Lett egy Teslám

Elon Musk jobbá akarja tenni a világot. Én is ezt szeretném! Ehhez kaptam most segítségül egy Tesla Model 3-at.

Egyre több és több az elektromos autó az utakon és remélhetőleg egyre több lesz. Ezen dolgozik a Tesla Universal is, én pedig a nagykövetükként segítem a munkájukat. A Tesla Universal nemrég megnyitotta az első Tesla bemutatótermet Budapesten, ezzel együtt pedig sokkal könnyebbé vált egy Tesla beszerzése. A részletek a videóban.

Biztosan sokakban felmerül, hogy hogyan maradok hiteles, hiszen kaptam egy Teslát, mostantól biztosan elfogult leszek. Nos. Egyrészt nem örökbe kaptam, másrészt eddig sem voltam elfogult. Sokszor megkaptam, hogy biztos a BMW fizet, azért mondok rosszakat egy-egy modellről. Nem. Ha valamiről rosszat mondtam, azt azért tettem, mert úgy gondoltam. Fontosnak tartom egy-egy autó vagy kütyü árnyoldalait is bemutatni, hogy a leendő vásárló tisztában legyen vele. Az i3 nem jó autópályára. Az Audi sokat fogyaszt. A Tesla belseje elég fapados egy német autóhoz képest. A Fiat 500-e csak egy kényszerautó, nincs villám rajta. Stb stb stb. Ezek után ha valaki mégis megveszi az adott modellt, biztosan nem fog csalódni, hiszen előre tudni fogja, hogy mire számíthat. Persze ha valami meg jó, akkor azt is kiemelem, hiszen minden gyártónak megvannak az erősségei. Ezek a tesztek, a továbbiakban sem lesz ez másképp.

Ami viszont most változik az természetesen pont a Tesla Model 3 miatt lesz. Az i3 eléggé ki lett maxolva, rengeteg tartalmat gyártottam vele, itt az ideje hosszabb utaknak, és bemutatni, hogy egy nagyobb akkumulátoros elektromos autóval mik a lehetőségek. Ugyebár a Model 3 most már nagy számban kapható, és érkeznek jövőre a nagyobb akkumulátoros egyéb elektromos autók is, 2020-ban igazi robbanás várható villanyautós fronton.

Ha a Tesla Universalnál vásárolsz Teslát, a HANDRAS01 kóddal 50 százalék kedvezményt kapsz a falitöltőre!

Model 3


Használt elektromos autók: http://teslaautok.com/

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Tesla Universal, Használt elektromos autók, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Mikola Krisztian, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István, Dávid Lencsés-Tóth, Tamás Borsos, Otto Olah, Bunyevácz Árpád Márk,

 

  • csab2

    Természetesen nem a zsebedben akarok turkálni, de ha jól értem, akkor te nem megvetted ezt az autót, hanem valamilyen megállapodás szerint valameddig ingyen használhatod. Jól gondolom?

    • rockjano

      Igen azért ezt illendő lenne elmondani…

      • Gábor Steiner

        Miért is? Kinek is mi köze van hozzá? Amúgy meg ha figyeltetek volna, elmondta…

        • Krisztián Kovács

          ha vlogger valaki ennyit azert be kell nyalnia, kivancsiak az emberek es ennyit megerdemelnek (igaz irta is)… elvegre tv musoroknal is ki kell irni hogy tamogatott dolgokat tartalmaz a video. plusz van aki konkretan penzzel is tamogatja ot, onekik tenyleg tartozik ezzel az informacioval. vagy szerinted az a normalis hogy oke csinalom a videokat ti nezzetek idorol idore, nezzetek a reklamokat, fizessetek is esetleg penzzel, de ahhoz meg senkinek semmi koze hogy ez teszi lehetove hogy tamogataskent egy nem olcso autot kapjon hasznalatra?

          • Gábor Steiner

            “elvegre tv musoroknal is ki kell irni hogy tamogatott dolgokat tartalmaz a video.” 🙂 Na ne röhögtesd már ki magad. Ha megfigyelted volna, az a rengeteg videó, amit elkészített, mindegyik termékmegjelenítést tartalmazott az uccsó percig. Szted, akkor az összes videójához ki kellett volna írnia, hogy termékmegjelenítést tartalmaz? Továbbra is azt mondom, hogy senkinek semmi köze hozzá, hogy milyen feltételekkel kapta meg az autót…

            • Hálás köszönet Mr. Önjelölt Etikett Bajnok, hogy emlékeztetsz: a pénzügyek/konstukciók/felhasználási feltételek igenis tabu témát kell jelentsenek, amihez senkinek semmi köze, blabla 😉

            • Gábor Steiner

              Te nagyon okos, két fél között létrejött egy szerződés, amihez a két félen kívül senkinek semmi köze. Mit olyan nehéz ezen megérteni? Egyedül a NAV felé tartozik elszámolással, de ahhoz sincs se Neked, se nekem, se másnak semmi köze.

            • gusson

              Igen, ki kell írni. Jogszabályok rendelkeznek erről.
              Más kérdés, hogy vloggereket, influenszereket jellemzően még nem baszogatja a hatóság, ha nem teszik meg.
              Nem mellesleg a tisztesség is ezt kívánja meg. Ha hiteles akarsz lenni, jelzed, hogy mi a “pénzes” tartalom.
              https://reklamjog.hu/reklamszabalyok/altalanos/mi-minosul-reklamnak

              (Pl. Magyarósi Csabánál számtalanszor láthatod a feliratot, ha szponzorált tartalmat készít.)

            • Gábor Steiner

              A Médiatörvény úgy rendelkezik, hogy pl. a jelölés kötelezettsége, nem terjednek ki azokra a műsorokra, amelyeknek gyártására a médiaszolgáltatónak nincs befolyása. A youtube csatorna pont ilyen…

      • csab2

        Ez nem illendőség kérdése. Én csak azért mondanám el a helyében, hogy az irigy nagyokosok ne mondhassák, hogy milyen jól meg Andrásnak, hogy már egy Teslát is megvehet. A hőzöngők vitorlájából kifogni a szelet.

        • rockjano

          Ez az infó hogy “nem örökbe kaptam” az azért egy kicsit sovány… jó lehet hogy a szerződése köti fene tudja… de nekünk nézőknek azért ezt ilyenkor illik elmondani és nehogy már én szégyeljem magam azért hogy rákérdezek…

      • Saabi

        Egyrészt a fent szövegből kiderül: “Egyrészt nem örökbe kaptam” másrészt a videóból is.

    • “hiszen kaptam egy Teslát, mostantól biztosan elfogult leszek. Nos. Egyrészt nem örökbe kaptam” Ide van írva a posztba. Fél éves szerződés egyébként, aztán majd meglátjuk, hogy lesz-e belőle több. És mielőtt megkérdezné még valaki, nem, nem kapok mellé pénzt, és a töltést is én fizetem, meg ha összetöröm, akkor azt is.

      • csab2

        Köszönöm szépen a korrekt választ!
        Sok-sok örömteli és balesetmentes kilométert kívánok!

      • Gyárfás Attila

        handras01 jeligével olcsóbban kapsz töltőt! 🙂
        Apple után ez lett az új ‘pro’
        Gratulálunk! 🙂

  • Zs_lt

    Gyönyörű autó.

    • Hát a Teslák nem csöndesek, nézd meg a Transalpinás videót, ott megmértük. Persze halk, mert nincs benzinmotor, de a gördülési zaj hallatszik.

      • Spartaqus

        Erre láttam egy videót, hogy egy muki extra tömítéseket helyezett az autóba pl. a szélvédő köré, hogy még lejjebb vigye a zajt 😀

      • W

        Audi csendesebb volt 🙂

      • Zs_lt

        Köszi a választ. Láttam a videót és arra számítottam is, hogy a prémium Audi bunkeresebb, azért is érdekel inkább, hogy a földi halandó márkákhoz képest hogy állja meg a helyét ezen a téren egy T.

  • Recsák Vendel

    Gratulálok H András!!! További sok sikert és élményt a Teslához!!! A jövő elkezdődött!!!

  • Kiss László

    Nagyon szép autó. 🙂
    Kb 2 hónapja kértem árajánlatot a honlapon, azóta sem kaptam semmit. Nagykövetként gondolom te sem tartod ezt jónak.

    • János Bognár

      Én 48 órán belül kaptam árajánlatot lízing kalkulációval együtt, tesztvezetés ajánlatot pedig másnapra. Szerintem elkeveredhetett a kérelmed, kvázi akkor kezdték és sajnos van némi személyzeti mozgás is náluk. Nekem pl. aki küldte az ajánlatot, a személyes találkozókor már nem is dolgozott náluk… De legalább nem keveredtem el.

      • Istvan Kardkovacs

        Mondjuk legalább ár lenne az oldalon de én még azt sem találtam. Így nehéz lesz.

  • Kiss László

    Nagyon szép autó. 🙂
    Kb 2 hónapja kértem árajánlatot a honlapon, azóta sem kaptam semmit. Nagykövetként gondolom te sem tartod ezt jónak. (?)

    • Zsiráf Zoli

      más is járt így.

      • Zoltán Bordás

        bordaszoltan93 kukac gmail pont com ra küld el mi az igény és adok én 🙂

        • Spartaqus

          A majd 20 millás autónál olyan bizalomgerjesztő a gmail-os email 😀

    • Zoltán Bordás

      bordaszoltan93 kukac gmail pont com ra küld el mi az igény és adok egy 10x jobbat amint ez a cég adott volna… 🙂

  • Valentin

    Ezek szerint mégis csak jól gondoltam, hogy Tesla Model 3-ad lesz András!
    Nagyon jó dolog, megérdemled és ügyes vagy!
    Tudnod kell, hogy pont ilyen színt néztem ki magamnak kívül-belül 🙂 (ez a kedvenc összeállításom, ez tetszik a legjobban), csak nem performance verzió kell nekem, hanem a sima dual a minél nagyobb hatótáv miatti prioritás miatt.

  • Valentin

    Belegondoltam, hogy eddig is nagy pofonokat kapott a BMW a TESLA eladásokból, most meg kapott egy hatalmas sallert itt Magyarországon is Handrás BMW-ből TESLA-ba való átülésével, még akkor is, illetve méginkább, hogy ebbe semmi szándékosság és rosszindulat nem volt Handrás részéről.
    Ilyen az, amikor egy cég lemarad, mert nem ismeri fel a váltás szükségszerűségét időben (NOKIA, BMW).
    Pedig a TESLA még korrekt is volt, mert ingyen és bérmentve szabadon bocsájtotta szabadalmait az egész világnak, hogy gyártsanak ők is mielőbb elektromos autókat, de a többiek -beleértve a BMW-t is – csak nevettek rajta, majd kigúnyolták, végül lejáratták a Teslát éveken keresztül, hasonlóan ahhoz, mikor az Apple kijött az iPhone-nal, csak egy ugye egy autógyártásnál ez jóval nagyobb léptékű és kockázatosabb dolog, mert tényleg mindent elkövettek mind a mai napig, hogy hazavágják a Tesla-t.
    Szerencsére nem sikerült nekik!

    • Krisztián Kovács

      nem azert van ez mert a tesla az inkabb normalis auto az i3 meg egy kis varosi auto kialakitasban es meretben is?

      • Valentin

        Konkrétan mit értesz az alatt a kérdésedben, hogy ‘ez’?

    • klarky

      Te ugye nem nagyon értesz az autókhoz?

      • Valentin

        Te mennyire értesz hozzá, hogy ezt a remekbe szabott kérdésedet helyre tegyem?

        • klarky

          Ha az eladott darabszám oldaláról közelíted meg egy autó, pláne egy egész márka minőségét máris választ kaptam a kérdésemre, h semennyire. Köszönöm.

          • Valentin

            Mondd, te miket hordasz itt össze, miket kreálsz itt egymagadban???!
            Olyan zagyvaságokat beszélsz, hogy rossz hallgatni!
            Ne írjál nekem többet, keress magadnak a saját színvonaladon lévő embereket, és velük diskurálj ilyen emelkedett stílusban, de legjobb lenne, ha nem is keresnél magadnak senkit, hanem mindent megbeszélnél magaddal, így mindenkinek jobb volna!

            • klarky

              Ember, vedd már észre, hogy a rózsaszín köd olyan szinten az agyadra szált, hogy már azt sem tudod mit hadobálsz itt össze – vissza. Te funkcionális analfabéta vagy barátom, javaslom egy orvos felkeresését, bár a te korodban szerintem már késő. Olvasd már vissza magad jóember!

              ps.: ha már ennyire a darabszámok világában élsz: a kínai BYD havonta (!) több mint 30 ezer elektromos és hibrid autót ad el és ebben nincsenek benne a buszok és egyéb haszonjárművek. Akkor mit lebegteted itt a csodás infografikáid? Jézusom…

              Vagy olvasd már el a The Verge cikkét amiket volt Tesla alkalmazottak elbeszéléséből írtak. Úgy jött össze a nyomorult 5 ezres álom Model 3 darabszám/hét, hogy szigszalaggal ragasztgattak a helyükre a nem fontos alkatrészeket, csavarokat hagytak ki ahol nem volt rá feltétlenül szükség, csak hogy be lehessen húzni a strigulát, aztán javították ha már ki volt tolva az autó.

