MENNYI??? BMW i3 – az első kötelező szerviz

Két éves korában szólt az i3, hogy vigyem el szervizbe. Gondoltam király lenne videón bemutatni a szervizelését egy elektromos autónak, szerencsére a Wallis Pest megengedte, hogy filmezzek elejétől a végéig.

Ha szervizbe kell vinni az autónkat, az sosem öröm, még akkor sem ha csak egy kötelező szervizről van szó. Tavaly egy Facebook topikban olvastam, hogy 90 000 forintba került egy BMW i3 szervizelése, gondoltam jó lenne egy videó erről, mert ez nem kevés pénz. Az i3 most lett két éves 17500 kilométerrel az órájában, ki is villant a szerviz felirat a középső kijelzőn. Bejelentkeztem hát a Wallis Pest Hungária körúton lévő szervizébe, és egyúttal engedélyt kértem, hogy videóra vehessem a folyamatot. Hát nem teljesen az történt, amire számítottam, de nem akarok spojlerezni, nézzétek meg inkább a videót! Íme:

Mielőtt még valaki megjegyzi, nem, nem kaptam pénzt a videóért. Azért készült mert úgy gondoltam, hogy hasznos infókkal szolgálhatok az elektromos autók, most épp kifejezetten az i3 szervizeléséről, hiszen elég sok kérdést kapok ezzel kapcsolatban, nyilván sok embert érdekel, hogy mi történik a kötelező szervizeknél, mennyibe kerül, stb.

A videóban elfelejtettem mondani, hogy ha elektromos BMW-t szeretnétek, akkor keressétek Csiszár Andrást a Wallis Pestnél, ő fog tudni segíteni lízinggel és egyebekkel kapcsolatban. Sokkal pontosabb infói vannak, mint nekem, eddig is mindenkit hozzá irányítottam.

 

Ezek a videók, a Patreon támógatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Hírkereső.huBarna Ervin, PT, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, Kis Zoltán, Burza Miklós és Burza Krisztián, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Tőzsér Martin, Láda-Hartyányi András, Szilágyi Péter, Bakonyi Gábor Soma, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, Bihacsy Bence, Mátó Attila, TöltőPont.eu, Farkas Ákos, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth András, Jojart Ernő, Mester Gábor, StreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Falu György, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Dévényi Gábor, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László, Bogdán Gergő, Polonkai Norbert, Kőhalmi Péter, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Mezriczki Ferenc Bálint, Lagolit, Károly Izsák, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Martincsek Zsolt, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Andras Keresztes, Dobi Csaba, Fenyősy György, István Fidric, Hájas Tamás

(Ha nem látod a listában a nevedet, pedig támogattál vagy ha valami változtatást szeretnél például linket a nevedre, írj nekem üzenetet Patreonon!)

  • Zsiráf Zoli

    Januárban voltam náluk egy szintén sz. csomagos diesellel. Sajnos nem vagyok csókos náluk, ezért nem nézhettem meg a folyamatot és az ingyen taxiról is most hallok először 🙂 cserébe bepróbálkoztak, hogy azonnal cseréltessek ki pár olyan alkatrészt (fékbetétet) ami nincs benne a sz. csomagban. És még szőke nő sem vagyok… A kocsi +15e km után most szólt, hogy illene kicserélni a betétet… Tőlem több esélyt nem kapnak…

    • Nem kell csokosnak lenni, a video alatt mar sokan leirtak, hogy ugyanezt a szolgaltatast kaptak, amit en.

  • Charles Borroneo

    Jól értettem, hogy egy 220 ezer Ft-os csomag megvásárlásával meg tudok spórolni két 90 ezres kötelező szervizelést?

    • Valentin

      :-DDD

    • Nem. A csomag benne van az árban minden BMW-nél, és kb 200 000 ft értékű, nyilván autónként változik. Az i3-ba ha nem kéred, akkor 53 000 forintot spórolszz vásárláskor, a REX-nél 73000 forintot, viszont 90-110K /2 évente a kötelező szervizelés.

