Rozsdásodnak a Tesla Model 3-asok?

Nem lennék Elon Musk helyében. Neki vajon hányan küldik el a rozsdásodó Teslákról szóló híreket? És akkor még nem is említettem a felrobbanó kigyulladó Teslákat.

Egészen más videót terveztem erre a hétre, de aztán annyira felbolydult az internet meg a postafiókom, hogy kénytelen voltam az alábbi videót elkészíteni. (Fogadjunk ezt is rommá fogják kattintani a rozsdás Tesla borítókép miatt…)

PS: Kérek szépen mindenkit: ne küldjetek híreket. Soha, semmilyen csatornán. Légyszi légyszi légyszi!

 

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Tesla Universal, Használt elektromos autók, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Mikola Krisztian, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István, Dávid Lencsés-Tóth, Tamás Borsos, Otto Olah, Bunyevácz Árpád Márk, Weboldal készítés

  • qubit

    Azért az imagazin is megírta anno, hogy kigyulladt az a 35 db Samsung a 2,5 millióból 🙂 (kommentből van a szám, nem biztos, hogy pontos) Ez az arány kb. olyan mint ha a 300e teslából 4db lenne csak hibás.

    De amúgy igazad van.

    • Sztem egy cikk volt csak a gyartás leállításárol, ahol szerintem elég korrekten írtam:

      “A Galaxy Note 7 bejelentése és forgalmazása az iPhone 7 bemutatását illetve üzletekbe kerülését próbálta megelőzni, nyilvánvalóan azért, hogy lehetőleg vásárlókat csábítsanak el az Apple-től. A szállítások leállítása biztosan gyorsan körbeszalad a világsajtóban, és nagyon rossz hírét viszi a Samsungnak, ezzel pedig jelentős mennyiségű potenciális vásárlót veszíthetnek. Még ha gyorsan ki is tudják javítani a hibát, a baj már megtörtént, emlékezzünk csak vissza, hogy például az Apple “AntennaGate” néven elhíresült botránya sem tett jót a cég hírnevének, és azóta is sokszor emlegetik az iPhone kapcsán. Az Apple-nek elég volt egy ajándék bumpert adni, hogy lecsitítsa a kedélyeket, a Samsung viszont mégsem adhat egy poroltót a készülékei mellé, muszáj lesz kijavítani ha tervezési hibáról van szó, addig viszont nem tudja árulni a készülékeit.”

      Egyébként egy öngyulladó aksi kicsit más, mint a karcolódó hátlap, nem véletlenül lett visszahívás a dologból.

      • qubit

        Igen, korrekten írtál róla. Szerintem azért mert bár konkurencia volt, átérezted, hogy ezt még az ellenségének sem kívánja az ember.

        Egyébként meg a Teslára visszatérve, simán lehet még több tucat ilyen eset. Azért elég nagy kapkodás volt néha a gyártás folyamatokban. Még az is lehet, hogy tényleg egy hibás széria volt rosszul beállított gépek miatt. Ha pár tucat ilyen előfordul azt én garanciában akkor is megcsinálnám, ha a tulajnak nincs igaza. Pusztán azért, hogy az ilyeneket elkerülje a cég. Ha pedig nem kerüli el, az azt jelenti, hogy egy tucatnál jóval több autót érint, persze ezt csak logikailag gondolom így, nem biztos, hogy igazam is van.

      • B. László

        Nem is letezik note 7 ezt csak bekajaltak sokan a media altal. Az s7 edge plus helyet note 7 neven jott ennyi ez megmagyaraza azt is miert szinte kopra ugy nez ki mint az s7 meg az s7 plus. Korabbi note modelek meg lenyegesen eltertek erosebb hardwer teljesen mas dizajn stb…

        A tesla nem csak rohad ,de nem egy mar fel is robbant majd amikor a fel hazat lebontja valakinek vagy amikor ep beszalnak azt majd jon a bumm na igy vegyetek elektromos kocsikat ezen kivul a mai napig nem tud elmenni 1000-1500 km es mar jopar eve feszegetik a temat. A nagykabat meg torolkozo is kel a kocsiba mert a mai napig azt sem oldottak meg. Es par ev mulva lehet vsodbe megy a gyarto is mert egyenlore a mai napig veszteseges a ceg ahoz kepest milyen dragan aruljak a kocsikat.

