Az üvegajtó sztori folytatódik

50 komment

Sokan kérdezték, hogy mi a helyzet az Ikeás üvegajtómmal. Főleg azoknak ajánlom a videót, akik azt írták, hogy bizony az Ikeás keretet nem lehet elvágni. Történtek dolgok, itt van videón a folytatás:

  • Redbullka

    Mi van itt USA 2? :D Pereljük a vásárlót… LOL

  • http://andrassyphoto.com Miklos Andrassy

    Handrás, az a kis figura jobb alul pont olyan, mintha rólad mintázták volna :D

    • http://www.handras.hu/ Andras Horvath

      Az Steve Jobs te! :)

      • http://andrassyphoto.com Miklos Andrassy

        Tudom, de nem tudtam nem észre venni, hogy lassan Steve Jobs hasonmása leszel valahogy… Túl sokat vagy Apple cuccok között :D

        • 1Gabor

          És tényleg. :D Kevés haj, vékonyabb arc, borosta, fekete felső… Még egy szemüveg, és tényleg tiszta Steve Jobs hasonmás. :D

  • http://andrassyphoto.com Miklos Andrassy

    Hogy ON is legyek, a múltkori elbaszott kommenteket nem gondoltam, volna, hogy lehet fokozni, de ezek szerint igen, a botorkálós hölgy üzenete még gázosabb volt, mint a másiké. Régóta “követlek” már így neten, illetve egyszer találkoztunk is személyesen (85mm canon, tudod), nekem folyamatosan pozitív benyomást keltettél, szóval nem tudom elképzelni, hogy lekezelő stílusban osztottad volna az észt az üvegesnél. Persze az első benyomás illetve tehetetlenség (nem tudnak megoldást a dologra) már megértem, hogy megszívod magad és nem vered földhöz magad örömödben :) Az üvegesek részéről amúgy az, hogy a weblapjukon (megnéztem én is saját szememmel) le van írva, amit utána simán letagadtak illetve le se szartak mint tényt, már sok mindent elárul az egész hozzáállásról. De, hogy egyből a beperellek bazdmeg stílus jön, ezen hanyatt löktem magam :D

  • Jovelemuzletelni

    Voltam én is ebben az üveges boltban és ugyan ezzel a nővel(szándékosan kisbetűvel) találkoztam. Hihetetlen flegma és neveletlen volt akkor is. Ugyan én olyat kértem ami a profiljukba vág és meg is tudta volna csinálni, ha nem felejti el.

    Sima üvegajtó készítést kértem, 3 hét határidővel vállalták. Kettő, az-az 2 hónap múlva mentem oda érdeklődni, hogy “hello, emlékszel rám én vagyok a vevő, én hagytam itt nálad a munkadíj felét ami 100ezer forint volt” és most így ennyi idő után érdeklődnék, hogy készen van-e a munka. Elkezdett telefonálgatni és előttem az iparossal a saját fülem hallatára mondta, hogy: “itt pattog az ügyfél és engem néz seggfejnek” Tovább cifrázta és lekezelő stílusban annyit vágott hozzám, hogy 3 hét múlva kész. Annyit nem mondott, hogy bocsi, kicsit megcsúsztunk/elfelejtettük, hanem húzzak már innen, várnak az ajtóban újabb ügyfelek.

    Egy igazi neveletlen tróger ez a hölgyemény.

    Mint kiderült, tényleg teljesen ELFELEJTETTÉK ezt a munkát és most álltak volna neki.

    Mielőtt engem is megfenyeget, hogy beperel, itt jegyezném meg, hogy minden dokumentum a rendelkezésemre áll amivel bizonyítani tudom az iménti állításaimat, és a videofelvételt minden további nélkül nyugodtan nyilvánosságra lehet hozni ha ez kell ahhoz, hogy mindenki megértse: SOHA NE MENJ A : max üvegstúdió kft- HEZ!!!!!!!!