              Azt a Model 3 -at láttad amit úgy szállítottak ki, h az egyik oldalon a kárpit barna volt a másik fekete? Gondolom nem láttad, nem olvastad, azt nem írta meg a handras.hu .

            • Valentin

              Esküszöm, sajnálom Handrást, hogy ilyen habzó szájú, ausztraloptitekuszokkal van dolga, mint amilyen te is vagy, aki képtelen átfogóan szemlélni dolgokat, és pl. a Verge cikkeiből, meg két mondatomból messzemenő következtetéseket von le a nélkül, hogy ismerne, vagy bármit is tudna rólam!
              Letiltottalak.

      • Valentin
    • Zsiráf Zoli

      Felsőkategóriás Audi-BMW-Merciből nem váltanék Teslára. Egyrészt a puritán belső, másrészt a töltőknek való kiszolgáltatottság. Harmadrészt a Teslának annyi ellensége van, hogy simán kiránthatják alóla a talajt (=0 support és supercharger). Számomra az új hibrid X3-X5 lehet ideális a Tesla árkategóriájában: a rövidebb elővárosi utakon simán elektromos, de országjáráshoz sem kell tervezgetni velük.

      • Valentin

        Te nem, de nagyon sokan igen, elég ha megnézed az elmúlt 1 év amerikai statisztikáit a Tesla Model 3 fogyásában és 3-as BMW eladási esésében, és egyértelműen a 2 szoros összefüggését hozta ki a szakemberek többsége, ami nem kis fejtörést okoz most a BMW-nek.

        • Zsiráf Zoli

          ez nem jelenti azt, hogy főleg a BMW-től vette el a vásárlókat, inkább a hagyományos amcsi márkákra tippelnék.

          • Valentin

            Ez valóban nem azt jelenti, de már fél évvel ezelőtt láttam a BMW-től elvett egyértelmű bizonyítékokat rá, s most éppen dolgozom valamin (a kislányom szöveg-kép-hanganyag (ahogy megtanult beszélni) és videós naplóján, amit több, mint 2 éve vezetek, és nagyon klassz lett), ezért most nem keresem meg, de így van.
            Nem véletlenül cserélik le éppen most a BMW-nél az igazgatót, szarban vannak a megszokott jósághoz képest, ez az igazság!

        • Istvan Kardkovacs

          Mondjuk a dolgok mélyreható ismerete nélkül azért könnyen félre lehet menni a statisztikákkal, ahogy most te tetted de nagyon 🙂
          3-as BMW-nél modell váltás volt. Tavaly augusztusban leállt a gyártás és novemberben kezdődött az új, de a kiszállítások Európában csak áprilisban kezdődtek, Amerikában meg májusban. Ezért látsz akkora rést, de ez normális és az utóbbi két hónapban “helyre is állt a rend”.

          • Valentin

            Úgy, ahogy van, esett a BMW paletta eladása.

            • Istvan Kardkovacs

              Mennyivel és hol? A globális BMW eladások emelkedtek az utóbbi évben annak ellenére, hogy az autóipar szívó ágon van.

      • Valentin
        • Köles Ákos
          • Valentin

            Én meg annyit, hogy amit betettél kínai autónak a fotóját, az kiváltképp rusnya volt, és köszönő viszonyban sincs a Tesla Model 3 átgondolt és harmónikus formájával.

            • Köles Ákos

              Azért azon el kellene gondolkozni, hogy mennyire nagy bajban lehet a TESLA, ha nem telik nekik formatervezőre. MR NEHÉZLÁB be is vallotta az egyik videóban, hogy a TESLA azért árazza túl az autóit, mert annyira nincs pénze a TESLA-nak, hogy az autóvásárlóikkal fizettetik meg a következő TESLA-k legyártását.

              MR. NEHÉZLÁB: “A problémám az, hogy a TESLA család és a… még mindenki
              elmond, mindig elmondta Elon Musk is, hogy a MODEL S tulajdonosoknak
              nagyon köszöni, hogy kifizették ezt a sok pénzt, mert ez adott
              lehetőséget arra, hogy MODEL 3 létezhessen. Ezért jött be az a
              lehetőség, hogy akinek van már TESLA-ja az elsőként rendelhet, mindenki
              előtt és elsőként is fogja megkapni.”

            • Valentin

              – “Bevallotta, megfizetteti”?
              Könyörgöm Ákos, ezt szinte minden induló ilyen cég így csinálja, különben miből tudna felfejlődni, kiteljesedni a cég????
              – Egyébként pedig hol van az túlárazva, mikor a többi cég ugyanilyen vagy még magasabb áron kínálják az ennél kevésbé fejlett technológiájú e-autójukat???
              Szerinted a Porsche miért két Model S kíséretében tesztelte a saját új elektromos autóját?
              – Nyilván azért, mert legalább a Model S-hez akart felnőni.
              Megjegyzem, 11 éves már a Model S, és még csak most jönnek ki egy olyan modellel, amit a Tesla 11 éve fejlesztett ki???!
              Ákos, inkább másnak írjál, ne nekem, légyszi’, ígérem, nem fogom többet kommentelni a megjegyzéseidet!

  • Stef

    Először is gratula az autóhoz, nagyon szép! Elektromos autósként engem is érdekel a Tesla. Biztos vagyok benne, hogy az i3-hoz hasonlóan ez a típus is jól ki lesz vesézve!
    Másodsorban viszont sajnálom hogy a “Márkanagyköveti” titulussal egy korszak bizonyosan véget ér, hiszen melyik más elektromos autókat gyártó cég adna tesztautót egy Tesla márkanagykövetnek? Még ha adnának is, a Tesla biztosan nem engedné hogy Handrás más autókat is bemutasson, hiszen most már Tesla márkanagykövet… Az Alfa Romeo márkanagykövete sem mutat be, vagy tesztelget mondjuk BMW-ket… 🙂

    • Semmi nem fog változni, ugyanúgy kapok majd tesztautót. Elég balgaság lenne a legnézettebb hazai elektromos autós Youtube csatornát kihagyni egy-egy új elektromos autó bemutatónál. Ennyi erővel már a BMW miatt sem kaptam volna tesztre semmit.

      • IG

        A BMW-t megvetted és nem voltál a Wallis “nagykövete”….

        • Tobb Wallis rendezvenyen is voltam, ettol meg el tudom mondani mas autokrol a velemenyem oszinten.

  • qubit

    Gratulálok! Végülis az álmod valóra vált, mindig is erre az autóra vágytál igazán. Most már csak át kell adnod nekünk is valamennyit az örömödből sok-sok videó formájában.

    • Nem jött még meg neki.

    • Valentin

      Pont egy hete futottunk össze vele spontán a családommal, írtó jó fej még mindig, és én is rákérdeztem:
      – se napelemes cserepek, se Powerwall, se Tesla Model 3, de már csak nevet rajta, ahogy én is.

  • W

    Na jol beszivtam 🙂
    Almomban nem gondoltam volna ezt a Teslas dolgot. Mentsegemre legyen mondva, Tesla vagy Tesla Universal ugye tudjuk nem ugyanaz. Tartom magam, hogy addig utottem volna a vasat amig az Audi be nem adja a derekat.
    Gratulalok az autohoz, hasznald egeszseggel, sok 100.000 km-t vele, es varjuk a jobbnal jobb videokat az uj autokrol 🙂

    • Az Audi nem fér be a garázsomba, és egyébként sem szívesen járnék egy hatalmas SUV-vel.

      • W

        Jo az, ha errol a SUV-rol van szo. Szerintem sok elonye van. En is most jarok csaladdal kint Erdelyben, de sajna nem a nyomotokban 🙂
        Amigy meg ideje lenne megallapodni, ott hagyni a koszos belvarost es kerteshazba menni ahova befer a SUV 😀

        • Ma egész nap házakat néztem, de ami szép helyen van, az aranyárban van. 🙁

          • W

            Ez biztos sajna 🙁
            En is csak ugrodeszkanak hasznalom a mostanit, a kesobbi celom az, hogy valami olyan helyen legyen ahol a szomszed flexelese egy tavoli darazs zummogesenek tunjon 😀 na ez nem ma lesz

            • Zsiráf Zoli

              nagyon elszaladtak a lakás/ház árak. Öröm az ürömben, hogyha saját lakást/házat szeretnél upgradelni, akkor a bázis is magasabb mint korábban…

          • csab2

            Egy olyan ház, ami az egyik videódban is szerepelt – amire felszereltétek a napelemeket – nagyon drága?

    • Valentin

      Annyira, hogy még engem is eltérítettél az eredeti Tesla Model 3 ötletemtől, ami Handrást illeti, annyira határozottan jelentetted ki, ahogy írtam is az előző videóban alád! 😀

  • Rorschach

    Innentol remelhetoleg nem repulni fogsz 1-1 europai autobemutatora, formulae versenyre, hanem elektromos autoval mesz. Igy keszulhetnek road moviek es az okologiai labnyomod is csokken.

    • Az idő a probléma. Egyszerűen nincs idő ennyit autózni.

  • Spartaqus

    Akkor egy mégiscsak egy baki volt a benn ragadt videóról a kép vagy easter egg volt? Gratula a tisztséghez és persze az autóhoz mégha nem is örökbe 😀
    Épp múlt héten küldtem egy érdeklődő emailt a Tesla Universalnak, kíváncsi vagyok milyen lehetőségeket kínálnak, hátha…

    • A videó legelején is ott volt az iMac kijelzőjén, azt senki nem vette észre. 🙂

      • Spartaqus

        De szándékos vagy véletlen volt? 🙂

        • Szándékos. A mini is szándékos volt, tudtam, hogy ezen megy majd a pörgés. 🙂

          • Spartaqus

            Akkor most majd lehet számítani olyan részletes “elemzésre” ami pár trükkös tulajdonság bemutatását szolgálja? Gondolok itt olyanokra mint az “Easy Entry mode” vagy a hol található a mechanikus kioldó ha beragadna a töltőfej? 😉

      • Valentin

        Basszus, tényleg! Jó kis kísérlet és tapasztalat volt a részedről! :-DDD

  • Köles Ákos

    Üdv!

    “Autógyártót sem akarok, mert nem akarom hallgatni Tőletek a következő 15-20 évben, hogy azért mondom X autóról, hogy jó, mert én ebből élek és az az X autógyártó fizet…”

    “Ezért nem akarok autógyártót sem szponzornak, mert onnantól tényleg nem lenne hiteles…”

    A fenti két kijelentésen most túllépnék, mert ezzel Neked van dolgod…
    Komolyan érdekel, hogy hogyan tudsz beállni TESLA “nagykövetnek”?
    – A TESLA minőségben kb. a közepes szintet éri el.
    – A külső forma semmilyen, sőt az igénytelenséget súrolja. Kb. az első kínai autókra emlékeztet…
    – Ugyan ezt lehet elmondani a belsőről is. Kb. odadobtak középre egy tabletet oszt jó napot!
    – A TESLA 2008 óta gyárt autókat. Kb. a kínaiak is ekkor kezdték.
    – A legolcsóbb fapados MODEL3 16,5 millió Ft. Ez szerinted reális ár érte?
    Pont a kiemelt videódban mondtad azt, hogy a APPLE-el azért szakítasz, mert jó-jó, de semmi extra nincs benne és túl van árazva. Ott is pont a régebbi APPLE gép dizájnját emelted ki.
    Egy 62kWh-s NISSAN LEAF+ közepes (amiben minden benne van, ami kell) 14 millió Ft.
    Amennyiben a MODEL3-ból ugyan ezt a közepes felszereltséget akarja valaki 19 milliót kell kicsengetnie.
    Azt se felejtsük el, a NISSAN 1930 óta gyárt autókat DATSUN névvel kezdték, azaz van 88 év tapasztalatuk az autógyártás terén a TESLA kemény 10 évével szemben…
    Mindig mindenki a TESLA eladásaival jön! Azért azt ne felejtsük már el, hogy eddig kb. 3 elektromos autó volt a TESLA-n kívül:
    – MITSUBISHI i-MIEV (kis mérete és kis hatótávja miatt kb. használhatatlan).
    – BMW i3 (a futurisztikus forma és a kis hatótáv miatt szintén nem volt a vevők kedvence).
    – Nissan Leaf (a hatótáv itt sem volt hű de nagy, de legalább egy használható autó volt).
    Ilyen mezőnyben nem nagy kunszt piacvezetőnek lenni!
    A komolyabb gyártók folyamatosan dobják piacra az elektromos autóikat:
    – NISSAN LEAF, NISSAN SYLPHY.
    – HYUNDAI IONIQ, HYUNDAI NEXO, HYUNDAI KONA.
    – KIA NIRO, KIA SOUL.
    – PEUGEOT 208, PEUGEOT 2008.
    – OPEL CORSA.
    – VOLVO POLESTAR.
    – WV GOLF, VW UP, WV ID.
    – AUDI E-TRON, AUDI E-TRON GT, AUDI Q4 E-TRON.
    – SEAT EL-BORN, SEAT MII.
    – RENAULT ZOE2, RENAULT CITY K-ZE.
    – DS 7 CROSSBACK E-TENSE, DS 3 CROSSBACK E-TENSE.
    – MINI COOPER SE.
    – SMART FOFOUR.
    – BMW i3, BMW iX3.
    – MERCEDES EQC.
    – STB.
    Nem nehéz kitalálni, hogy a TESLA-nak az eladási csúnyán esni fognak miután lesz nem kevés alternatíva nagy múltú, minőségi és megbízható autókat gyártó autógyáraktól.
    “Tényleg vegyetek TESLA-t!!! Egyrészt, ha bemondjátok, hogy HANDRÁS01, akkor féláron kaptok fali töltőt…” Kicsit elmosolyodtam ezen a mondaton, mert kb. ennyit lehet mondani egy TESLA-ról. Ezzel aztán jó sokat el lehet adni. Én meg erre ezt mondom:
    – Vegyetek a TESLA helyett NISSAN LEAF+-t, meg egy gyári fali töltőt mellé és még marad is nem kevés a pénztárcátokban!
    Komolyan érdekel, hogy hogyan tudsz beállni egy TESLA mellé, ami a hatótávon kívül kb. semmit nem tud felmutatni???

