Eladó az autóm!

Döntöttem: eladom a BMW i3s-t. Nem azért mert bármi bajom lenne vele, hanem azért mert jött egy lehetőség, amit nem hagyhattam ki.

Nem szeretek autót eladni, hiszen valamilyen szinten minden autó az ember szívéhez nő. Mindegyik autóhoz is kapcsolódnak emlékek, ezért nehéz a búcsú. Van ismerősöm, aki sosem adja el az autóját, de nyilván ezt a legtöbbünk nem teheti meg, így hát én is meghirdetem, hogy valaki más legyen jó gazdája a kis piros méregzsáknak. Használtautón meg lehet nézni. Alig 11 000 kilométer van benne, még kevesebbet használtam, mint az előzőt, egész egyszerűen azért mert leginkább tesztautókkal közlekedtem, illetve mióta jó idő van, azóta a Super Socóval. Természetesen gyakorlatilag újszerű állapot, 11 KW töltéscsomaggal a villám mellett, 3 fázisú töltőkábellel, téli gumi szettel adom. A videóban azt is elmondom miért: Íme:

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Mikola Krisztian, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István

38 hozzászólás

Zs_lt

Felőlem cserélhetnél félévente is, egy autób_zinak mindig izgalmas téma.

Köles Ákos

A tippversenyt ezennel megnyitom!
Az AUDI és a TESLA közül lehet választani… 😀

Miklos Kiszely

A Zaudi uu. nem fér el a pakolóján, mint egy nagyobb Tesla (S/X), uh. szerintem 3-as lesz ebből.

Spartaqus

A “Lett egy Teslám” videóra sokan gyanakodnak 😀

Spartaqus

De az a videó gyanusan nem érhető el 😛 no meg naaaagyon jó a viszony a Teslásokkal 😉

Márton Szigeti

Tesla nincs is Magyarországon, nehezen lehetne a nagykövete..

Spartaqus

De ez nem hivatalos Tesla kereskedés, ez csak egy lízingcég.

r3dsnake

Nem lesz, külföldön is zárják be a Tesla szalonokat, és állnak át online értékesítésre.

Akos Bakos

Szerintem Audi “nagykövet” es Q4 e-tronnal fogsz jarni. A hetvegen lattam zürichben elöben —> #InstantGet :-))

Köles Ákos

“Az Audi Q4 e-tron 2020 második felében kerülhet gyártásba, egy időben az e-tron GT-vel.”

we-are-fucked

Tovabbi meresz otletek, lehet szavazni:
– volkswagen (neki lesz az elso ID-je)
– polestar (2020-tol mar kapni, ha elorendeled)
– rivian (ez csak vicc volt)
– toyota (ezert nem is mondhatja el, mert meg nincs elektromos autojuk)
– MG (elvileg ok jonnek elso kinaikent)
– merdedes (nem valoszinu)
– porsche (leesne az allam)
– puli (feleled, es magyar sikertortenet lesz)
– rimac (titokban sorozatgyartasu autot terveznek)
– nissan, mini, fiat, ford…

W

Gratulálok az Audihoz és a “nagyköveti” tiszthez!

Amúgy banyek, most ma vagy szombat nem mindegy? Ma is bemondhattad volna…

W

Legminosegibb munkaid voltak az Audis videok, en mar akkor ra akartam kerdezni, nem szoltak-e h. tarsulnod kellene az “e” csapatukhoz. Meg azt tegyuk hozza, hogy az Audi az nem csak egy marka, van ott meg jopar, tehat a kalapba betennenek vagy 25 verdat a kovetkezo par evben. Logikus iranyvonal lenne Toled, drukkolok, hogy osszejojjon.
Ha nem ez lesz, akkor nagyon mellelottem.
Mi lehet meg?
BMW? Sok ilyen autod volt, szeretted is mindet, szoros kapcsolat, de ott nem latok akkora elorelepest (bar nem is kovetem a konszernt).
Merci? Most kijottek 1-2 dologgal, de sztem elaludtak.
Koreaiak: erdekesek, jol nyomjak, de nem presztizs.
Toyota, Lexus, Mazda: szeretem oket mint ceg, de az elso ketto mintha baltaval faragna az autoit az utobbi 10 evben kivul-belul. A Mazda gyonyoru es jo minden teren, de meg 1.5-2 ev az elektromosuk?
Franciak: erre az utra nem lepnek ra, bar nem vagyunk egyformak 🙂

En csak ezen gondolatok menten mondtam az Audit.
Tesla: ugy erzem itt meg van egy vak folt, mert sok Tesla vesz korul, rengeteg teszt (kulfoldieknek is erdekes tartalommal), de a Tesla nekem olyan az autoiparban mint az Apple az elektronikaiban. Majd ok tudjak, csinaljak es kesz.
Egy 3-as Teslat siman benyaltam volna, ha a “nagykoveti” dolgot nem mondod. Szoval szerintem Audi. De 3 nap mulva megtudjuk. Ja es igy mar csak egy betu valaszt el Anditol 🙂 en mondjuk ezt neki egy ervkent azert csak felhoznam… bar a Transzalpinara el kellett volna vinned minimum, nem csodalnam ha neheztelne Rad. Foleg a kandurja (ha van neki). Van neki? (Mint first world’s problem)

Valentin

Bármi is lesz, szuper, hogy végre lesz egy nagy hatótávolságú, autópályán is autózható autód, amivel Horvátországba, és bárhová könnyedén elmehetsz!
Én persze Tesla Model 3-ra tippeltem volna, de ahogy olvasom a kommenteket, W-nél lesz a pont, tehát Audi. Egy picit sajnálom, hogy nem Tesla, de te úgyis nagy német autó Fan van, így talán jobban is áll neked, meg nyilván az ajánlat határolja be a választást, s nem a jelenlegi vágyad (i4 :-)))) ).