  • Dávid Zsolt

    Voltam a Váci úton én is ennél a cégnél egy egyedi tükröt szerettem volna ugyan ilyen flegmán közölte velem is hogy nem csinálnak ilyet de mondom fent van a honlapon és ha nem lett volna akkor nem szenvedtem volna azzal sem hogy parkoló helyet keressek vazzeg. É s ott hagytam majd Újpesten az Üvegkalmárnál megcsináltattam 1 hét alatt ennyi. Vicc ügyfél orientált vállalkozás LOL

  • Nueng Lee

    Örülök hogy ilyen fontosak neked az ügyfelek. Remélem istyle szervizben is rendet teszel.
    Legalább is ez a cikk is hasonlóképp elszomorító volt.
    http://homar.blog.hu/2016/12/29/szigoruan_zarodo_idokaput_uzemeltet_az_istyle

    • http://www.handras.hu/ Andras Horvath

      Tisztában vagyok vele, hogy vannak bajok a hazai Apple szervizekkel, de semmi közöm a szervizhez, 3 ember foglalkozik vele, hogy a szerviz jobb legyen. Sajnos az Apple nem könnyíti meg a dolgunkat. PS: én ha tehetném bezárnám az összes szervizünket, oldja meg az Apple.

      • MySeeGee

        1 évvel ezelőtt a voda visszaküldte az i6-omat, hogy nincs baja (40%-nál kikapcsolt, bekapcsoláskor pedig 7%-ot mutatott). Telefonáltam az Applenek, akik beirányítottak az iStyleba. A szerviz megerősítette a hibát, a vodának pedig küldenie kellett a cserekészüléket. A boltban (Duna plaza) az ügyintézők marha jófejek voltak, pedig nem is nálatok lett vásárolva a készülék. Nálam jól működött a rendszer.

    • http://www.istyle.hu/ TG

      1) a homár poszt nem teljesen rólunk szól
      2) értékesítők lehet, hogy voltak az üzletben, de a technikusnak be van osztva minden perce és sajnos az arra az ügyfélre szánt ideje nem vár szabadon. más hasonlattal élve, ha 1 órával később érek oda a fodrászomhoz sajnos nem tudja levágni a hajam, mert már másnak a haját vágja és erre az sem megoldás ha közben a szalont takarítók éppen ráérnek.
      3) folyamatosan igyekszünk fejleszteni a szervizt az Apple-től kapott kereteken belül, de az elvárások a lehetőségeinktől elég távol állnak sajnos

      • Zsiráf Zoli

        tény, h kultúráltabban rázod le a vevőt mint az üveges, de a végeredmény hasonlóan gázos (sajnos). Tessék megoldani, hogy a vevő legalább ugyanazt a színvonalú kiszolgálást kapja garis probléma esetén, mint amikor vásárol.

        • http://www.handras.hu/ Andras Horvath

          Tényleg nem rajtunk múlik.

        • http://www.istyle.hu/ TG

          van azért egy kis különbség: a garanciális szerviz esetén valakinek ki kell fizetnie a költséget. vagy fedezi az értékesítés vagy kifizeti a gyártó. garancián túli szerviz esetén mindennek meg tudjuk mondani az árát: http://szerviz.istyle.hu/apple-nem-garancialis/

        • Lui

          Sajnos az iStlye szerviz problémáit meg tudom erősíteni.
          Először is nem lehet az adott üzletet (vagy a központit) kérni telefonon, ahová az ember leadta az eszközt javításra, lehetetlen elérni telefonon egy szakembert. (Egyébként az egész telefonközpontotok több mint egy éve ugyanolyan vacak, sorry.) Emailben külditek a javítás állapotát, sajnos sokszor elég semmitmondó indokkal. Mikor részletes “szakvéleményt” kérek a problémáról, csak egy sablon válasz jön, vagy valamilyen elutasítás. Emailre 2-3 napos határidővel válaszoltok, már ha érdemben válaszoltok.