    u.i.: Érdekesség kép csatoltam egy 2008-as kínai autót, hogy lehessen látni, hol tart mos formailag a TESLA…

    Ákos
    https://uploads.disquscdn.com/images/e9b9f0f5e18434667f0b12263ec2e9af6f7f73b44bcc32a678aea27753a1b5d6.jpg

    • “Ezért nem akarok autógyártót sem szponzornak, mert onnantól tényleg nem lenne hiteles…” A Tesla Universal nem autógyártó és nem is szponzorál. Fél évre kaptam egy autót és ennyi.

      A többire nem reagálok, mert felesleges. A Teslákhoz mérik az összes többi elektromos autót, Teslából fogy a legtöbb, és ez még sokáig így is lesz.

      • Zsiráf Zoli

        Nem kötözködésből, de aki fél évre ad neked egy autót mi más lenne mint támogató/szponzor?? Egyébként gratula!

        • Az idezett kiragadott mondat a havi koltsegekre vonatkozott, felszerelesre, utazasokra stb.

      • Köles Ákos

        Volt az a 3 autó amit fentebb írtam, amit megkaphattál úgy, hogy bementél egy szalonba és megvetted. Meg voltak a TESLA-k. Most meg ezrével jönnek ki az elektromos autók, lehet hogy kisebb hatótávval és nem olyan észeveszett teljesítménnyel/gyorsulással, de jobb minőségben, tetszetősebb formában és nagyságrendekkel olcsóbban. Azt feltételezni, hogy ez nem lesz hatással a TESLA eladásaira szerintem naivság! Van egy két jó értelemben vett autóbolond, mint Te is, akinek fontos, hogy ha rálép a gázra beszoruljon az ülésre, de az emberek 95%-a elvan egy 8 mp-es gyorsulással is.

    • Valentin

      Az STB “autómárka” volt a csúcspont a kommentedben!

      • Köles Ákos

        Mindenki elfelejti azt az aprócska tényt, hogy itt nem egy hitelre megvett 350 ezer Ft. iPhone-ról van szó, amivel könnyedén lehet villogni… Azért tizen, meg huszon milliókat jobban meggondol az ember, hogy mire költi. Most, hogy a prémium gyártók is beszállnak az elektromos autó buliba a gazdagabbaknak lesz alternatíva. Eddig max. azért vettek TESLA-t, mert kb. nem volt más!!! Most, hogy lesz alternatíva, akkor nem egy 10 éve létező autógyár autóit fogják megvenni.
        Ahelyett, hogy az STB-n poénkodsz inkább cáfold meg azokat, amiket leírtam…

        • Valentin

          Azért nem cáfolom meg, mert te így gondolod, én meg úgy, és annyira máshogy gondolkozunk, hogy e miatt nem is érdemes elkezdeni, inkább tiszteletben tartom, hogy más a véleményed.

        • csab2

          Nem vagyok a téma szakértője, de azt látom, hogy mindenki elismeri, hogy a Tesla jóval előbbre van villanyautózás terén, mint bárki más. A patinás autógyártók is csak mostanában éledeznek, ha villanyautózásról van szó. Afelől nincs kétségem, hogy ha normálisan nekiindulnak a fejlesztéseknek a nagy autógyártók, akkor be fogják hozni a lemaradásukat a Teslához képest, de most még nem itt tartunk. A Teslának van két óriási előnye, amit nehéz lesz behozni. Az egyik, hogy hasonlóan az Apple-höz, maga fejleszti a szoftvert és a hardvert is. És már most nagyon jó szoftvere van. A másik, hogy a Tesla maga gyártja saját részére az akkumulátorokat és ráadásul komolyan fejleszt is e téren. Az összes többi autógyártó akkumulátort vásárol és hiány van belőlük.

          • Köles Ákos

            Akkor nézzük a TESLA 2008-ban kezdte el gyártani első “autóját”, ami lényegében egy LOTUS ELISE volt, amibe tettek egy elektromos motort, meg akkumulátorokat. A külsejét kicsit megváltoztatták. A 2. autójukat a MODEL S-t
            2012-benkezdték el kiszállítani a vevőknek. Egy 10 éves autógyártóról beszélünk.
            A TOYOTA is befürdött a hybrid-el. Egy 80 éves autógyártóról beszélünk. Tudod mivel fürdött be? Elsőként ugrott be a hybrid autók piacára mondván mire a többiek észbe kapnak olyan előnyük lesz, hogy na! És mi történt? Mára már nagyítóval kell keresni azokat a gyártókat, akiknek nincs hybrid autójuk. Sőt a plugin hybrid-ekkel le is nyomták a TOYOTA-t. Ebben a tévhitben tengeti mindennapjait a TESLA is. Tudod meddig tart TESLA előnye a nagy neves autógyárakkal szemben? Azzal a több évtizedes tapasztalattal, amivel ezek a gyártók rendelkeznek a TESLA nem rendelkezik! Ahogy a TOYOTA előnye elillant, úgy fog elillanni a TESLA előnye is. Jó, hogy felhoztad az APPLE-t. Tudod mit köszönhetünk az APLLE-nek. Ugyan azokat a dizájntalan termékeket, amint, amiket gyárt a TESLA is. Egyet felejt el mindenki. A mobiltelefon, tablet és notebook gyártók felültek az APPLE vonatára. Így haltak ki pl. a NOKIA zseniális műalkotásai, olyan innovatív megoldásokkal, mint pl. a kamerává alakítható NOKIA N93, vagy a miniszámítógéppé alakítható NOKIA E90, de említhetném a NOKIA NGAGE-t, ami egy mini játékkonzol volt. Van egy rossz hírem a TESLA rajongóknak. Hála a magasságos égnek az autógyártók nem ültek fel a TESLA vonatára. Hagyományos autó formájú elektromosokat gyártanak, mert az emberek többségének az kell!!! Eddig azért vettek TESLA-t, mert kb. nem volt más a piacon. Abból leszűrni azt, hogy az emberek a TESLA-kat szeretik elég nagy naivság. 2020-ra lesz kb. 30-40 különböző elektromos autó a TESLA-n kívül, amiből tudnak majd választani a vásárlók, akiknek a többsége hagyományos kinézetű autót akar. Bár lehet azt is hinni, hogy pl. az audi termékfejlesztési részlegén sík hülyék ülnek. Ha szavaznom kellene, hogy egy 10 éves, vagy egy több, mint 85 éves autógyárnál “lőnek” mellé én a TEASLA-ra szavazok…

            • csab2

              Erre csak ennyit tudok válaszolni: 😀 😀 😀
              Hihetetlen mennyire szűklátókörű vagy. Sajnálom, hogy vitába bonyolódtam veled.

            • Köles Ákos

              Amennyiben a tények ismerete szűklátókörűség, akkor valóban az vagyok.
              “Ha szavaznom kellene, hogy egy 10 éves, vagy egy több, mint 85 éves autógyárnál “lőnek” mellé én a TEASLA-ra szavazok…”

            • iamthehorsewitnoname

              Kedves Ákos, ne aggódj, mások is hitték már magukat okosnak, jövőbelátónak, aztán kiderült, hogy csak okoskodó csimpánzok, Te sem vagy ennél több. 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=eywi0h_Y5_U

            • Köles Ákos

              MR. NEHÉZLÁB: “A problémám az, hogy a TESLA család és a… még mindenki
              elmond, mindig elmondta Elon Musk is, hogy a MODEL S tulajdonosoknak
              nagyon köszöni, hogy kifizették ezt a sok pénzt, mert ez adott
              lehetőséget arra, hogy MODEL 3 létezhessen. Ezért jött be az a
              lehetőség, hogy akinek van már TESLA-ja az elsőként rendelhet, mindenki
              előtt és elsőként is fogja megkapni.”

            • iamthehorsewitnoname

              és ezzel mit bizonyítottál?

            • Köles Ákos

              Azt, hogy a TESLA egy bizonytalan lábakon álló bütyök bt szintű vállalat.
              Kifizettetik a vevőkkel a következő autók árát ez komolyan mondom a 21. század legnagyobb vicce. Lefordítom magyarra, hogy megértsd: Nem tudom mit szólnál, ha mondjuk lenne egy hamburgerezőm, ahová Te betévednél és azt mondanám a közepes minőségű hamburgeremre, hogy fizesd már ki az árának a 2-szeresét, hogy az utánad következő vevőnek is tudjak csinálni hamburgert. Ezután bejön a következő vevő kér egy hamburgert, amire már Te odaadtad nekem pénzt erre közlöm az ÉHES vevővel, hogy jöjjön vissza 3 hét múlva és megkapja a hamburgert… Ha ez szerinted nem komolytalan, akkor nincs miről beszélnünk…

            • iamthehorsewitnoname

              Elmondom neked hogy a világon minden vállalkozás így működik. Handras is így működik, meg a többi YouTuber is így működik.

              Mondok egy példát, elkezdték mondjuk egy iPhone-al felvenni a felvételeket, aztán ahogy egyre több lett a feliratkozó/néző/támogató úgy egyre jobb technikát tudtak/tudnak vásárolni azért hogy javuljon a minőség és bővíteni tudják a lehetőségeik tárházát. HUHA!!444 A McDonalds is egy étteremmel kezdett, elkezdték eladogatni a termékeiket majd ahogy több pénzük lett nyíltak új üzletek, lettek új ételek, új beszállítók…

              Igen, a Teslának nincs annyi tapasztalata, hiszen 10 éves… és akkor mivan b+? 😀 Az ég pedig kék. Se én se Te nem mondtunk egy deka új infót se. 😀

              Még mindig ott kúrod el az elméleted, hogy a Teslának mára mindenkinél több információja és tapasztalat van önvezetésben ami a jövő. A Teslának van egyedül mérhető valamire használható akkumulátor beszállítója (Panasonic, ami nem kis név). Ameddig a többieknek nincs addig baszhatod a Tesla haterkedésed meg az SUV fanatizmusod… Komolyan nem értem mi a f*szt szeretnél elérni ezzel a kislányos picsogással itt, sírsz mint sértődött ovis b+. Örülnél ha megszűnne a Tesla? Vagy mit szeretnél elérni? Ilyen szűklátókörű ostoba hozzáállással semmiképpen sem fogod tudni ráerőltetni a hülyeségedet itt senkire se.

            • Köles Ákos

              Fentebb írtam:
              “Mindenki elfelejti azt az aprócska tényt, hogy itt nem egy hitelre
              megvett 350 ezer Ft. iPhone-ról van szó, amivel könnyedén lehet
              villogni… Azért tizen, meg huszon milliókat jobban meggondol az ember,
              hogy mire költi.”
              A legolcsóbb TESLA MODEL 3: 3,2 milliós önerővel 394 135 Ft/hó 3 évre.
              APPLE IPHONE X: o Ft önerővel 12 812 Ft/hó 3 évre.
              Szerintem az összegekből világosan látszódik, hogy míg a IPHONE-t a villogni vágyó fiatalok (a vásárlók többsége) megengedhetik maguknak a TESLA-nál ez nem lesz így… Igen Steve Jobs zseniálisan ismerte fel azt, hogy a mai világ teli van nulla fiatalokkal, akik max. azzal tudnak kitűnni a szerencsétlen társaik közül, hogy egy több százezer forintos mobillal villognak!!!
              Tegyük fel, hogy villogni akarok és van is rá pénzem. Szerinted megveszek mondjuk egy csúcs minőségű PORSCHE MACAN-t 62 713 EUR-ért, vagy megveszek egy közepes minőségű TESLA MODEL X-et 102 300 EUR-ért??? Ja, hogy még zöld is akarok lenni? Lesz a MACAN-ból is hamarosan hybrid kb. ugyan ezen az áron.