  • Hááát nem vót éppen óccó

  • Valentin

    Én egyszer jártam bent a Wallis-nál megnézni az i8-at, talán 3-4 évvel ezelőtt, többet se megyek oda.
    Baromira nagyarcú, lenéző és nemtörődöm volt s csóka, akitől nagy nehezen sikerült egy minimális figyelmet kicsikarnom, annyira el volt foglalva a papírjaival.
    András, ha nem HAndrás ment volna be szervízre, közel sem kaptál volna ilyen figyelmes, megengedő és informatív + kiszolgálást, ebben egészen biztos vagyok.
    Mihelyt az információ élt, hogy te mész oda, a főnök személyesen szólt az embereinek, hogy:
    “Fiúk/lányok, HAndrás jön ide, a BMW-s vlogger, mindenkitől maximális figyelmességet és pozitív hozzáállást kérek! Köszönöm. “
    Ezért volt olyan, mint ha nem Mo-n járnál!
    Ez HAndrásról szólt, nem a mindennapi Wallisról.

    • Youtube hozzaszolasokban, mar tobben irtak, hogy ugyanezt a szolgaltatast kaptak, amikor ott voltak.

      • Valentin

        Ez jó hír. Én csak egyszerű érdeklődőként voltam bent a szalonban az i8 meg az i3 miatt 3-4 évvel ezelőtt, de ügyet se vetettek rám.
        Amúgy arra kíváncsi lennék, hogy a többieknek (a YouTube videós hozzászólók közül) is elmondták-e a taxis lehetőséget a munkájuk kapcsán, amit megemlítettél.

        Talán 10 éves lehettem, tehát 1984, amikor Ausztriában vettek nekem a szüleim egy nagyon frankó Adidas cipőt potom áron, és az eladó nő a cipőboltban leültetett engem a padra, akkurátusan levette a lábaimról a cibőimet, majd az új magasszárúnak gondosan kioldotta a cipőfűzőjét, rám adta, s befűzte egy akkoriban számomra teljesen ismeretlen fűzési szisztémában, miközben az egésztől én majd elsüllyedtem szégyenemben a szocialista barakkból jővén.
        Nem tudom, ki hogy van vele, de ezt azóta se tapasztalom Magyarországon.
        De, most jut eszembe, egyszer nadrágpróbáláskor körbe udvarolt a 4 fiatal eladónő, de az azt hiszem, másról szólt…

        • Charles Borroneo

          A cipős sztori nekem is egy az egyben megvan, csak nekem a Nike shopban. Még egy fél mondat ehhez, ugyanekkor, ugyanott szembesítettek azzal is, hogy a 18 óráig tartó nyitvatartás nem azt jelent, hogy hatkor takarodjál ki az üzletből, hanem azt, hogy 18 óráig mehetsz be. Micsoda különbség.

    • Kristóf Radó

      Én egyszer jártam ebben a szalonban (Wallis Duna), igaz nem BMW-t venni hanem fent a használtautókat megnézni (ami nem BMW volt 🙂 ). Lent nagyon segítőkészek és kedvesek voltak, míg fent a használtautós kolléga odaadta a kulcsot és ennyi, oda se jött az autóhoz, le se szarta mit csinálunk.
      Aki kicsit benne van az autós témákban, azért tudja hogy nem véletlen keresnek már évek óta munkafelvevőt és szervizeseket a Wallisba 🙂 nem sokan maradnak

      • Ez a Wallis Pest szalon… 🙂

        • Kristóf Radó

          igen, tudom, kicsit hülyére sikeredett ez a komment mert én a kommentírónak szántam ezt 🙂 Ő írta, hogy vele hogyan bántak a Wallis Dunában

      • Valentin

        Köszi a kommented Kristóf!

  • DinomDanomEnBanom

    A BMW szalon nem egy ilyen elit környezet, mint ahogy most Handrásnak átjött a videjóján. Elég nagy suttyó az a cég. Egy igazi pénzszivattyú és nem riadnak vissza a gányolástól sem.

  • Márton Szigeti

    “Az i3 most lett két éves 17500 kilométerrel az órájában, ki is villant a szerviz felirat a középső kijelzőn”

    Ez az automata szerviz felirat egy nagyon erős becslés az autókban. Attól még, hogy felvillan, nem kell egyből a szervizbe rohanni vele.