          Szóval nem értem ez hogy lehet. Az üzletben mindenki kedves és segítőkész, olyan, amilyennek lennie kell. Viszont ami utána jön, az a feketeleves. És valahogy látszik, hogy nem az szervizes emberekkel van a gond, hanem az egész rendszerrel, kompletten. Eredmény: nem szívesen viszem már hozzátok a készüléket, ha gond van.

          • Zsiráf Zoli

            a képlet -kívülről nézve- egyszerűnek tűnik: anyagilag nem éri meg szervizzel foglalkozni és az Apple minőségbiztosítása nem terjed ki a szerviz átvevőpontok Ügyfélélményére… ezért csak a mindenképpen szükséges minimumot nyújtják. És amíg nem fedezik fel, hogy egy rossz szerviztapasztalat más viszonteladóhoz (vagy a szürkezónába) terelheti a vásárlóikat, addig ez nem is fog változni.

            • Lui

              Magyarul, addig vagy fontos, amíg el nem költöd a lóvét..

            • http://www.istyle.hu/ TG

              az Apple minőségbiztosítása kiterjed a szervizekre, aki nem felel meg azzal szerződést bontanak. ezt a szolgáltatást várja el és fizeti ki az Apple. nem az iSTYLE-on vagy bármelyik más szervizen múlik, hiszen ha a szervizeken múlna akkor azt tudnád ide írni, hogy mennyivel jobban működik xyz hivatalos Apple szerviz

          • http://www.istyle.hu/ TG

            és erről mind nem mi tehetünk. a call centert a közeljövőben fogjuk megújítani, az rajtunk múlik. a többi nem.

            • Lui

              Ne nevettess.. hat akkor mégis kicsoda?

      • Nueng Lee

        Hát ez szomorú az apple részéről, van 2 imacem, 1MBP, 1MBA, 1MB de erősen gondolkodom, hogy milyen készüléket vegyek idén, eddig az összes iphonom cserére szorult garanciális időn belül és félek a következő is oda kerül, 300.000+Ft-ért többet várnék. Nyilván nonszensz, hogy valakinek szabad napot kell kivennie és több száz km-t utaznia, ilyenkor azért lehetne valami menekülő út, vagy akár egy ingyenes futárszolgálat mint a D. kóreaiaknál.

        • Almás Róbert

          Én pont ugyanígy jártam az iStyle-lal. :( Előbb a boltot hívtam, hogy rossz a töltője a gépemnek, ott kioktattak, hogy az sosem romlik el.
          Persze, kizárásos alapon az romlott el, mert kipróbáltam másnak a töltőjével, amivel működött, de ők kötötték az ebet a karóhoz, hogy márpedig biztos a gép rossz, és vigyem be.

          120 km-re lakom, szintén szabadságot kellett kivennem, benzin stb. hogy végül rájöjjenek, hogy tényleg a töltő volt rossz. Amit persze majd cserélnek. DE: Nem küldik ám el saját költségen! Nekem kellett kifizetnem azt is.

          Egyrészt, amikor vásároltam a gépet, akkor kb. emberszámba néztek a boltban. Ha már probléma vna a géppel, akkor már egyáltalán nem néznek annak, inkább hülyének. :(

          VISZONT: Van nekem egy Lenovo laptopom. Eltörött neki egy része, de a szervízben tudták, hogy gyári hiba, nem kellettt bizonygatnom, hogy nem ejtettem le stb. Nem néztek hülyének!
          HANEM: Kiküldtek egy futárt (mert Magyarországon nincs szervizük), és két héttel később futárral hozták megjavítva, szépen kitiszíttva. Szerintem még kijelzőt is cseréltek, mert volt rajta egy karc, és amikro visszahozták, nem volt rajta.

          Hihetetlen nagy különbség volt ezen a téren a két cég között, és ez szerintem nem jól van így.

