Bemutatták a teljesen elektromos MINI-t

MINI. Egy ikonikus autó, hatalmas rajongótáborral, immár elektromos hajtással is megvásárolható. De vajon elég lesz a hatótáv?

Mostanában a BMW háza tájáról nem sok újdonságot láttunk. Frissítgetik az i3-at, de új autókból csak koncepciókat mutatnak, koncepcióautókkal meg ígáretekkel viszont már tele a padlás. Az iX 3 csak jövőre érkezik, az i4 majd 2021-ben, kellett valami amit be lehet mutatni és el is lehet adni a népeknek. A MINI-re esett a választás.

Talán kevesen tudják, de a MINI már nagyon rég létezik elektromos meghajtással. Igaz, eddig csak tesztelésre használták, többek közt az i3 megalkotásához is ezek a teszt MINI-k gyűjtögették a tapasztalatot. Hamarosan viszont akár mi is vásárolhatunk elektromos MINI-t.

A bemutató Rotterdamban volt, én pedig biztos voltam benne, hogy egy jó kis autót kapunk i3 akkumulátorral és hajtással. Végül is igazam is lett, meg nem is. Íme:

Ezek a videók, a Patreon támogatóim nélkül nem jöhetnének létre:

Kapu.hu, Tiszta energiák, SmartnapelemRackhost.hu, Gabler hűtőkamrák, Holló Gábor, Andrássy Miklós, Plavecz Péter, Ambrus Dani, Kasler Attila, Dobi Csaba, Lepsényi Gábor, Kabay Dávid, Meetupvideo, Attila, Ráth István, Kele Gábor, NEXTFOTO Studió, Rácz Gábor, Vajda Márk, Nagy Balázs, Kisvarga Richárd, Láda-Hartyányi András, Polgár Andor, Meskó Bálint, Alfa Amore, Bak László, Franko Viktor, TöltőPont.eu, Nagy Roland, Faragó Attila, Stefan Hornak, Szép Gábor, Kovács Patrik, Tóth AndrásStreamTrek, Kolbert István, Hadi László, Vitatom.hu, Bencze István, Kele Máté, Kósa János, Veres Lajos, Kanczler Csaba, SomazedMarkert László,  Polonkai Norbert, Misota Richárd, Péter Tamás, Hafra Dániel, Ady Krisztián, Springer Botond mesterfodrász, Szirbik Albert, dr. Koscsó Krisztián, Fehérvári Attila, Sándor Bence, Kránitz Lajos András, Dobi Csaba, István Fidric, Hájas Tamás, Légrádi Zoltán, Orosz Bálint, Csík Nándor, Balázs Géza, Zsolt Kocsmarszky, Péter Örkényi, Attila Mészáros, Kiss Tibor, webeditor.huKreatura Média, Kövér István, Szakonyi Gábor, Tóth Gergő, Gergő Imreh Baksai, Tőzsér Martin, Kőhalmi Péter, Bencze István, Kövér István, Makó Krisztián, Kenesei Tamás, Glacz Bernát, Csobádi Béla, Pergel Dániel, Valuch Máté, Horváth Géza, Németh Roland, Robotka Attila, BurzaChrissHun, Kancsal Tamás, Nagy Norbert, Peter Botyanszki, Zoltán Vörös, Tamás Miklós, Vajda Márk, Miszlik Ádám, Vágujhelyi Gergely, Hangszerdiszkont.hu, Faluvégi Balázs Péter, Mikola Krisztian, Fehér Péter, Rapcsok Patrik, Csaba Sándor, Urbán Viktor, Kovács István

  • Köles Ákos

    Nagyon mutatósra sikeredett az autó! A felni is zseniális! Egyet azonban nem értek. Ugye a Mini Countryman-ból csináltak egy Plugin hybrid-et. Az egy használható méretű Mini. Nem értem, miért nem követték a bevált receptet. Pl. ott a Kia Niro. Van belőle benzines, Hybrid, Plugin hybrid és Elektric. Miért nem folytatták a sort és csináltak egy Countryman electric-et??? Ha ezt csinálták volna egy autóval ütöttek volna két legyet egy csapásra, mert azt használhatták volna városi autónak, de hosszabb távra is el lehetett volna menni vele. Ráadásul, ma minden a SUV-okról szól, tehát nagyobb sikere lett volna!
    Ehelyett csináltak kis hatótávú, kicsi városi autót… De MINEK??? Annyi van már belőlük, hogy… A Peugeot e-206-osba is belerakták az 50 kWh-s akupakkot. De említhetném az Opel Corsa-e-t is.

    Üdv.:
    Ákos