Audi e-tron és egyéb négykarikások felfedezése
Van abban valami vérpezsdítő, amikor az ember végigsétál 150 darab teljesen elektromos Audi közt. 150 autó, 150-szer 95 kWh aksi. 14 megawattnyi akkumulátor csak a meghívott szerencsésekre vár. Nem várattuk őket sokáig.
Abu Dhabiban a sivatagban már teszteltem az Audi e-tron-t, de ott nem tudtam hatótávot tesztelni, mert a világ legszebb kanyarjaiban padlógázon közlekedtünk. Akkor valami 34 kWh volt az átlagunk 100-on. Gondoltam, majd Spanyolországban úgyis lesz egy újabb lehetőség vezetni az e-tron-t, majd ott szép nyugisan megnézem, mennyi az annyi. A programban láttam, hogy órákig autózunk majd az Ascari versenypályára, azt terveztem, hogy majd útközben nullázgatom a fogyasztásmérőt és különböző sebességekkel megnézem mennyire szomjas az e-tron. Nos… Nem teljesen úgy alakultak a dolgok, ahogyan arra számítottam, de azért sikerült megtudni jópár részletet az Audi első elektromos autójáról. Tudom tudom, hogy volt már e-tron koncepcióautó, de ez az első, amit meg is vehetünk, már ha van rá 28-38 millió forintunk.
Ez az esemény egyébként nem kifejezetten újságíróknak készült. A rendezvény neve Audi Brand Experience Marbella volt, híres embereket, énekeseket, több millió követővel rendelkező influenszereket, Phil Schiller kaliberű embereket hívtak el, hogy ízelítőt kapjanak az e-tron, R8, R8 LMS Ultra hármasból, na meg persze az Audi életérzésből. Szerencsére én is ott lehettem és természetesen forgattam, amit csak lehetett. Íme:
Lesz majd hogyan készült videó is, mert Marci akart készíteni olyat is, az majd pár nap múlva érkezik.