          Egy Apple termék drága. Sok pénzt áldozunk, hogy Apple temrékünk legyen, amivel talán kevesebb gond lehet, mint más gyártó termékével. De miért van az, hogy egy olyan cég, ahol nyolcszor kevesebb pénzt hagytam ott, kedvesen beszél velem, kiszolgált, házhoz szállít?

          Az Apple ilyen? Egyszerűen nem akarom elhinni, hiszen én már leveleztem hibás app miatt egy valódi APPLE ügyfélszolgálatossal, és ott rendkívül kedvesek voltak velem. Az app egyébként újra le akarta vonni az éves díjat, miután kifizettem iPhone-on és el akartam indítani iPaden.

          Az IGAZI APPLE ügyfélszolgálatos nő elmondta, hogy vannak sajnos ilyen dolgok külsős fizetős appoknál, és mivel ez kellemetlenséget okozott nekem, ők egyrészt máris visszaküldik a pénzt nekem, másrészt pedig használhatom tovább mintha kifizettem volna.

          EZ AZ APPLE! Nem az, hogy ráncigálnak, okoskodnak, lenéznek, és még fizessek azért is, hogy visszakapjam a saját termékemet.

          Szedjétek össze magatokat légyszi, és mielőtt másokat osztanátok ki hogy milyen szarul szolgáltatnak, sepregessetek a saját házatok táján egy kicsit. Ha az makulátlan, utána lehet szidni mást. Már persze, ha erre tényleg olyan nagy szükség van.

          Én szeretem amúgy az iStyle-t, és nem is minden alkalmazottjára illik ez amt leírtam, ebben biztos vagyok, hiszen volt, amikor nagyon jó fejjel találkoztam benn, aki segítőkész volt, és udvarias. De attól még ami történt megtörtént, és nyilván nem csak velem.

          • http://www.istyle.hu/ TG

            ​az Apple-t eléred a ​+36 80 983 435 telefonszámon. csak az ő döntésük, hogy küldenek-e futárt a termékedért ingyen vagy nem. ez egyébként külföldön elérhető ha AppleCare vásárló vagy (tehát külön összegért, míg itthon egyáltalán nem biztosítják ezt a szolgáltaátst), de a mi biztosításunknak része ez a szolgáltatás: http://www.istyle.eu/hu/biztositas/

            • Almás Róbert

              iStyle-ban vettem, iStyle szervízt hívtam fel a hibával. Nekem az alkalmazottatok, nem mondta, hogy van olyan megoldás, amivel nem kell 120 km-t utaznom, kivenni szabit stb. Az iStyle alkalmazottja megszabta nekem, hogy mit tegyek, ráadásul abszolút hozzá nem értően viselkedett, hiszen elmagyaráztam, hogy már kipróbáltam, másnak a töltőjével működik.
              Nézd, senkit nem akarok megbántani, mert jó élmény volt vásárolni először, de azóta inkább csak megszívtam veletek.
              Hozzá kell tennem, hogy már nem nálatok vásárolok ezek a dolgok miatt. Szóval szerintem érdemes lenne elgondolkodnotok, hogy nem hárítani kell a felelősséget (“a homár cikke nem csak rólunk szól”), hanem megnézni, hogy tényleg van-e alapja a kritikának, és ha igen, akkor érdemes-e változtatni, vagy belefér nektek, hogy néha kaiakadnak a vásárlóitok, ha véletlenül a szervizetekbe kényszerül betérni.
              nagyon nagy dolog, ha egy vállalkozás manapság jól megy, és fenntartható. Ez tiszteletre méltó dolog, csak talán a pénztártól való távozás után is emberszámba kéne vennetek bennünket, vásárlókat.
              Ha a Lenovo, ahol 108.000 Ft-ért vásároltam a tenyerén hordoz, 800.000 Ft-ért tőletek is elvárnám. Senkinek nem jó, hogy szervizbe kell vinnie a cuccát, az meg pláne, ha megnehezítitek és még rá is terhelitek a költségeket a vevőre.
              Szerintem lehet ebből tanulni, mert építő kritika akar lenni, még ha rossz szájízzel is íródott.

