Karotta elvitte a Hungaroringre a Tesla Model 3-at

Karottát mindenki ismeri, ezer éve a Totalcar oszlopos tagja. De Tesla Model 3-at még nem vezetett. Versenypályán meg főleg nem. Idáig.

Az egész úgy kezdődött, hogy amikor kaptam a Model 3-at, Karotta pedig kommentelt a videó alá, hogy csináljunk valamit közösen. Lehetőleg a Hungaroringen. Meg is beszéltük, hogy a Time Attack napon kiviszem az autót, aztán megnézzük mit tud a pályán. Ugyebár a Model S egy kört sem bírt a Ringen, de a Model 3 a track módnak köszönhetően alkalmas a pályázásra. Örülés volt. Aztán kiderült, hogy én pont Frankfurtban forgatok majd, emiatt majdnem kútba esett az egész projekt, de végül találtunk megoldást. Íme:

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Tesla Universal, Használt elektromos autók, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István, Dávid Lencsés-Tóth, Tamás Borsos, Otto Olah, Bunyevácz Árpád Márk, Környezetbarát weboldal készítés, CoderWeb

  • iamthehorsewitnoname

    Köles Ákos majd jön és megmondja mindjárt, hogy szar mert nincsenek benne GONBOK meg 220-as töltés, meg amúgyis csak felpillanatragasztózták azt a kijelzőt. Sőt, 1-2 hónap és bele is állnak a földbe mer a VéWé már nagyon komolyan gondolja amit csinál és különben is a Tesla egy rakat szar!!!444

    • r3dsnake

      VW is szar, mert nem kurva ronda. Ő általában azokat kedveli.

      • iamthehorsewitnoname
        • Köles Ákos

          Hányszor írjam még le, hogy eddig lényegében a TESLA-nak nem volt konkurenciája. Na, most majd lesz!!! Meglátjuk, így hogyan teljesít, majd a TESLA… A VW is az ID3-al ugyan azt a minimal design-t hozta kívül belül, mint a TESLA a MODEL3-al, csak sokkal jobb minőségben és a legnagyobb aksinak a hatótávja is nagyobb lesz, mint a MODEL3-é. Nyilván nem véletlenül csinálta ezt a VW.

    • Köles Ákos

      Én nem egy-két hónapot mondtam!!!
      Elmesélek egy történetet, ami velem megesett. Megyek a (termékmegjelenítés következik) TESCO parkolóba a kocsimhoz. Meglátok egy TESLA MODEL S-t. Mellette egy FIAT TIPO SEDAN állt. Valami furcsa volt a látképben, de nem jöttem rá mi. Közelebb osontam és néztem, hogy mi nem stimmel. Aztán egy 2 perces bámulás után lesett. Olyan illesztési hézagok voltak a MODEL S-en, hogy az ujjam befért. Majd leesett, hogy ezt azért vettem észre, mert a mellette lévő TIPON-n meg kicsik voltak az illesztési hézagok.
      A TIPO SEDAN, ha telepakolsz minden extrával 6 millióból kijön, míg a MODEL S 35 millió…
      Őőő, szerintem ez nagyon GÁZZZ!!!

      Ajánlom figyelmedbe ezt a videót:
      https://www.youtube.com/watch?v=7nyE4YCm09M

      • iamthehorsewitnoname

        megnéztem a videót. továbbra se az jön le, hogy ez egy szar. 🙂

      • iamthehorsewitnoname

        Ákos, mit kellene néznem ezen a videón? Azt állítod, hogy egyedül a Tesla készít olyan autókat amikben van hiba, vagy olyan dolog ami nem a legjobban lett megvalósítva és a világ összes többi márkája 100%-ig tökéletes mesterműveket gyárt a végletekig JÓL átgondolva?

        • Köles Ákos

          Nyilván egyik gyártó sem tökéletes autót, de azért egy DACIA minőségű autót PORSCHE áron adni az nem kicsit pofátlanság. De, amíg vannak olyan emberek akik kiadnak annyit egy TESLA-ért nem is fog változni a minősége! Egyébként én imádom a DACIA-t és tudod miért? Mert az egy őszinte gyártó, annyiért adja az autóit, amennyit érnek.