  • Köles Ákos

    Üdv!

    iPhone, Samsung??? 😀
    Land Rover N2!!! <– Nem gyullad ki, nem hajlik meg, sőt még autóval is keresztül mehetsz rajta! Ja és tized annyiba került, mint a villantós iPhone és Samsung…
    Szerintem a Tesla effektus nagyobb baj, mint az a pár darab rozsdásodó, vagy ép kigyulladt autó. Az sokkal több embert fog érinteni a Model 3-nál.

    https://www.youtube.com/watch?v=JpbdPvU3FAU

    • iamthehorsewitnoname

      ha jól értem, ki mered jelenteni hogy az általad linkelt termék teljesen tökéletes és hibátlan? 🙂

      • Köles Ákos

        Én nem arra céloztam hanem arra, hogy nem rendelkezik azokkal a hibákkal, amikkel 10-szer annyiba kerülő társai igen… 🙂 A menőzés mindig is drága mulatság volt és a legtöbb esetben minőség nem igazán társult hozzá…

        • iamthehorsewitnoname

          tehát mindenki aki iOS-t használ pusztán menőzesből teszi semmi másért? értem már! 🙂

          • Köles Ákos

            Nem mindenki, de a többség igen…
            Tudod mire használja az emberek 95%-a a mobilját?
            1. Telefonálásra,
            2. SMS küldésre,
            3, Facebook Massanger,
            4. Weboldalak nézegetése,
            5. Fényképek készítése.
            Szerinted ezekhez milyen hardver kell?
            Mindehhez elég 1 GB ram és 8 GB rom és egy dualcore processzor.
            Amennyiben ez így van, minek veszik meg az emberek a hatszor ekkora hardveres telefont? Ki sem használja a hardvert az embereknek 95%-a…

            • soldadozka

              Igen, zenét senki sem hallgat offline, videókat senki sem készít, a 8 GB “rom” mindenkinek elég 😀

            • Köles Ákos

              Elnézésed kérem, valóban azok kimaradtak, de azokhoz is elég a 8 GB rom, ugyanis ne feledkezzünk már el a memória kártya bővítésről… Csak az amatőrök mentenek a belső háttértárra…

    • qubit

      “Szerintem a Tesla effektus nagyobb baj”
      Mi az a Tesla effektus?

      • Köles Ákos

        A TESLÁSOK hajlamosak a nagy gyártókat lenézni… Én meg ahogy szoktam mondani azoknál nem hülye emberek ülnek. Nem tudom fel tűnt e, hogy a nagy autógyárak autóiban is ott az extra nagy érintő képernyő, de még mindig vannak fizikai gombok a főbb funkciókhoz. Rádió, szellőztetés tükörállítás stb. Ez azért van, mert így menet közben anélkül tudod állítani a dolgokat, hogy oda néznél. Nem tudom az feltűnt e bárkinek, hogy a TESLA MODEL 3 teszt videókban mindig álló helyzetben állítgatják a dolgokat a központi kijelzőről. Kicsit olyan ez, mint a rózsaszín köd a szerelemben!
        Megveszed a MODEL 3-t, mert egy olyan autó, ami szinte mindenben különbözik a többi autótól. Ott az újdonság varázsa (rózsaszín köd), ami ugye előbb utóbb elillan. Mi történik a szerelemben ilyenkor? Az ember elkezdi meglátni a párjában a hibákat hiányosságokat! Ugyan ez játszódik le a TESLA tulajokban is.
        SZITU: Mész a TESLA MODEL 3-al és állítanod kellene a szellőzésen. Elkezded tapizni menet közben a központi kijelzőt, ami egyébként baleset veszélyes is. Majd mire nagy nehezen betapizod, amit akartál eszedbe jut, hogy az előző autódban, csak odanyúltál a középkonzolra tekertél egy gombon és meg volt oldva a dolog. És ez egyre csak idegesítőbb lesz…

        • Batka

          As amerikai haditengerészet most cserélteti vissza az érintőképernyőket gombokra, mert vészhelyzetben gyorsabban kezelhetők, és már baleset is történt a tapis vezérlés miatt.