            • http://www.istyle.hu/ TG

              tényleg leírhatod még háromszor a Lenovót, amin az Apple-höz képest többszörös az árrés, de kisebb elvárások mellett értékesíthető és a gyártó más szervizhálózatot tart fent, de ettől még nem lesz más az Apple szervizpartner hálózata, mert nem rajtunk múlik. nem mi írjuk a feltételeket és nem dönthetjük el, hogy mi van raktáron a szervizben, sőt azt sem hogy mi az amit helyben javítunk és mi az amit külföldön. Ami rajtunk múlik az a biztosításunk, ami megoldja a problémádat és a call centerünk amin ahogy korábban írtam fejleszteni fogunk. Kérlek ha építő kritikát akarsz írni azt mondd meg mit csinál jobban a többi Apple szervizpartner (nem az Apple Retail Store!), abból tudunk tanulni, más márkákból nem.

            • Vásárló1

              amennyiben nem rajtatok múlik akkor feedbackeljetek azoknak az embereknek akiken ez múlik, pl applenel europai piacert felelos vezetonek, vagy akárkinek akivel kapcsolatban alltok, (nem ismerem az apple vallalati strukturajat) elvileg ennyi bolttal és kozep, kelet europai hálózattal, kell, hogy legyen valamennyi szavatok, hogy a folyamatok megváltozzanak hiszen ti vagytok azok akik kapcsolatban álltok a vevőkkel, akik tudjátok, hogy mivel lehetne jobbátenni az apple-t vagy annak szerviz policy-ját satöbbi. szedjétek össze ötleteljetek, a ti érdeketek is, hogy kevesebb elégedetlen ügyfél legyen…

            • http://www.istyle.hu/ TG

              rendszeresen megtörténik

            • Vásárló1

              ez remek! akkor idovel valtozni fog a helyzet, hiszek abban, hogy ha valami elegszer pusholsz akkor el lehet érni a változást… :))

          • esquirol de terra

            Bizony,más szemében a szálkát is meglátják,sajátjukban még az gerendát se. Akkor meg miről is beszélünk? Én is voltam a boltjukban ,de nem mondhatnám hogy kezüket lábukat törték volna értem.

    • Attila Bárdi

      Hello,

      mennem kellett szervizbe mert a laptopom zorgott. Eloszor bementem szemelyesen vittem a gepet. A srac szolt, hogy nagyszeru, de nem tudja atvenni, ellenben tud adni idopontot. Akkor vigyem. Sajna azt buktam, mert a ket unnep kozott volt, es el kellett utaznom.
      Egyebkent akkora tomeg/forgalom van, hogy 2-3 hetre elore tudjak adni az idopontot. Bementem es kertem ujat, kaptam, odamentem az idopontra, technikus jott, elmondtam a banatomm, megnezte, elismerte es atvette. 10 napon belul javitottak, irtak email-t es fel is hivtak, hogy mehetek. Majd megint felhivtak, akkor szoltam nekik, hogy mar szoltak es megyek amikor tudok. Odamentem, atadtak, megmutattak, elmagyaraztak, hogy mi baja volt. Es csokolom.

      Maceras volt? Igen, nehez idoponthoz jutni. 20 perces beosztassal dolgoznak, nem sirhatott volna a szam, ha az en kesesem miatt nem veszik at. Nagy a forgalmuk, sok embernek van ugyes-bajos dolga. Ez van.

      Kuldtek ertekelo linket a szervizelessel kapcsolatban, elmondhattam a banatom. Ha nem kuldenek, akkor is fel lehet keresni az Apple-t a panasszal.

    • Ben

      Mondjuk nagyon halkan megjegyzem, hogy ez a szervíz még megváltás a régi Almáriumoshoz képest… de amúgy nem kötelező az iStyle-hoz vinni, van még több szerződtetett partnere az Apple-nek.