          • iamthehorsewitnoname

            te miről beszélsz? az új Porsche 2x annyiba kerül mint a Model S, a Model 3-ról már ne is beszéljünk. b+ legyél már tisztában azokkal a dolgokkal amikről beszélsz, vagy viseld el, hogy mindenki hülyének néz. szóval azt mondod hogy egy daciának jobb a minősége mint egy model 3-nak? azt megnézem 😀

            • Köles Ákos

              “egy DACIA minőségű autót PORSCHE áron adni”
              Prosche-t már lehet 55 ezer EUR-tól kapni, míg a 96 ezer EUR-tól…
              Nem azt írtam, hogy jobb a minősége, hanem azt, hogy egy szinten van vele…

      • iamthehorsewitnoname

        Még egy utolsó dolog Ákos, szerintem a FIAT TIPO SEDAN!!!!44444(FONTOS HOGY MINDENT NAGY BETŰVEL ÍRJÁL, ÚGY TŰNSZ IGAZÁN FOGYATÉKOSNAK) egy rakás szar autó mert nekem nem tetszik nyenyenyenyenyenye!!44 (jó lenne ha értenéd az objektív meg a szubjektív közötti különbséget de az már kiderült, hogy nem érted) Egyébként hogy a kurva életbe hoztad ide a Model S-t egy Model 3 cikk alá?

        De legalább megtudtuk, hogy a Fiat Tipo egy mindenben sokkal jobb autó mint a Tesla Model S. Nem is értem szegény hülyéket akik Tesla helyett nem Fiat Tipot vesznek!

        • Köles Ákos

          Elárulok Neked egy titkot a minőség az nem szubjektív, vagy objektív dolog… Az autó formáját lehet szubjektíven megítélni, de a minőséget nem. Hogy kerül ide? Talán mert az is TESLA??? Talán, mert annak is gyenge a minősége???
          Én nem mondtam azt, hogy a TIPO mindenben jobb autó, de minőségben jobb az tuti!!! Ja, hogy nincs a TIPO-ban 15″ szuper olcsó tablet, mint a MODEL 3-ban, hanem méregdrága műszerfal van. 😀

          • iamthehorsewitnoname

            elárulok egy titkot. olvasd vissza magad, anno te mondtad, hogy a tesla ronda és ezt csak azért hangoztatod mert te objektív vagy. 🙂 biztos vagy benne hogy az a kijelző szuper olcsó? én úgy hallottam, hogy igenis eléggé minőségi. te hányszor ültél már amúgy model 3-ban?

            • Köles Ákos

              Komolyan mondom általános iskolai nyelvtent ne kezdjük már újra…
              “Az autó formáját lehet szubjektíven megítélni”
              Ott van a mondatban a LEHET szó!

            • iamthehorsewitnoname

              az autóhoz rengeteg szoftverfrissítés és új funkció érkezik. a fizikai gombok helyét funkcióját pedig utólag nehéz vagy lehetetlen megváltoztatni. biztos Te is használsz teljes képernyős érintőkijelzős telefont. anno Steve Jobs pontosan ugyanezt mondta, mégsem kampányolsz a 100 gombos telefonok mellett. nem értem minek egyébként a gomb, mikor az autóban mindent elmenthetsz profilokhoz kötve és elég 1x beállítani jól, utána többet soha nem kell. persze ezt tudnád / értenéd ha ültél volna már ilyen autóban, és nem lennél elvakult aki a dácsiájából nézegeti irigykedve a teslákat.

  • Szt.Kleofas.a.banned

    13:27-nél megállítottam. Rákerestem a témára, és perceken belül kiderült, hogy abból a sztoriból semmi nem igaz. Nem olyan értelemben, hogy nem történt meg, hanem hogy minden eleme fake, mindenki sumákol. És ez a bajom ezzel az egésszel itt körülöttünk. 1-2 kattintásig “működik” a nagy sztori, a hype; 3-4 további kattintás után pedig rendszerint kínos magyarázatok tűnnek fel. Kevesen teszik rá azt a még két percet, hogy kiderüljenek _valódi_ tények. Kínosan nevetségessé válik úgy már minden – de szerencsére eddig a pláza népe már nem jut el, úgyhogy erre lehet alapozni egyik oldalról a marketingstratégiát másik oldalról a jutyúbkarriereket.