            • balage
            • balage

              “A TOYOTA is befürdött a hybrid-el.”
              Miért jó, ha kiröhögteted magadat?

        • Bashar

          Bullshit

    • Spartaqus

      “- A külső forma semmilyen, sőt az igénytelenséget súrolja. Kb. az első kínai autókra emlékeztet…
      – Ugyan ezt lehet elmondani a belsőről is. Kb. odadobtak középre egy tabletet oszt jó napot!”
      Nekem meg kb. innentől komolytalan ez a szép hosszú komment. Olyan kérdésekben vitára menni ahol nincs objektív mérce elveszti az objektivitást ez egész mondanivalódból… Ha Te egy Nissan Leaf+ és egy Tesla Model 3 között csak hatótávban találsz különbséget az csak a Te szerény véleményed, de inkább csak amolyan kötekedés szntjén áll meg. 😉

      • Köles Ákos

        Még mindig nem tudsz cáfolni. De lehet, hogy nekem szelektív a látásom és a műszerfalon egy csomó minden van az odaragasztott tableten kívül… Mert ugye, még annyira sem erőltették meg magukat, hogy a műszerfalba bele tervezzék a kijelzőt. Mint pl. az AUDI E-TRON-ban. Kicsit olyan hatása van, mint amikor a szocreálban tuningolták itthon a LADA-kat házibarkács jelleggel.
        De mondom nyugodtan megcáfolhatod tételesen, amiket leírtam bár, ha meg tudnád, már megtetted volna…

        • Spartaqus

          Szerinted én akartalak cáfolni? Szimplán a véleményem mondtam el a kommentedről.

        • csab2

          Nekem pl. pont az tetszik a Model 3-ban, hogy ott egy nagy kijelző és azon kívül semmi. Nem is kell semmi, mert azon a kijelzőn a rohadt jó szoftver mindent mutat amit kell. Tökéletes.

          • Köles Ákos

            Én nem mondtam, hogy nincs olyan ember, akinek tetszik a Model 3, viszont az emberek többségénél a hagyományos kialakítású autók a nyerők. Azért vették eddig a TESLA-t, mert kb. nem volt más elektromos autó, ami használható is, azaz tágas el lehet benne férni. De gondolj bele mit vettek volna azok akik elektromos autóra vágytak? Az icipici MITSUBISHI-t. Vagy az első NISSAN LEAF? Kb. Vagy ép a BMW i3. Ezeknek kb. 120 km volt a hatótávja. Nem is titkolták a gyártók, hogy városi autónak tervezték őket. Ezeket vették volna mondjuk ingázásra? Ezért vettek TESLA-t.

            • csab2

              És most miért vesznek Teslát? Annyian vennének, hogy nem tudnak eleget gyártani.

            • Köles Ákos

              Ezt szerintem vitassuk meg kb. 2 év múlva, amikor annyi féle elektromos autó lesz, hogy a TESLA el fog veszi az elektromosok tengerében!

            • csab2

              A jövőbe egyikünk sem lát. Arról hülyeség vitatkozni, hogy mi lesz a jövőben.
              Maradjunk annyiban, hogy azt kívánom mindkettőnknek, hogy jó egészségben tudjunk erre visszatérni 2 év múlva.

            • Köles Ákos

              Ezt azért a TESLA rajongók elfelejtik az időzített bombát, Kínát.
              Kínai autókat többek között, azért nem látunk a világ országaiban, mert a szigorú káros anyag kibocsátási normáknak nem tudnak megfelelni. Az elektromos autóknak viszont nincs káros anyag kibocsátása. Idő kérdése, hogy mikor árasztják el a világot az olcsó kínai elektromos autók. Csak viszonyítás kép a ZOTYE T900-as, amelyik méretben az AUDI Q7 vetélytársa 7,5 millió Ft-nak megfelelő JÜAN-ba kerül, míg a Q7 25 millióba. Ja és ugyan azokkal az extrákkal van felszerelve mint az AUDI. Durván a harmad részébe kerül a kínai autó. Nem nehéz elképzelni mennyiért lehet, majd kapni Európában ezeket az elektromos autókat.

              https://uploads.disquscdn.com/images/37fe66b890e1235ab67522bc79711f4d7c495711ee6e6a782ae7e9c7529809c1.jpg

            • r3dsnake

              2 éve is mindenki ezt mondta.

            • Köles Ákos

              2018-ban mondta mindenki a két évet. 2020-ban jön ki sok tucat elektromos autó! Én rátettem még egy évet. Itt egy kép, amin tökéletesen látszik a különbség egy nagy múltú autógyártó és a TESLA között…
              Ezt elfelejtik a TESLA rajongók:
              ANDRÁS: “Mikor rendelted meg a Tiédet?”
              MR. NEHÉZLÁB: “2016.03.31-én 11 óra 27 perckor!”
              ANDRÁS: “Az 3 éve és még nincs autód!”
              MR. NEHÉZLÁB: “Nem csak, hogy nincs autóm, hanem nem is látom, hogy mikor lehet autóm!”
              ANDRÁS: “De mi a probléma mesélj?”
              MR. NEHÉZLÁB: “A problémám az, hogy a TESLA család és a… még mindenki elmond, mindig elmondta Elon Musk is, hogy a MODEL S tulajdonosoknak nagyon köszöni, hogy kifizették ezt a sok pénzt, mert ez adott lehetőséget arra, hogy MODEL 3 létezhessen. Ezért jött be az a lehetőség, hogy akinek van már TESLA-ja az elsőként rendelhet, mindenki előtt és elsőként is fogja megkapni.”
              Ebben a beszélgetésben hullt le a lepel arról, vajon miért is vannak annyira túlárazva a TESLA-k. Az meg, hogy ilyen szállítási határidőkkel dolgoznak a 21. században vicc a köbön!!! Aki látta ezt a videót szerintem kicsit elmosolyodott azon a mondaton, amit András a mostani videóban mondott: “Tényleg vegyetek TESLA-t!!!”

              https://uploads.disquscdn.com/images/95451ca84eaadbcecdd95b2b68719a78dda57d5e5146ec80c87e71eb2d211e9c.png

        • iamthehorsewitnoname

          Kedves Ákos,

          Már ne is haragudj, no offense meg minden, de nagyon erős a gyanúm, hogy Te egy súlyosan értelmi fogyatékos ember vagy, akinek orvosi segítségre lenne szüksége. Az összes Teslás bejegyzés alatt leírod, hogy szerinted a Tesla egy szar, és szarul néz ki. Szerinted kit érdekel ötvenedjére? Nem tetszik -> ne nézd. Vannak emberek akiknek pont azért tetszik a Model 3 amilyen. Azt gondolod, hogy ez azért lett ilyen, mert basztak vele foglalkozni és random sikerült ahogy sikerült? 😀 Szándékosan ilyen, és jól látható, hogy nagyon sok embernek ez jön be. Mi a f**zom bajod van ezzel neked? Nekem pont azért tetszik, mert nincs telerakva légbeömlőkkel, meg világító kapcsolókkal meg ledekkel. 10000x leírtad már, hogy szerinted szar, de ezzel a világ véleményét nem fogod tudni megváltoztatni és nem is kell. Fogadd el, hogy nem mindenki szereti az agyoncsicsázott izgő-mozgó mindenhol világító-villogó fosokat. Néha a kevesebb a több.

          üdv.

          • Köles Ákos

            Nekem semmi bajon nincs azzal, ha valakinek ez tetszik! Nekem azzal van a bajom, hogy ennyire túltolják a TESLA fanok a TESLA istenítését. Miközben egy DACIA is jobb formatervű autót csinál!!! És ez a túltolás már olyan mértékű, hogy a tényeket sem veszik figyelembe.

            1. TÉNY: Egy 10 éves autógyárról beszélünk.
            Tehát kijelenthetjük, hogy nem rendelkeznek az autógyártásban olyan tapasztalattal, mint a többi gyártó!!!

            2. TÉNY: Az autóik legyártására sincs pénzük.
            Ezt a pénzt a modellek túlárazásával érik el, azaz a vevőkkel fizettetik meg a soron következő autóik legyártását!!!

            3. TÉNY: Az autóiknak a formaterve nulla!!!
            Vélhetően a fentebb említett pénzügyi problémák miatt nem szerződtetnek le komolyabb formatervezőt!!!

            4. TÉNY: Eddig sok autót adott el a TESLA,
            Ezt nyilván azért tudta megtenni, mert lényegében nem volt konkurencia!!!

            5. TÉNY: Az elkövetkező 2 évben több tucat elektromos autó fog piacra kerülni.
            Ez nyilván nagy hatással lesz a TESLA eladásaira is, mert ezek között lesznek nagyságrendekkel olcsóbb, de minőségi autók is.

            Azért elég erős “súlyosan értelmi fogyatékosnak” nevezni egy olyan embert, aki képes objektívan nézni a dolgokat.
            A 2. ponthoz kiegészítésként. Ez is tény, csak a felesleges viták elkerülése végett!
            TESLA MODEL X alapár: 102 300 EUR
            AUDI E-TRON alapár: 80 900 EUR
            Hogyan lehet az, hogy egy több mint 86 éves luxusmárka több, mint 20 ezer EUR-al olcsóbban tudja adni az autóját?
            TESLA-s Atilla az E-TRON-ról: “Azért rendben van ez a minőség eléggé látszik, hogy német… Ez komoly!!! Azért nem csalódtam ebben… Hát Ő nem tudok bele kötni!!!”
            Tudod mennyi embert érdekel az, az eszeveszett gyorsulás, amit András emleget állandóan? Kb. az emberek 2-3%-át…

            • iamthehorsewitnoname

              “Miközben egy DACIA is jobb formatervű autót csinál!!!”

              Ezzel az a baj, hogy csak szerinted van így. Ez szubjektív. Jelenleg az összes Daciát maximum lehánynám olyan gusztustalanul rondák. Szépségben egyik se veheti fel a versenyt a Model 3-al. Hiába írod le 1000x akkor se lesz igaz, mivel ez szubjektív. Vagy mit hiszel mi fog történni hogyha századjára is leírod hogy a Tesla SZERINTED ronda? Gondolom ezt várnád: “ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ ÁKOS KÖSZI HOGY SZÓLTÁL, MOST MÁR LÁTOM IGAZAD VAN, HÁT EZ A TESLA NAGYON RONDA, ÚRISTEN MIÉRT CSAK EGY NAGY KIJELZŐ VAN BENNE, HOL VANNAK A GONNNBOK MEG A TÖBBI ÚRISTEN MEGYEK DÁCSIÁT VENNI!!!!!!” ? Vagy mi bajod neked? 😀

            • Köles Ákos

              Írtam egy hosszabb hozzászólást erre a videóra, mert kíváncsi lettem volna, hogy ANDRÁS ezt miért csinálta. Azt sejtettem, hogy András érdemben nem fog rá reagálni nyilván, mert nem tud. Amiket leírtam azok a tények. Nem akarom visszakeresni azokat a videókat, amikben Ők maguk beszélnek pl. a TESLA-k minőségi problémáiról. Meg pl. arról a nagy átverésről, amit a TESLA csinál a vevővel, meg a túlárazásról, amit ugye MR. NEHÉZLÁB osztott meg velünk egy HANDRÁS videóban. Vissza lehet ezeket nézni, ha valakit érdekel. Engem az érdekelt volna, hogy ANDRÁS ezen információk tudásában, hogy tudja nyugodt szívvel ajánlani a TESLA-t bárkinek is. Én a tényeket írtam le. Erre a TESLA, meg az ANDRÁS fanok nekem estek… Én kérek elnézést, hogy nem hagyom magam!!! Újból mondom a gyengébbek kedvérét NEM ÉN KEZDTEM engem tényleg érdekel az ANDRÁS döntése mögötti miért. Egy youtubernek/influensernek tudomásul kell vennie, hogy van aki megjegyzi, amiket elmond a videóiban, majd utána rákérdez. Ez ezzel a szakmával jár. De, ha egy TESLA fun lennék és ép autót szeretnék venni, akkor is joggal tenném fel a kérdést, hogy most mi van??? Rendeljek meg egy TESLA-t és 3 évig járjak vonattal meg busszal, amíg megjön???

            • iamthehorsewitnoname

              Az a probléma, hogy Te azt hiszed magadról, hogy objektív vagy pedig távolról sem vagy az. Ráadásul irigy vagy, mert neked nem telik valószínűleg egy Suzuki Swiftre se nem hogy Porsche Macan-ra, LOL. Ha utánanéznél a dolgoknak, láthatod, hogy manapság viszonylag könnyebb Model 3-hoz jutni. Fogalmam sincs, hogy Mr. Nehézláb jelenleg hogyan gondolja de valószínűnek tartom (nem biztos), hogy vissza tudja mondani az előrendelést ha akarja, és tud venni más forrásból Model 3-at ha akar. Nem neked kell megvédeni őt.

