeli csinovnyikok 2022-től 22.5%-os elektrokvótát akarnak a tömegközlekedésben, ami így szennyezőbb lesz. Az SWA-nál nem tapsikolnak az örömtől.