  • Istvan Kadar

    Eleg kemeny, hogy milyen stilusban kommunikalnak az ugyfelekkel. Olvastam a kommentek egy reszet es ezek szerint nem te voltal az egyetlen aki negativ erzesekkel jott onnan el.

    Akik ilyenek azoknak nem kellene emberekkel dolgozniuk szerintem. Bar se allatokkal, se novenyekkel sem.. A perrel fenyegetes pedig egyszeruen rohej. Nem kivanok semmi rosszat annak az uveges cegnek, de igazan utana nezhetne a tulaj, hogy milyen banasmodot kap a vevo az alkalmazottaiktol..

  • Ben

    Ezen a “lekezelő stílus” jelzőn beszarok amúgy…. pont neked mondja, aki kb. tíz éve a szemem láttára képes volt egy ügyfélnek elmagyarázni hogy gyengébb és olcsóbb gépet (MBP helyett a műanyag MacBook-ot talán?) vegyen mert szerinted inkább az felelt volna meg neki az igényei alapján. Egy Media Markt-ban például hol látunk ilyen?

    Amúgy elég undorító ez a kapálózás az üveges cég részéről… normális helyen bocsánatot kérnek az ilyenek miatt és maximálisan aládnyalnak csak hogy ne rontódjon tovább a hírnevük, még akkor is ha van esély arra hogy a cégnek van igaza. Én mindenhol kinyitom a számat ha úgy érzem hogy nem méltóképp bánnak velem, aztán ha úgy reagálnak rá ahogy kell (megalázkodnak, beismerik hogy az ügyfélnek van igaza) továbbra is oda megyek.

    Szerintem simán meglehet hogy az ilyen helyeken még a minőség se annyira prioritás…

  • Gergely Kapots

    Hello Handras, TG,
    Ezen a forumon irok nektek, torolhetitek akar a hsz-em ezek utan, viszont szeretnek kerni valamifele szervizes contactot vagy barkit akivel erdemben lehet beszelni, mert a mai napon a telefonszamotokon nem sikerult (azon kivul, hogy folyamatosan ismetelgette a holgy ugyanazt). Tenyleg nem tisztem nyilvanos forumba irni (eleg benanak is tartom, de nem nagyon latok mas megoldast), de tobbszori keres utan se tudtam senki massal beszelni az ugyintezo holgyon kivul.
    Adott egy 2015 januarban nalatok vasarolt fullos 15 rMBP (akkor 800 e ft), amire kotottem biztositast es applecaret is. A gepben idaig 2x volt kijezlocsere (a billentyuzet osszekarcolta a kijelzot, ottmaradt a nyoma, ismert problema, tele vannak a forumok ezzel). Most harmadszorra is tonkrement a kijelzo, viszont a szervizes kollegak szerint a panel is serult, tehat szerintuk betortem. A gep ugye igy nem csak esztetikailag serult, hanem konkretan hasznalhatatlan. Azt leszamitva, hogy ezt az egesz felallast en erosen vitatom, az ido rovidsege miatt inkabb a biztositos megoldast valasztottam. Az utobbi 1 evben szinte folyamatosan kulfoldon tartozkodom (olyan helyen ahol eleg rossz az apple szervizhatter) es idopont foglalas utan kaptam ezt a diagnozist a mostani itthontartozkodasom alatt. Korulbelul 1 het alatt sikerult elinteznem a biztositoval, akik adtak karszamot es csak be kellene vinnem valamelyik szervizetekbe a gepet. Jelenleg jovo hetre sehova sincs idopontotok, utana nekem pedig utaznom kellene es nem is tervezem, hogy hazajovok 3-4 honapig. Ma felhivtam a kozponti szamotokat, elmondtam a kolleganak, hogy mi a szituacio, viszont csak ismetelt valaszt kaptam, hogy varjam meg, amig lesz szabad idopont, akar annak aran, hogy tovabbi 3-4 honapig nem lesz gepem, mivel kozben el kell utaznom. Nem igazan ertem, hogy miert kell idopontot foglalnom akkor, amikor mar a diagnosztika is megvolt, karszamom is van, tehat csak le kellene adnom a gepet a szervizben korulbelul par perc alatt. Nem tudom elhinni, hogy semmilyen megoldas nincs es egy ilyen markanal es egy ilyen erteku gepnel ilyen eljarast kell alkalmazni. Ugy erzem eddig eleg turelmes voltam a gep minoseget es a szervizhatteret tekintve, viszont ez a helyzet kezd abszolut tavolodni attol amit meg minimalisan is normalisnak lehet hivni. Vinnem mashova a gepet, viszont a biztositos helyzet miatt (amibe ugy erzem bele lettem kenyszeritve) muszaj nalatok javitanom a gepet. Tehat a kerdesem, hogy tudtok adni elerhetoseget valakihez az iStyle szervizben, akivel megbeszelem, hogy odaviszem a gepet, lerakom az asztalra (1-2 perc alatt), majd remelhetoleg elkeszul a gep es elviszem? Koszi elore is,