        • Batka

          Ezt kerestem:
          http://m.sg.hu/cikk.php?cid=137547
          Meg kell próbálni vakon sms-t írni nyomógombos és érintős telefonon…

          • Köles Ákos

            Ennyi!!! 🙂 Mindig jön valaki valami eszement újítással, aztán meg visszatérnek egy idő után a jól bevált régi módszerekhez…

        • qubit

          Nos igen, a Tesla belső elég puritán, ebben egyet értek veled.
          Ennek két oka van. Az első, hogy amerikai. A második, hogy muszáj volt meglépni ezt, mert különben nem keresnének az autón, mert drágábban kellene adniuk és a Tesla így is a penge élén egyensúlyozik, hogy elbukik vagy fent marad. (remélem az utóbbi, kellett ez az új szereplő a belustult mammutok közé)
          Nekem is jobban bejön a német Audi belső. Viszont az majdnem biztos, hogy az irány ami felé halad a piac, az a kettő között lesz féltávon.

        • iamthehorsewitnoname

          jaja, vezetés közben videózzon meg állítgasson. LOL. neked teljesen elment az eszed. amúgy elég sok model 3 videóban elmondják (pl András is elmondta) hogy az autón mindent 1x kell beállítani, utána minden megy automatikusan. a klíma vezérlés meg pont könnyen elérhető helyen van és egyáltalán nem veszélyes menetközben állítani…. látszik hogy soha egyszer sem próbáltad még ki, csak látatlanban okoskodsz.

          • Köles Ákos

            A kamerák egy része fel van rögzítve a másikat meg Marci fogja! Jó olyanokkal beszélgetni, akik megnézik a videókat, de annyira nem fogják fel, hogy azt hiszik András a kezében fogja a kamerát vezetés közben. Képzeld nem kell MODEL 3, ahhoz hogy ezt kipróbáld! A legtöbb új autóban a gombok mellett ott a nagy méretű központi kijelző és onnan is állíthatsz mindent. Beülsz egy ilyen autóba, figyelmen kívül hagyod gombokat és csak a kijelzőt használod. Ugyan az. Hidd el próbáltam végül mindig a gomb a nyerő!

            • iamthehorsewitnoname

              kurvara nem csak András videóiról beszéltem ahogy te sem a szövegkörnyezet alapján. hányszor próbáltad ki a Model 3at ha szabad tudnom? legyszi csak őszintén. 🙂

            • Elarulom a titkot: bekapcsolod azautopilotot, es annyit nyomkodod a kijelzot amennyit akarod. De csak a navit kell cseszegetni. A homerseklet egyetlen erintessel valtoztathato. Az a baj, hogy nem vezettel telsat, rajonnel hamar, hogy hulyesegeket gondolsz a kijelzovel kapcsolatban. Is 😉

            • Zsiráf Zoli

              a sima autopilot mellett nem tudod biztonságosan bújni a menüt. FSD meg az európai Teslák többségében nincs aktiválva, mert a szabályozás miatt alig nyújt többet az autopilotnál és (most) 8.000 Eur körül vesztegetik…

            • Köles Ákos

              A francba mindig elfelejtem ezt az önvezető funkciót… Ott a pont!!! 🙂

            • ROZSE

              Nemrég Facebookra feltettél egy videót, hogy majdnem nekimentél egy szabálytalanul előtted keresztező autónak, ha nem fékezel az autopilot helyett. Namost ha a klímát állitgatod figyelés helyett, akkor tuti telibe kaptad volna.

              Amúgy felmerül a kérdés, hogy ezt a szituációt miért nem tudja megoldani az autopilot? Elvileg látnia kellett volna azt az autót. Így azért nem szívesen bíznék meg benne.