              Kurva nagy baj, hogy szubjektív dolgokról próbálsz itt papolni pl: a Tesla formatervezése 0, a design ronda, majd ezek után leírod, hogy Te csak objektíven tényeket közölsz. 😀

              Az is nagy baj, hogy leírsz olyan dolgokat, hogy a Tesla egy 10 éves gyártó kevesebb tapasztalattal mint a többiek. OH REALLY?! Az ég pedig kék! Nem mondasz semmi újat, sem hasznosat.

              Te azt hiszed, attól hogy minőségbeli problémák vannak a Tesla korábbi modelljeivel akkor az egész autó egy túlárazott szar. Elmondom neked mi a helyzet: a világon senkinek nem volt kötelező megvásárolnia se az első Roadstert, se a Model S-t se az X-et. Igen közepes minőségű a belső tér, mégis nyújt valami pluszt sokaknak amit Te szemmel láthatólag felfogni sem vagy képes. Bizonyára véletlen, hogy éppen a Volkswagen csoport (82 éves) ugyanarra halad mint a Tesla. Most kezdik el az összes autójukba egységesíteni majd a szoftvert. Pont mint az általad csicskának titulált 10 éves Tesla. Hogy lehet, hogy a VW ugyanazt teszi mint a Tesla? Nahát!

              Nagyon sokan a Tesla vásárlók között látnak valami pluszt ezekben a termékekben, és gyakorlatilag bizalmat előlegeznek ennek a cégnek, neked ez miért fáj?

              “Tudod mennyi embert érdekel az, az eszeveszett gyorsulás, amit András emleget állandóan? Kb. az emberek 2-3%-át…”

              Hány emberrel készítettél felmérést ezzel kapcsolatban? Kiket kérdeztél meg erről? Van erről statisztika amit Te magad készítettél vagy “objekítven” (valóságban: hasraütésszerűen) leírtál ide egy random intervallumot?

              “Ez kevés lesz az eladáshoz a több tucat konkurenssel szemben…”

              Akkor kevés lesz. Nem a Te problémád, nem András problémája, és nem is az emberek gondja ez. Ki nem szarja le? Majd az idő és a piac eldönti, de semmiképpen se Te.

              Egyebek: A FAN-t nem FUN-nak írják, teljesen más a jelentése a két szónak. Mindenki maga dönti el, hogy mit vásárol. Ha valakinek a Model X tetszik jobban nem pedig egy Macan, akkor a 40 ezres felár ellenére is a Model X-et fogja választani és boldog lesz miközben Te fogalmatlanul fikázódsz itt mióta ezt az elektromos autó vonalat elkezdte András. Ja és, valószínűnek tartom, hogy azért nem reagál a hozzászólásaidra mert akkora bullshit baromság az összes, hogy az már fájdalmas. Nem tűnik fel, hogy senki nem ért veled egyet? Ember… szembe mész a forgalommal, biztos, hogy mindenki más a hülye?

            • Köles Ákos

              Ezek szerint az összes autógyártó is szembe megy a forgalommal, mert nem a TESLA útját járják??? Érdekes elgondolás… Javasolom nézd meg a mobiltelefon eladásokat milyen szépen csúszik lefelé a iPHONE a listán.Tudod jött a kínai HUAWEI és ronggyá vert mindenkit!!! Nyilván ANDRÁS is azért szállt ki a “buliból” mert megérezte a hanyatlást. Most felül kicsit a TESLA “vonatra” aztán majd, ha hanyatlik arról is leszáll…

            • iamthehorsewitnoname

              Te tényleg ilyen buta vagy, vagy csak megjátszod?

            • Köles Ákos

              Azért, mert nem vagyok hajlandó egy közepes minőségű autóért többszöröse árat kifizetni úgy, hogy ki tudja mikor kapom meg??? Akkor szerinted a svájci frankos hitelt az okos emberek bukták be??? Ugyanis én a hülye nem ugrottam bele… Halkan jegyzem meg András bele ugrott: “A lakás hitelem az megvan, de hát a svájci frankot azt beszívtam, mint nagyon sokan mások is! Nagyon, nagyon beszívtam!”
              Az a baj, hogy egy teljesen más valóságban vagy, aminek köze nincs a való világhoz!!!
              Bele gondolsz Te azoknak az embereknek a helyébe, akik folyamatosan azt hallják majd mostantól, hogy vegyél TESLA-t, majd egyszer jön egy videó a semmiből VISZLÁT TESLA címmel???
              Tudod egy közszereplőnek felelőssége is van. Sokan ilyen videókat, teszteket néznek a neten mielőtt eldöntik mit vesznek. Eddig ANDRÁS videóiban objektívan megjelentek a TESLA-val kapcsolatban a pozitívumok és a negatívumok is. Most meg kap egy TESLA-t elmondása szerint fél évre és hirtelen a negatívumok elillannak és jön a “Tényleg vegyetek TESLA-t!!!” mondat…

            • Miert, eddig nem azt mondtam, hogy vegyenek Teslat? Sztem te egy mas valosagot nezel, mint mi.

            • BTW majd ha a tesla is dupla aron adja 15 ev mulva az autoit, akkor biztos lehetsz benne, hogy lesz viszlat tesla video. Utalom, amikor kiforgatjaik a szavaim vagy a tetteim.

            • iamthehorsewitnoname

              A legszebb az egészben, hogy nem kell kiadnod érte egy forintot sem. Vedd azt ami neked tetszik, viszont fogadd el, hogy vannak emberek akik megveszik a Teslát, akár úgy is, hogy tisztában vannak annak a hibáival. Sőt, ez a lehető legjobb eset ilyenkor. Szerintem ezen a csatornán senki nem titkolja el a Tesla hibáit, pont ezért léteznek az általad idézett videók és kommentek. Ebbe még soha nem gondoltál bele? Ezek alapján lehet eldönteni, hogy szükséged van-e így is a Tesla bármelyik termékére avagy sem. Nem kell megmentened senkit, főleg, hogy nem mindenki ért veled egyet mint az feltűnhetett. 🙂

              Senki nem tart pisztolyt a fejedhez ezentúl se, hogy vegyél Teslát. Egyszer csak a semmiből? Már réges rég lehetett érezni (már annak aki egy kicsit is átlátja a teljes képet), hogy el fog készülni a “viszlát apple” videó, viszont úgy látom, Te nem értetted meg annak a videónak a lényegét. (ne aggódj, sokan mások sem.) BTW, jelenleg én sem ajánlanék senkinek MacBookot, de mégis azt használok, úgy hogy ismerem a hibáit és képes vagyok vele együtt élni, főleg hogy a konkurens termékekkel még többet szívnék.

              Handras nem közszereplő: “Ezek szerint közszereplő az a személy, aki közhatalmat gyakorol, gyakorolt vagy közhatalom gyakorlásával járó tisztségre jelölték, illetve aki a politikai közvéleményt feladatszerűen alakítja vagy alakította.”

              Szerinted melyik igaz rá? Ákos, Te teljesen fogalom nélkül köpködsz, miért nem veszed észre?

              András egy Youtuber/blogger. Neki van egy véleménye, elmondja ezt. Te pedig meghallgatod aztán eldöntöd, hogy egyetértesz-e vele vagy sem. Nincs baj azzal, hogy nem értesz egyet vele, csak mindenki ismeri már itt a véleményed, hónapok óta műveled ezt, és szemmel láthatóan senkit nem sikerült meggyőznöd még az igazadról. Az, hogy a Tesla autói szerinted hogyan néznek ki, az még mindig szubjektív vélemény, nem pedig egy objektív. Nagyon erősen ajánlom, hogy keress rá melyik mit jelent pontosan. A lényeg, hogy nem kell mindenben egyetérteni Andrással, de teljesen felesleges ilyen hadjáratot folytatni ellene mert értelmetlen.

              Apropó, az, hogy Mr. Nehézlábnak van egy negatív tapasztalata a Teslával, még nem azt jelenti, hogy az egész cég szar, felesleges állandóan ezzel dobálóznod mert nem lesz igazad. Valószínűleg az általad kedvelt/haszált márkáknak/termékeknek is van olyan felhasználója aki nem elégedett.

            • Köles Ákos
            • Köles Ákos

              Én a kereskedelemben dolgozok már jó pár éve és elhiheted, hogy ismerem az összes sunyi kis sales/marketing fogást. Ebből következik, hogy én alapból nem veszek, csak minőségi dolgokat és annyiért, amennyit ér valójában. Nekem senki nem tudja eladni a túlárazott gyengébb minőséget! Amikor pár éve kértem be ajánlatot egy új FUJITSU business notebook-ra kaptam ajánlatot 485 ezer Ft-ra. Hidd el ki tudtam volna fizetni, de tudod azok a fránya elvek! Végül sikerül más forrásból megvettem 126 ezer Ft-ért. Természetesen ez is dobozos, vadonat új volt. Vélhetően, azért nem másztam bele SVÁJCI FRANK hitelbe sem, mert ezeken átlátok… Ja és ezért nem fogok venni túlárazott TESLA-t sem! Annak ellenére sem, hogy állítólag a TESLA-nak nagyon nagy előnye van a többi autógyárral szemben. Csak azt nem értem, hogy akkor, hogyan futotta meg a VW elektromos autója az ID.R az legjobb időt a NÜRBURGRING-en??? A VW
              ID.R 6:05-öt futott, míg a TESLA 8:50-et. Szerinted miért nem lepődök meg azon, hogy egy VOLKSWAGEN ilyen gyorsan felvette a fonalat??? 😀 Mindig a TESLA “előnyei” vannak emlegetve. Nézzük meg mondjuk a NISSAN LEAF+-t. Tudod mi a legnagyobb előnye a TESLA-val szemben? Az, hogy bemegy bárki egy hazai NISSAN kereskedésbe, KÉSZLETRŐL megveszi az autót és kb. 2 hét múlva benne ül. Mennyi is a TESLA-nál a várakozási idő? Én, amikor bementem egy MITSUBISHI szalonba és azt mondták 8 hónap körbe röhögtem őket, úgy hogy kedvenc márkámról beszélünk és most is azzal járok. Persze most már kivárok, mert jön az elektromos autó dömping! ANDRÁSNAK köszönhetően mélyedtem el a témában és, ha lesz elektromos autóm neki is köszönhetem! A hatótávról meg annyit, hogy egy KIA NIRO-val simán megcsinálták az 500 km-es tesztet. Nyilván, ha városban teszik ugyan ezt, a sok visszatöltés miatt még több lenne a hatótáv. Akkor most hol is van az a bizonyos előny? Aki láttad ANDRÁS TESLA MODEL 3-as hatótáv videóját ott is kb. ugyan ezek az értékek jöttek ki a végére. Tehát kijelenthetjük, hogy egy KIA NIRO hatótávban ugyan ott van, mint a TESLA MODEL 3! Ja és ne feledjük el azt az aprókcska tényt, hogy a KIA ezt a hatótávot egy 64 kWH-s akkupakkal érte el, míg a TESLA ugyan ezt a hatótávot egy 75 kWh-s akkupakkal. Kicsit matekozva rájön az ember, hogy ez, csak úgy lehetséges, ha a KIA kevesebbet fogyaszt. Ami így is van, hiszen ANDRÁS tesztelte a HYUNDAI IONIQ-ot és le volt döbbenve mennyire keveset fogyaszt. Mivel a két cég lényegében ugyan az… Már nagyítóval keresgélem a TESLA előnyét, de nem találom… Ennyi időbe telt a nagyoknak felvenni a TESLA tempóját!!!

            • Reg nincs mar varakozasi ido. Keszleten vannak a Teslak. Csak par kattintasodba kerul.

            • iamthehorsewitnoname

              Te komolyan összeshasonlítasz egy VW ID.R-t versenyautót egy utcai autóval? Huh… vannak gondok…

            • Köles Ákos

              Ne aggódj tudom, hogy az egy versenyautó. De a legtöbb ember ezzel nincs tisztában! Most meg a csapból is ez folyik. Nem a TESLA, hanem a VW ID. A VW begyújtotta a rakétákat a marketing gépezetében. Készítik elő a terepet az ID-nek. És amint láthatod nem válogatnak az eszközökben! Azt az aprócska tényt is elfelejtik sokan, hogy míg ezek a hatalmas nagy múltú autógyárak nyereségesek, a TESLA még nem az. Persze ELON MUSK-nak van egy rakat nyereséges világcége, ahonnan tolja bele a pénzt ezerrel, meg ugye a vásárlókkal megfizettetik a következő vásárlók autóit. Így vegetál most a TESLA, nyilván MUSK, azért öl bele ennyi pénzt és energiát, mert azt szeretné, hogy egyszer nyereséges legyen. A többi autógyár nem kevés pénzt fog bele ölni a piacszerzésbe (van is nekik) és nem fognak válogatni az eszközökben. A TOYOTA bejelentette, hogy a szilárd testes aksi fejlesztése terén jól állnak és 2020-ban meg fog jelenni az első szilárd testes akkumulátorral ellátott kis városi minijük. A RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI csoport pedig azt jelentette be, hogy olcsó megfizethető árú, de elfogadható hatótávú autókat dobnak piacra hamarosan. Vélhetően ezeket először Renault logóval fogjuk látni. Az elektromos autó padlólemezekben az, az egyik csoda, hogy bármilyen felépítményt rá tudsz “húzni”. Így ezek az autók külső belső formájukban el tudnak térni, mint a HYUNDAI KONA és a KIA NIRO. Így tudják elérni azt, hogy a fejlesztési költséget szétosztják egymás között, viszont a vásárlók nem fognak lefeleződni, vagy harmadolódni, mint mondjuk a Peugeot Partner, vagy a Citroen Berlingo esetén. Ilyen kilátások mellett TESLA-t ajánlani elég merész…

            • iamthehorsewitnoname

              Kezeltesd magad.