Ákos

TESLA!? és ezzel elindit egy folyamatot, a Magyarországi Tesla forgalmazása felé!!!
HA nem EZ akkor tévedtem, de akkor is hajrá!!!

Jáger Roland

Audi/VW esetleg a Kia/Hyundai, de leginkább a népautó prémium részlegét tartom esélyesnek. Teslára kicsi az esély hisz nem hivatalos itthon, az pedig el lett mondva, hogy garis itthon is szervízeltethető autókat szeretsz.

József Mitnyik

A tesla sajat maga fogja arulni modelljeit magyarorszagon. A “kozvetitok” ennek nem orulnek szerintem. Lehet, h. Teslasitva lesz Andras.

István

Látom mindenki találhat!
Használt autóba gondolkodva és amit idáig elmondott András, azért nem sok választás van. E-tron, Model3, Kona, Niro még nincs nagyon használatba. Leaf- tól meg mem volt elájulva. Talán a nagyobb akkus BMW….

Innovált kutyák

amikor az elektromos autó csak divatcikk és semmi köze a környezettudatossághoz, akkor cserélgeti az ember olyan gyakorisággal, mint egy használt gatyát.

Andras Horvath

Jajj hagyjuk már ezt. Tényleg baj lenne ha mondjuk Budapesten 2,5 millió ember nem szívná be azt az undorító levegőt, amit most? Ja tudom tudom, az elektromos autó környezetszennyezőbb, mint a dízel, persze.

Innovált kutyák

Ja, hogy kitalálod a véleményemet, amit nem is az enyém? 🙂
Nem azt írtam, amit te itt beleálmodsz. Hanem azt, hogy nem elég a kibocsátást csökkenteni. Ha te és sokan mások évente cserélgetik a kocsijukat, mert már nem elég kúl, azzal ugyanúgy a kibocsátást növelitek. A valódi környezettudatosságba beletartozik a fogyasztás visszafogása. Az, hog nem divatcikként tekintünk a műszaki cikkeinkre, hanem használati tárgyként. Hogy annyit fogyasztunk, amennyire valóban szükségünk van. Ez nem remeteéletet jelent egy barlangban, hanem némi odafigyelést.
Ha te még hiszel az örökké tartó fenntartható fejlődés mítoszában, akkor persze gondolhatod azt, hogy ha évente lecserélt elektromos autóval furikázol a starbucks-ba, akkor tettél a környezetedért. Közben meg akkora az ökológiai lábnyomod, mint egy mamuté.

Andras Horvath

Ezt elmondtam a videoban, hogy ha a fogyasztast akarod letorni, akkor osszeomlik a vilag gazdasaga. Direkt kitertem erre, de azert bekommenteled.

Innovált kutyák

Végignéztem, hallottam, csak hát az nem igazi érv, inkább kifogás, mentegetőzés. A túlfogyasztásnak köszönhetünk egy csomó olyan környezeti kárt, amelyek hatásai itt kopognak a kapunkon. És ha igazán beütnek (valójában már beütöttek, csak még nem mi szopunk miatta elsősorban) , akkor az hamarabb teszi padlóra a gazdaságot, mint az, hogy ha nem veszünk évente új kúl autót.

Innovált kutyák

az elektromos autó egy apró szelet. Jó eséllyel tömegek élnek sokkal-sokkal kisebb ökológiai lábnyommal pl. annál az általad bemutatott faszinál, akinél két tesla meg 2-3 powerwall figyelt a házában. És nem csak azért, mert esetleg szegényebbek.
Addig, amíg a környezettudatosság nem az életmód része, nem terjed ki minden területre, addig az e-autó csak divatcikk. Nem ártalmas, de divatcikk. Amit évente cserélünk, ha meguntunk.Ahogy a telefont.

Köles Ákos

A benzines / diesel autók gyártása környezetszennyező. 1
Az üzemanyaguk (benzin / gázolaj) előállítása környezetszennyező. 1
A üzemanyag (benzin / gázolaj) eljuttatása a töltőkhöz környezetszennyező. 1
Az ilyen autók működése környezetszennyező. 1
BENZINES / DIESEL AUTÓK: 4

Az elektromos autók gyártása környezetszennyező. 1
Az üzemanyaguk (elektromos áram) előállítása részben környezetszennyező. 0,5
A üzemanyag (elektromos áram) eljuttatása a töltőkhöz részben környezetszennyező. 0,5
Az ilyen autók működése nem környezetszennyező. 0
ELEKTROMOS AUTÓK: 2

Grimm

“Az üzemanyaguk (benzin / gázolaj) előállítása környezetszennyező. 1” Én ide inkább 2-est írnék.
És hozzávehetnénk még egy pontot: Az olajért vívott háborúk emberekre mért hatása. 1…