            • Az autopilot is tud vészféket nyomni. Egybként ti milyen gyakran nyúltok a klímához? Mert nekem be van állítva 23 fokra aztán jónapot.

    • Gremlins

      neked a második neved nem version? ő (vay te) volt még ilyen eszement, mint te, mikor a handrás blog még apple blog volt.

      • qubit

        Kellenek a versionok, nélkülük egysíkú lenne a beszélgetés.

      • Köles Ákos

        Dehogy én vállalom a nevem, az arcom és a véleményem is! Én nem ismertem Andrást. Egy elektromos autós videó ugrott fel reklámban és megnéztem. Persze rákaptam a dologra, mert érdekel a téma. Az meg hogy néha felrobbantom a komment mezőt nem szándékos, csak a véleményem mondom el. Az, hogy emiatt sokan nekem esnek, hát ez van! 😀

      • Spartaqus

        szerinted elmondaná? 😀

  • Spartaqus

    Lassan kell egy asszisztens aki előszűri az üzeneteket 😀

    • Nagyon kéne, de hát az esélytelen, az havi 4 kiló lenne legalább… Ráadásul olyat találni, aki a válaszokat is tudja, az főleg teljesen esélytelen.

  • NA NAA

    Arról csak hallgattál a videóban hogy bevizsgálták a Tesla fényezését és kiderült hogy az átlagnál is vékonyabb gyengébb festés van rajtuk, ezért tud olyan könnyen lekopni a festék és rozsdásodásnak indulni

    Fél igazságok ugye

    Meg azt se mondtad el hogy kvázi a tesla beismerte hogy gond van a régebbi modellekkel mert szoftveresen hatótávot csökkentettek az akkuk védelme miatt

    Amúgy egy tesla alkalmazottnak a véleménye hát, erősen kérdőjeles

    • De mondtam, nem figyeltel. A ko lever barmilyen festeket, foleg a kemenyet. Es nem vagyok tesla alkalmazott!

      • NA NAA

        Alkalmazottak kapnak cég autót, ingyen használatra.

  • kaucsuk

    Handras, biztos láttad, volt a majd megjelenő Taycan-ról egy videó, 0-220 km/h gyorsulás azt hiszem 30-szor. Válaszul csinált egy Tesla tulaj 0-100as gyorsulást 31-szer…
    Szoval megnéznék egy videót 0-220 gyorsulásról és hogy hányat tud a Tesla. Tudom, nem az alap eset hogy valaki ezt csinálja a hétköznapokban, de a limit keresést épp a nem hétköznapi dolgokkal lehet… ha mar lenne azóta ilyen Tesla videó, akkor elég egy link nekem 😀

    • Zsiráf Zoli

      a kulcs, hogy mennyit vársz 2 gyorsulás között. Ha folyamatosan nyomod nem bír sokat, ha van ideje lehülni akkor csak az akkukapacitás a határ…

      • kaucsuk

        Hát a tesztben azt a benyomást keltettek hogy max nagyon minimálisat vártak, ezzel demonstrálva hogy a Porsche mit tud… Bár gondolom Handrás nem csinál olyan videot amiből a Tesla nem a legjobban jönne ki amíg Tesla ad neki autót… 🙁

      • Nem kell varni ezekkel, erre van az aksihutes. A porsche egyebkent lesz vagy 40-50 millio.

  • Köles Ákos
  • Valentin

    András, pont ezért nem csinálom azt, amit te, mert nem bírtam volna elviselni a sok ökörséget, butaságot és idiotizmust, amit küldenek akár kommentben, akár így.

    • Köles Ákos

      Minden ilyen dolog ezzel jár! Létrehozol egy blogot kommentelni fognak és lesz, amelyik nem fog tetszeni, vagy azért, mert baromság, vagy azért mert könyörtelenül odavágja az igazságot.
      Ugyan ez a helyzet a Youtuberkedéssel is. Ott is fognak ám kommentelni, kapsz hideget és meleget. Szerintem, aki ezzel foglalkozik, annak ezt el kell fogadnia.

      • Valentin

        Igen, ez nagyon igaz, egyetértek veled.
        Köszi a hozzászólásod!