            • Köles Ákos

              Az a baj, hogy álomvilágban élnek a TESLA-sok!!!
              ELON MUSK Azt mondta, hogy a MODEL 3 azért tud olcsó (16 milla) lenni többek között, mert ilyen egyszerű a műszerfal és egy tableten megy minden. Így megúszták a drága kábelezést, meg furkálást a műszerfalon.
              Figyelj az a cégvezető aki ilyet mond az mennyire ért az autókhoz??? Pl. annak fényében, hogy egy 3,5 milliós RENAULT CLIO-nak is van hagyományos műszerfala mégsem kerül emiatt kétszer annyiba…
              Szerinted az a VW, amelyik szemrebbenés nélkül csalt az káros anyag kibocsátási számokkal, úgy hogy megpiszkálta a szoftvereit az autóinak tétlenül fogja nézni, ahogy a TESLA leuralja az elektromos autó piacot? Vagy szerinted hagyja magát a jelenlegi legnagyobb összefogás az autóiparban (RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI)??? De említhetném a PSA-t is amelyik egyik tagja a PEUGEOT bejelentette, hogy innentől minden autójának lesz elektromos változata. 2020 év első felében jön az E-208 és az E-2008.
              De újból visszautalnék a KIA NIRO-ra amelyikkel simán lehet menni 450 km-t, mint a TESLA MODEL 3-al!!! Az, az előnye a TESLA-nak, amiről áhítoztok, már most nincs meg… De éljettek továbbra is álomvilágban a Ti dolgotok…
              ANDRÁS a MODEL 3-ról:
              – “Nekem nem tetszik annyira, tehát nem ez a nagyon szívem csücske a design.”
              – “Ellenben a kilincsek hát őőő… viszont nem a legkényelmesebb megoldás.”
              – A telefonos ajtónyitással is problémái voltak.
              – Zongaralakkal is baja volt.
              – “Aki hátul utazik az így járt nem a legkényelmesebb!”
              Tudod mi a TESLA nagy találmánya?
              A középső kijelzőn a menüből válaszd ki mit akarsz a kormányon lévő két kis gömbbel tudod állítgatni. Nem tudom feltűnt e, hogy ANDRÁS a MODEL 3 teszt videóban semmit nem állított menet közben? Ez a megoldás nem gyengén baleset veszélyes!!!
              Szóval ez lenne a TESLA féle csodafegyver??? Ugye ezt Te sem gondolod komolyan…

            • Spartaqus

              Hagyd mág meg a Teslásoknak azt az álomvilágot! Úgy és azzal érzik jól magukat és kész. Ettől függetlenül baromi irritáló ez a Tesla ellenességed. Pont az ilyen pökhendi viselkedés miatt nem vennék Tőled semmit pedig állítólag kereskedésben dolgozol…

            • Köles Ákos

              Nagyon leegyszerűsítve kétféle kereskedő létezik.

              1. Ez egyik az akinek ez egy munka.
              2. A másik pedig az akinek ez a hivatása.
              Az 1. kategóriába tartozók szemrebbenés nélkül húzzák le a vásárlókat és nem csinálnak szívügyet abból, hogy mit adnak el. Az ilyeneket nem érdekli az, hogy a vásárló esetleg befürdik a termékkel.
              A 2. kategóriába tartozóknak fontos a vevői elégedettség. Ráadásul ezek a kereskedők olyan minőségi termékeket adnak el a vevőknek, amiknek jó az ér érték aránya is.
              Én kérek elnézést, hogy nálam mindig is kiveri a biztosítékot, ha az 1. kategóriát meglátom.
              Nekem semmi bajom azzal, hogy a TESLA-sok egy olyan világban élnek, aminek nem sok köze van a valósághoz. Hogy csak egyet említsek, bár többet nem is lehet emlegetni, mert nem létezik! Az pedig a hatótáv előny. A KIA NIRO tudja ugyan azt a hatótávot, mint a TESLA csodafegyvernek beállított MODEL 3!
              Ja és még mielőtt azzal jönnél, hogy ott van a fejlett önvezetés, emlékeztetnélek arra, hogy a GOOGLE, hogy verte tönkre a mobiltelefon szoftvereket az ANDRIOD-al a piacon. Már az APLLE IOS is hanyatlik. A GOOGLE ezerrel dolgozik a háttérben az önvezető szoftverén, ami nyilván olyan lesz, amit bármelyik gyártó be fog tudni “aplikálni” a saját autójába.
              https://www.origo.hu/techbazis/20190721-negybol-egy-iphone-felhasznalo-androidra-valt-okostelefon.html

            • Dehogy tud annyit az e-niro. 480 vs 550 km a wltp.

            • Köles Ákos

              Tőled tanultam, hogy a hivatalos adatokat ne vegyük alapul, mert használatban teljesen mást mutatnak a számok. Én a Te MODEL 3 hatótáv videódat néztem meg abból vettem a számokat. Nyilván nem csontra ugyan annyit tud mind a két autó. 10-20 km ide vagy oda ilyen nagy hatótávnál már nem sokat számít szerintem. Azt már be lehet tudni annak, hogy nem egyformák az útviszonyok és az időjárási körülmények.
              Tesla Model 3 hatótáv teszt és egy kis Route 66 gyöngyszem:
              “De a lényeg, hogy ezzel az autóval mondjuk Magyarországon hát hogyha valaki ilyen 120 körüli tempót autózik, akkor 400 km-t lehet elmenni.”
              Az E-NIRO-val elmentek 500 km-t. Több videó van fent a neten. Nyilván ott az 500 km-re mentek rá és úgy vezették, hogy az meglegyen. De szerintem kijelenthető, hogy napi használatban mind a két autó elmegy simán 400 km felett.
              Én ezt a mai nappal elengedem végül is mindenki arra költi a pénzét, amire akarja. Sárga színre meg akkor fogok átváltani, ha lesz egy NIRO-d! 😉
              Azért meg remélem nincs harag, hogy többször is meg szoktam nézni a videóidat, így tudom melyikbe mi hangzott el. Ha meglesz egyszer az első elektromos autóm, majd személyesen is megköszönöm, mert Te oszlattad el bennem azokat a kétségeket, amit az elektromos autók irányába voltak bennem…

            • iamthehorsewitnoname
            • Köles Ákos

              Komolyan szeretném már elengedni a témát! 🙂

              Portfólió 2019.április 30-i cikk:

              “A mobiltelefonok elterjedésével a ’90-es években szinte a semmiből
              lett a világ vezető mobilgyártója a Nokia. Majd 2007-ben indult
              vesszőfutását követően 2013-ban beszüntette a telefonok gyártását…”
              Dezsavűm van. Elindul egy új piac a semmiből tör fel, hatalmas eladásokat produkálva egy gyártó…

            • iamthehorsewitnoname

              akkor javaslom ne kezdj bele a következő bejegyzés alatt ezredjére is majd 😉

            • Fejezd mar be. A Model 3 a vilag egyik ha nem a legjobb elektromos autoja. Attol fuggetlenul, hogy milyen az osszeszerelesi minoseg. Ezt elmondtam a legelso tesztvideoban, azota sem valtozott.

    • Tamás Gaál

      Vicc ez a komment! :-))))) Csak egy kiragadt dolog: a Polestar-t hol tudod megvenni, mesélj már!? De a listában még van jó pár példa, amiket szintén nem tudsz megvenni, miközben a Tesla-t évek óta tudsz venni. Innentől kezdve aláástad az egész megjegyzésedet, szánalmas fröcsögés. 😀

    • r3dsnake

      Nagyon fájsz.

    • Zsiráf Zoli

      tényleg nem autógyártó lett a szponzor, hanem egy importőr cég aki teslákat is hoz be.

  • Koka Lajos

    Mit lehet erre mondani? Gratulálok!
    Balesetmenteset!

  • r3dsnake

    Nagy gratu! Régóta követlek, még bőven XMS-es időkből, és az akkori enyhe unszimpátia ellenére most baromira tudok örülni annak, ahol tartasz, és hogy ennyire megcsináltad! (Sajnálom, hogy Szegeden nem tudtunk összefutni, de remélem valamikor/valahol sikerül!)

  • fects

    Mi értelme lesz ennek a cégnek, ha jön majd a Tesla hivatalosan is Mo-ra? Vagy marad a bérlés, lízing?

    • Nem jon a Tesla magyarorszagra. Ez egy hatalmas kamu. Szerviz lesz.

      • Zsiráf Zoli

        Eddig kb. úgy működött, hogy mindenki pletykákra alapozva találgatott majd megjelent egy szürke pötty a SC térképen és pár hónap vagy év múlva tényleg lett SC vagy szerviz vagy bemutatóterem.
        Remélem azért megoldják, hogy a szerviz egy eldugott sarkában állami támogatással lehessen 3-ast rendelni amihez elengedhetetlen a hivatalos importőri jelenlét 🙂 Nagy ziccer lenne. Hiszen most német alapár + a közbeiktatott kereskedő haszna és kockázata áron kaphatjuk meg a kocsit, ami sokak számára túl drága és rizikós.

        • János Bognár

          Az USA-ban a M3P pl. metál színnel, szállítási és adminisztrációs díjjal EUR-ra átszámolva nettó EUR50,819. A Universal-nál ugyanez nettó EUR52,369 és ráraknak még 175,000Ft üzembe és forgalomba helyezési költséget amit most a fél árú ‘HANDRAS01’ promóciós kód falitöltő vásárlással kvázi vissza lehet nyerni. Így Európába szállítva, Budapesti szalonban (pardon átadópontban) átvett autóra 3% a felár. Ide kell hajóztatni, 10% vám stb. Szerintem ez most így korrekt.

          • Zsiráf Zoli

            németben üzembehelyezéssel együtt az alap M3P nettó 48194 EUR és sajnos az a kockázat is benne van a konstrukcióban, hogy jogilag nem első tulajdonosa leszel (nem Te veszed meg közvetlenül a Teslától). Van akinek megéri így, van aki kevésbé kockázatvállaló.

            • János Bognár

              Semmiféle előnnyel nem jár az első tulajdonlás sem hátránnyal. A garancia és minden egyéb nem tulajdonosszám hanem kor és futásteljesítmény függő. Szóval nincs itt semmiféle “kockázat jogilag” a nem első tulajdonlásból. Lízingnél ráadásul a lízingcég a tulajdonos, a céged pedig az üzembentartó. Sehogyan nem leszel úgynevezett első tulajdonos amit már amúgy sem néz senki. Németben az áfa nem igényelhető vissza még ha céged van kint akkor sem annyira tuti mert ott nem veheted meg a futamidő végén maradványértéken. itthon pedig a maradványérték kivételével az ÁFA (NYVPL konstrukció) visszaigényelhető és a futamidő végén élhetsz a maradványértéken való vásárlással vagy kijelölhetsz akárkit. Az árak meg országosan változók, de ne mennyünk messzire, az Osztrák nettó alapár EUR52,392+980 üzembe helyezési és desztinációs díj. Ez a Universal árral kvázi megegyező.

            • János Bognár
            • Zsiráf Zoli

              A kockázat abban van, hogy olyan autóbehozatalnál ahol több cég érintett nem mindig mennek korrektül a dolgok az áfával -amit a jóhiszemű végfelhasználó nem lát- mégis ő szívja meg lásd a vezess.hu és a totalcar ezzel foglalkozó írásait. Ez lenne kizárható a hivatalos magyar importőrtől való közvetlen vásárlással vagy akár úgy, hogy egy haver megveszi németben és eladja neked – persze ilyenkor a lízing nem játszik.

            • János Bognár

              Igen, ez a szürke importban benne van. Itt azonban a Universal kötött egy ‘premium reseller’ szerződést a Tesla-val amely szerint korlátlan volumenben vásárolhat a viszonteladásra, közvetlenül tőle. Ráadásul az EU-n belül játszik inkább az ÁFA eltűntetés és ott valóban több cégen keresztülfuttatják az autót a csaláshoz. Itt EU-n kívüli importról van szó vámolással mindennel és nem több cégről. Ilyen szempontból a kockázat semmivel nem nagyobb, mintha veszel egy BMW-t a gyár hazai márkakereskedőjétől. Importőrtől itthon sem vásárolsz közvetlenül. A gyár adja az importőrnek, az a márkakereskedőnek az pedig neked.

              Az Opel Gombos eset az általad említett TOTALCAR forráson elérhető, mitől véd meg az importőr meg a hivatalos hazai márkakereskedő: SEMMITŐL
              https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/07/19/az_opel_gombosnal_eltettek_a_penzt_de_nem_adtak_erte_autot/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

              Továbbá a ‘haver’ aki megveszi neked németben az is kockázat, ha már így nézzük, és akkor sem vagy első tulajdonos ugyebár…

    • r3dsnake

      Mi értelme az iStyle-nak ha lehet rendelni apple.hu-ról?

      • ROZSE

        Semmi értelme. Online storeban is ugyanannyi, és nem kell elmenni sehova sem vásárolni. Mondjuk amióta Bécsben megnyílt az “igazi” Apple Store azóta kb csak oda járok, ég és föld a különbség.

      • Zsiráf Zoli

        ha kp-val akarsz fizetni vagy megtapogatni a cuccot átvétel előtt…

        • r3dsnake

          ezek szerint rossz a szarkazmus-detektorod.

    • Kzoltan

      A lízing lesz ezeknek a cégeknek a létjogosultsága. A szerviz átadó pontként fog valószínű működni. A neten megrendeled, ott pedig átveszed.

      • János Bognár

        Ha a neten rendelsz itt nem tudod átvenni. Eleve a net rendelésnél ki kell választani az országot, Magyarország pedig a listán nem szerepel. Náluk kell megrendelni akkor tudod csak náluk átvenni.
        A szerviz pedig szervizként fok működni, átadópontként már most is működik a bemutatóterem.

        • Kzoltan

          Természetesen nem a mostra vonatkozott hanem amikor lesz szerviz. Ha megnyílik akkor ki tudod majd választani és valószínű itt tudod majd átvenni.

          • János Bognár

            A szervizt is ők csinálják majd (Universal), a szalon mellett lesz várhatóan. Ismétlem, ott szervizelsz itt pedig átveszel. A szalonban választasz majd akkor is mint most, a szervizben javíttatsz. A szervízben mit választasz ki, ott a javításra váró autók lesznek.

            • Kzoltan

              Ez nekem új információ. Azt hittem a Tesla nem adja ki a szervizt se másnak. Azért írtam, hogy biztos át lehet venni a szervizbe majd a kocsit mert a legtöbb helyen már nincs szalon hanem a hivatalos Tesla szerviz működik mint átvevő pont. Ha az univerzálosok fogják csinálni a hivatalos Tesla szerviz az már más.

            • János Bognár

              Igen, ez valóban újszerű konstrukció. Azon országok számára alakul(gat) mint megoldás, ahová a TESLA számításai szerint nem éri meg bevonulni. Ez olyasmi, mint az iStyle megoldás. A Universal egy ‘Premium Reseller’-szerű lesz, aki hasonló “albérlőként” szervizt is fog üzemeltetni. Ha nem tennék Bécs (szerviz) lassan összeomlana annyi a megrendelés. Így sztem a tőlünk keletebbre levő ügyfelekkel együtt Bécs tőlünk is megszabadulhat.

            • Zsiráf Zoli

              Semmi sem kizárt, hiszen a Tesla gyakran áll elő meglepő megoldásokkal. Eddig tudomásom szerint sehol nem szervezték ki a szervizt. Meglepő lenne, ha pont új terepen kisérleteznének ezzel a megoldással miközben nagyon hasonló országokban -csehben és lengyelben- most nyitottak hivatalos szervizt. Én itthon is ezt várom – de okosabbak leszünk ha megjelennek az álláshirdetések… Amúgy a SC térkép szerint Bécsben újabb szerviz nyílik.

            • János Bognár

              A térképen már szürkével (hamarosan nyílik) a Magyar szervíz is rajta van…

            • Zsiráf Zoli

              Igen, ez alapján hivatalos szerviz várható, nem olyan mint a Zambelly Gyuri féle a Péterhalmi úton – aki egyébként tök profi és korrekt, csakhát a környezet és a garis dolgok…

            • János Bognár

              Ez a Universal jövőbeni szervizének a jele. Nem a Tesla nyitja, de a Tesla engedélyével nyílik és garanciális esetekkel is fognak foglalkozni. A megegyezés létrejött, a kivitelezés van hátra. 2019 végére szeretnék megnyitni, de 2020 második negyedévéig is csúszhat annak érdekében, hogy minden összeálljon rendesen.

            • Zsiráf Zoli

              Vajon tud erről a Tesla is?? Amikor a TU üzletnyitása után rákérdeztem az európai sajtósuknák azt a választ kaptam, hogy Mo-n jelenleg nincs képviseletük vagy értékesítőjük és a bécsi showroomot/szervizt ajánlották. Erre utal az is, hogy a hivatalos Tesla honlap most sem ajánlja fel nekünk a céget, hanem az S-re és X-re holland átvételt ajánl, míg a 3-asra kitartást és további várakozást… 🙂

            • János Bognár

              Mi mást mondanának? Tényleg nincs hivatalos képviseletük és értékesítőjük Magyarországon és nem is terveznek egyiket sem!
              A Universal nem is mondja azt, hogy képviselet, vagy értékesítő. Egy olyan cég, aki vehet Teslát bármennyit, jó gyorsan meg is kapja őket és eladhatja másnak. Mintha Te kapnál lehetőséget Magyarországon rendelésre a Teslától annak ellenére, hogy a honlapjukon nincs rajta az ország, és eladnád másnak. A ‘reseller’ megállapodás nem egyenlő a képviselettel vagy hivatalos értékesítési ponttal.

            • Zsiráf Zoli

              most megint rákérdeztem, nem mellesleg a szervizre is. Amúgy bárki aki “legalább” osztrák bármennyi Teslát rendelhet, ehhez nem kell nagy okosság. Nincs is ezzel baj, csak ne sugallják megtévesztően, hogy “premium reseller” státusszal rendelkeznek vagy bármi közük van a hivatalos Teslához, ha nincs.

            • János Bognár

              Ebben az a truváj, hogy Magyarországon rendelhet a Universal bármennyi Teslát nem kell Osztráknak Németnek Hollandnak lenni stb.
              Ők nem sugallnak semmit, mindent ugyan így elmondanak. Ez a ‘premium reseller’ igazából egy hasonlat, amit azok alkalmaznak, akik megpróbálják elmagyarázni/továbbadni a Universal tényleg elsőre nehezen érthető státuszát.

            • Zsiráf Zoli

              Végülis kb. ugyanarra jutottunk :))))) Pont az a kockázat amikor -nem csak a TU-nál- nem tudható, hogy miként papírozzák le a kocsit a nyugati európai átvétel és a magyar forgalombahelyezés között – mert “semmi közünk hozzá”. A Model 3-asokat nagy valószínűséggel valamelyik európai országban veszik meg újonnan vélhetően egyszerű vásárlóként és onnan kerül be hozzánk – ezt arra a TU szalon megnyitásakori infóra alapozom miszerint a Tesla nem szerződött /szerződik resellerekkel. Ha nem így tennének, akkor eu-ban nem érvényesíthető garanciával érkező amcsi modelt szállítanának amiből botrány lenne. A likelt forrás nem a Tesla hivatalos nyilatkozata, hanem egy blogger következtetése ami stimmelhet. A SC térképen felbukkant szürke pöttyből következtethetünk a hamarosan megnyíló budapesti szervizre.

            • János Bognár

              :)))) Meglátjuk… Bármi lesz is a történetem beszámolok…
              Minden esetre semmiféle jogszabályi hátrány nem terheli a vevőt, (aki itt ráadásul a finanszírozó pénzintézet nem én) a tulajdonszerzés előtti “papírozásért”. Ha valami stiklit követ el az az ő dolga nem a vevőé. Ráadásul évi 100 autót simán eladnak és évek óta foglalkoznak lízinggel. A bankjuk felé biztos vagyok benne szigorú az elszámolásuk. 2 milliárdos keretük van finanszírozásra, azt nem adják csak úgy.

            • Spartaqus

              A TU oldalára ez ha jól emlékszem már régóta ki van téve “Tesla Universal Budapest Not affiliated with Tesla inc”

    • Zsiráf Zoli

      rövidtávra tervezhetnek. Carpe diem: itthon is beleülhetsz, kipróbálhatod a Teslákat. Venni vagy lízingelni vélhetően olcsóbb máshol, ahol kisebb költséggel dolgoznak.

      • János Bognár

        Az USA-ban a M3P pl. metál színnel, szállítási és adminisztrációs díjjal EUR-ra átszámolva nettó EUR50,819. A Universal-nál ugyanez nettó EUR52,369 és ráraknak még 175,000Ft üzembe és forgalomba helyezési költséget amit most a fél árú ‘HANDRAS01’ promóciós kód falitöltő vásárlással kvázi vissza lehet nyerni. Így Európába szállítva, Budapesti szalonban (pardon átadópontban) átvett autóra 3% a felár. Ide kell hajóztatni, 10% vám stb. Szerintem ez most így korrekt.
        Rövid távra ilyen projekttel üzletileg tervezni lehetetlen.

        • Kzoltan

          Hol olvastad ezt a fali töltős dolgot? Pont akarok venni.

          • János Bognár

            Benne van a videóban, 2x is. De csak akkor jár, ha autót is rendelsz.

        • Zsiráf Zoli

          németben üzembehelyezéssel együtt az alap M3P nettó 48194 EUR és sajnos az a kockázat is benne van a konstrukcióban, hogy jogilag nem első tulajdonosa leszel (nem Te veszed meg közvetlenül a Teslától). Van akinek megéri így, van aki kevésbé kockázatvállaló…

    • János Bognár

      Akkor már semmi. De nem jön sajnos. Még a lengyel piacra sem ami azért jóval nagyobb, mint ez. Ott is hasonló konstrukció van, mint a Universal.

  • Pet

    Grat. Toljad neki. Irigyellek 😀

  • Levente Tartó

    Amikor meglátok egy Teslat (Model S), mindig arra gondolok, hogy itt gurul 2.2 tonna, ami 3 mp alatt van százon, ez aztán a minimális ökológiai lábnyom… Nyilván nem véletlen, hogy ennyit vesznek belőle, hisz megvezetett emberek azt hiszik, ezzel tesznek legtöbbet a jövőért, plusz nyilván jól is megy, de biztosan ez-e a követendő út, aminek az arcává kell válni, csak azért, mert ebből vesznek a legtöbbet?

    • Bashar

      Szerinted ki a f*t érdekel az ökológiai lábnyom? Akit igen, az tömegközlekedik, aki autót vesz, az meg pont leszarja.

      • mihi

        Ez kurvára nincs így. Vidéken jóformán nem létezik tömegközlekedés. Vidéken kényszerűségből kell autót vásárolni, akkor is ha foglalkozol az ökológiai lábnyomoddal. Csak minimalizálni tudod a kárt ebben az esetben.

        • Bashar

          Tehát szerinted a vidéki zsákfalvakban élők veszik a 2 tonnás villanyos autókat. Bámulatos gondolatmenet.
          Akinek ilyenre van pénze, az olyan helyen él, ahol van tömegközlekedés, vagy legalább is bárhol tudna magának lakást venni.

          • mihi

            Nyilván nem a Teslára és hasonló kaliberű autókra gondoltam…
            Nem tudom eldönteni, hogy ez most szalmabáb vagy pusztán értetlenkedés:D

            • Bashar

              Értetlenkedés, mert a szandálos hippiken kívül senkit nem érdekel komolyan a co2 lábnyom, ők meg biztos nem Etronnal csapatják.
              Így nem értem, hogy ki az a célcsoport, aki valóban aggódik a saját co2 lábnyoma miatt ÉS egyúttal huszonmilliós verdákkal jár.

            • mihi

              „mert a szandálos hippiken kívül senkit nem érdekel komolyan a co2 lábnyom”

              :Dd Jó oké. Itt befejeztem.

  • TETE

    Gratulálok Handrás !!! Büszke lehetsz, egy nagyon komoly elismerése a munkádnak !!!

    Egyetlen kérdés, miért nem azzal beszélgettél, akitől ezt a fantasztikus lehetőséget kaptad, miért tűnt úgy, mintha Attila adta volna át ?

  • Simo Laszlo

    Teslát már aligha fogok venni , mert már alaposan megszoktam a konámat . Immár félévnyi használat után az a véleményem hogy a foszilis üzemanyagú és elektromos meghajtású autók annyira eltérnek egymástol hogy csak nagyon eröltetetten lehet valamilyen párhuzamot vonni köztük .Teljesen eltérők . Mondjuk olyan mint a régi vezetékes telefon és a mai okostelefonok közti külömbség ! Amugy a világ megy előre , és akinek ez nem tetszik az elvonulhat egy magányos szigetre banánt enni és majmokat kergetni a kokuszfákon . Sok sikert , és minnél több videót !

  • Balla Zsolt

    Az autók árai miért nem publikusak a honlapon? Ha állandóan változik, akkor legalább egy árfolyamhoz kötött árat vagy egy megközelítő árat azért illene kitenni, mert így az embernek az az érzése, hogy “pofára” szabják meg azt.

    • qubit

      Itt havidíjak vannak gondolom és azok meg attól függnek, hogy milyen feltételekkel és mennyi időre veszed igénybe a szolgáltatást. Persze én is kíváncsi lennék, hogy mennyi egy ilyen fehér csoda ha lítingelném…

      • Balla Zsolt

        Az autotartosberlet.hu-n is tudnak operatív lízingre irányárakat kiírni. Egyedileg pedig majd el lehet térni, de akkor is van egy támpont.

      • János Bognár

        Fix árak vannak. Havidíjat a partnercégük valamelyike ad, abban az esetben, ha valamilyen részlet, lízing vagy tartós bérletben gondolkodsz. De az már egy finanszírozási történet.

      • János Bognár

        nettó EUR51,345+175,000Ft forgalomba helyezési díj. A havi díj pedig függ a konstrukciótól (nyílt vagy zárt végű pénzügyi lízing esetleg tartós bérlet) továbbá az induló részlet nagyságától és a futamidőtől. Mint minden másik autóvásárlási esetben…

        • qubit

          Köszi. Ez a fehér performance autó ára? Végül is kb ennyire is számítottam. Nem is vészes a különbség a külföldi vásárláshoz képest.

          • János Bognár

            Igen. A fehér annyit változott múlt héten, hogy ez lett az alapszín, míg előtte a fekete volt. A fehér korábban metál multicoating fényezés volt USD kétezerakárhány felárért, most pedig szerintem(!) az alapáras sima fehér (nem metál multicoating) azaz ‘Solid White’. És a fehér belső is feláras, itthon net EUR994 felárral. Ez nincs benne az EUR51,345-ben

          • János Bognár

            Most néztem utána, a korábbi 2000USD+ feláras többrétegű metál fényezés lett az alapáras ami további árelőny annak aki ilyen színt akart!

          • János Bognár
    • János Bognár

      Ha bemész, azonnal a kezedbe nyomnak egy árlistát. Nincs ‘Pofára szabás’ sem alku, fix árakkal dolgoznak.

  • DnP

    Tudom, hogy trash-la nagykövetként nem mondhatsz mást, de az beláthatod, hogy a 3-as “műszerfala” tényleg irtó gáz. (Köles Ákos is említette, de nem voltál hajlandó válaszra se méltatni) Egy Ikeás deszka keresztben, rácseszve egy ezerkettes lada kormány, meg középen egy bóvli tablet. (És igen, láttam élőben, igen közelről) Ez lenne a nagy truváj? Hogy néz ez már ki? Ne mondd nekem, hogy ez szerinted szép, vagy ergonomikus. Vezetés közben középre le fogsz bambulni, ha bármit meg szeretnél nézni/állítani? Az S még elment belülről, bár az is igénytelenül volt összerakva, egy utolsó corsa vagy kis polo is 100x jobban egyben van mint ezek az “izé”-k…

    • csab2

      “bóvli tablet” ??????
      😀 😀 😀

      • DnP

        Érdekes, hogy a lada kormányon nem akadtál fel…. pff.

        • csab2

          Csak egy dolgot emeltem ki a hozzászólásodból, ami remekül mutatja, hogy mennyire fingod nincs az egész témáról.

          • DnP

            Több mint gondolnád. Mellesleg a marha nagy IQ-ddal, lejöhetett volna, hogy a design-al és a minőséggel van bajom, nem pedig a mögötte levő “tudás”sal… aludj tovább, mindenkinek jobb lesz 🙂

            • csab2

              IQ tekintetében neked vannak hiányosságaid, ezt a hozzászólásaid is bizonyítják.
              Na, mentem aludni. Jó éjszakát!

            • DnP

              Köszönöm! 🙂

      • Köles Ákos

        Nem tudom azt megfigyelted e ANDRÁS MODEL 3 videóiban, hogy bármit állított azt mindig álló helyzetben tette. Mert ugye a világmegváltó okosság (szerintem életveszélyes) az, hogy az ezerkettes lada kormányon van két félgömb alakú tekerő. A bóvli tableten kiválasztod, hogy mit szeretnél, majd a két tekerőt simogatva az ujjaddal állítod. Na megnézem ezt menet közben, hogyan hozod össze…

      • Köles Ákos

        Ja és a másik okosság, amit egyenesen ELON MUSK mondott.
        Benne van ANDRÁS első TESLA MODEL 3 videójában.
        Azt mondta, hogy a MODEL 3 azért tud olcsó (16 milla) lenni többek között, mert ilyen egyszerű a műszerfal és egy tableten megy minden. Így megúszták a drága kábelezést, meg furkálást a műszerfalon. Innen üzenem ELON MUSKNAK, hogy a világon az ÖSSZES többi autógyártója össze tud hozni egy normális műszerfalat úgy, hogy az autó harmad annyiba kerül!!! Menjen hozzájuk továbbképzésre!!!
        Olyan autógyártól, aminek a vezetője ennyire… (őőő inkább nem mondok semmi csúnyát) én nem vennék egy db. autót sem!!!

      • Köles Ákos

        De a gagyi átgondolatlan megoldások közül említenék még egyet.
        Tegyük fel, hogy tél van mondjuk -15 fok. Mondjuk szabadnapos vagyok ezért nem állítottam be az előfűtést. Reggel csörög a telefonom, hogy irány be a munkahelyre, de most. Azonnal felöltözök, majd beülök a -15 fokos autómba, mert mondjuk nincs garázsom, csak elő tetőm.
        Ugye ott van a műszerfal tetején végigfutó légbeömlő sáv. Majd szét fagyok, az idegeim is a toppon, hogy be kell mennem a szabadnapomon. Elindítom a fűtést max hőfokon, max fújási sebességgel. Vajon mi történik a tablettel (amelyik halkan jegyzem meg -15 fokos hidegben volt egész éjjel), amikor hátulról telibe kapja a forró levegő??? 😀 Velem még azt tanították, hogy bármilyen elektronikai eszközt (főleg amelyiknek kijelzője van) szállítok mínusz fokokban, ahogy beért a lakásba, hagyjam, hogy átvegye a szobahőmérsékletet, mire bekapcsolom.

    • János Bognár

      Imádtam az ezerkettes LADA kormányt!

    • r3dsnake

      Ez a minimál belső sztem baromi jó. Apple féle sterilitás jellemzi.

    • Köles Ákos

      “Egy Ikeás deszka keresztben, rácseszve egy ezerkettes lada kormány, meg középen egy bóvli tablet.” Ennyi!!! 😀 😀 😀

    • Csodafickó

      De komolyan, valójában hányszor nézi az ember a műszerfalat vezetés közben? Oda nézel a sebességre, ha valamit kijelez (kevés benzin, bármely hibajelenség), arra reagálsz, meg ha a rádiót/navit/telefont “tekergeted”. Kb ennyi.
      Az autó nem az életterünk, mert ott érthető hogy igényeink vannak az esztétikummal kapcsolatban.
      (Bár ha azt is elmondanám, hogy szerintem egy autó kinézete is irreleváns, talán le is vágna a sok autó%!:aszó hímnépség…)

  • DnP

    Ahogy a kommenteket olvasgattam, várhatsz rá pár évet 🙂 Mármint az ajánlatra 🙂

    • Zsolt

      Annyian kértek ajánlatot?

      • DnP

        nem hinném…

      • Köles Ákos

        ANDRÁS: “Mikor rendelted meg a Tiédet?”
        MR. NEHÉZLÁB: “2016.03.31-én 11 óra 27 perckor!”
        ANDRÁS: “Az 3 éve és még nincs autód!”
        MR. NEHÉZLÁB: “Nem csak, hogy nincs autóm, hanem nem is látom, hogy mikor lehet autóm!”
        ANDRÁS: “De mi a probléma mesélj?”
        MR.
        NEHÉZLÁB: “A problémám az, hogy a TESLA család és a… még mindenki
        elmond, mindig elmondta Elon Musk is, hogy a MODEL S tulajdonosoknak
        nagyon köszöni, hogy kifizették ezt a sok pénzt, mert ez adott
        lehetőséget arra, hogy MODEL 3 létezhessen. Ezért jött be az a
        lehetőség, hogy akinek van már TESLA-ja az elsőként rendelhet, mindenki
        előtt és elsőként is fogja megkapni.”

        • Zsolt

          De ez, ha jól értem egy másik vonal.

        • Zsiráf Zoli

          ezen a téren elég amatőr a Tesla sajnos. Mr. Nehézláb mind a mai napig ezt látja a Tesla számláján – miközben pl. az osztrákok az utcáról betérve is megvehetik 1-2 hónapos átfutási idővel. Aki nem akar várni, annak muszály ügyeskednie: külföldiként vagy kétes hátterű magyar cégeken keresztül megrendelni…

          Next Steps

          Your Model 3 was reserved on 3/31/2016. You’ll be invited to configure based on the date of your reservation.

          • Nem amator, csak nem erdekli. most is van Teslaja.

            • Zsiráf Zoli

              Maga a Tesla cég az amatőr sajnos – ezen a területen 🙁

    • csab2

      Tegnap 6 után pár perccel túlterheltség miatt elérhetetlen volt a Tesla Universal oldala egy ideig. Szóval igen, lehet, hogy sokan kértek ajánlatot.

      • DJosef

        Én pl csak kíváncsisagból mentem fel az oldalra körülnézni…

        • csab2

          Természetesen én is. Azonban ha olyan sokan nézték az oldalt, hogy a szerver nem bírta, akkor jogos a feltételezés, hogy többen kértek ajánlatot, mint általában szoktak, tehát tovább fog tartani a feldolgozásuk is.

    • János Bognár

      Én 48 órán belül megkaptam a személyre szabott ajánlatot NYVPL-el (THM3%) együtt.

  • szabog76

    Király meg minden, szívből gratulálok hozzá! Azért amikor az éves “már csak fél millás” Casconak úgy megörültetek, ott nagyot néztem… (Két középkategóriás autót tartok fenn, egy 2018-as Civicet és egy 2019-es Qashqait – tudom nem egy kategória teljesítményben, de – a kettőre együtt fizetek valami 110e Ft Cascot évente, vidéki városban…)

    • i3-ra is 220 000

    • Zsiráf Zoli

      Nincs hivatalos magyar szerviz ezért egy cascora intézett káresemény a biztosító szemszögéből így néz ki, amit nem fél beárazni: tréler Bécsbe, horror osztrák óradíj.

  • IG

    LOL Vicces lesz, mikor a Tesla Universal szponzorált nagykövete teszteli a konkurens márkákat.

    • Miert, amikor BMW-vel jartam, akkor is teszteltem mas markakat. Raadasul a Tesla Universal is arul hasznalt egyeb markakat.

  • Biggieboy

    Ez a megoldás pont hogy jó. Egyrészt ingyen van, másrészt előre tudja, hogy így is, úgy is vissza kell adnia az autót, tehát tökmindegy mit mond, nem kell kötelezően ajnároznia. A Teslákról meg eddig is már többször elhangzott, hogy elég puritán a belseje és még az is elég szarul van összerakva.

    • Zsiráf Zoli

      ez win-win: a Tesla Universal megkapja a tehetős Handrás fanokat, akik rajtuk keresztül rendelik meg a kocsikat. Handrás megkapta álmai kocsiját. Nyilván számít a hosszabbításra, ezért pontosan tudja, hogy mit szabad posztolnia a lízingcégről és mit nem.

      • Biggieboy

        Biztos, hogy nem lesz hosszabbítás, legalábbis erre az autóra nem, fél év alatt ezt is ki lehet maxolni mit tud (vagy mit nem). Max kap egy másik autót.

  • Lengyel Ákos

    Mi történt vajon már az átadás előtt a jobb első felnivel?

    • fects

      Mit látsz rajta?

  • DJosef

    https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/06/16/meddig_lesznek_dizelautok_mikor_pusztulnak_ki_a_benzinesek/

    Tudom, hogy szel ellen pisalok de itt egy nagyon jo (kicsit tobb mint egy oras) eloadas a benzin, dizel, elektromos szentharomsagrol TENYEKKEL ES ESSZERU ERVEKKEL alatamasztva. Roviden a lenyeg, hogy a megfelelo technologiat a megfelelo celra alkalmazzuk. A baj akkor van amikor valakivnek a hitevel vitatkozol nem pedig a tudasaval…

    • Köles Ákos

      Ne aggódj nem nézünk ki itt sokan teszik azt! 😀

  • Csibefasirt

    Kedves András. Nagyon sok munkád lehet a tartalomgyártásban, átgondolt, minőségi videókat készítesz. Éppen ezért használd egészséggel és örömmel a Model 3-at, biztosan szuper élmény lehet, abszolút megérdemled.

  • FradiT0mi91

    Beszeltetek a videoban, hogy alapbol base onvezetes jar es nem a teljes (azt kulon kell megvenni). Mi a kulonbseg a ketto kozott? Base-re ne merjem rabizni az eletem?