    • http://www.istyle.hu/ TG

      szia, elnézést a call center hibája miatt, jelezzük feléjük a dolgot. Ha nálunk történt a vásárlás akkor időpont nélkül átveszik bármelyik üzletben a készüléket az értékesítők és bármilyen szabad kapacitása van a technikusoknak akkor sorra vesszük a készüléket. A legjobb ha az Andrássy úton vagy a Klotildban adod le, akkor készülhet el a leghamarabb. Az alkatrész szállítást nem tudjuk sajnos gyorsítani, de így is 4-6 munkanapon belül meg kéne ugrania a szerviznek ezt a feladatot.

      • Gergely Kapots

        szia, koszi a korrekt es gyors valaszert, viszem a gepet!

  • mazzzola

    Sajat tapasztalat alapjan lehet rendben intezni a dolgokat, de az embernek sajat magatol kell utanajarni a reszleteknek, mert bar Handras es TG valoban szepen kezeli az ‘ugyfeleket’, helyenvalo informaciokat ad, de ez nem mondhato el altalanossagban minden kollegarol. Azokrol a feltetelekrol viszont, amiket az Apple kot ki, egyik szerviz sem tehet, felesleges az ezzel kapcsolatos panaszkodas ezen a szinten. Mindentol fuggetlenul a 3 szerviz (iStyle, iCentre, Almarium) kozul magasan az iStyle-t javasolnam mindenkinek. Itt vannak a honlapon a legkorrektebb, legreszletesebb informaciok a garancialis feltetelekrol, beleertve a Magyarorszagon valo vasarlas eseten jaro tobbletjogokat is. Aki ezt attanulmanyozza, szerintem nagy meglepetes nem erheti. Nekem ketszer kellett igenybevennem ilyen jellegu szolgaltatast, mindketto siman lezajlott 3-4 nap alatt (jelzem kerhette volna az Apple a keszulek kikuldeset Hollandiaba, ami 15 napra noveli a folyamatot, hoboroghettem is volna, hogy jajj csunya iStyle, mikozben a 15bol legalabb 10 naphoz semmi kozuk) A csatolt cikkben emlitett Almarium-os holgyrol en sem tudnek sokkal masabb velemennyel nyilatkozni, illetve a csere eseten jaro eredeti garancia folytatasat vagy 90 napra valo novekedeset nem ertem, marpedig rajtatok kivul mindket masik szerviz ezt alkalmazza. Ezt megtehetik? Az ilyen jellegu kulonbsegek, illetve az eltero uzletek kollegaitol tapasztalt hozzaallasok nekem mindenesetre boven elegek voltak ahhoz pl., hogy varjak 1-2 hetet egy iStyle-nal keszleten nem levo Watchra, ami masik kereskedonel adott pillanatban elerheto lett volna.

    • http://www.istyle.hu/ TG

      köszi a korrekt visszajelzést. az Apple 90 nap garanciát ad az alkatrészekre az egész világon, de mi a jogszabályban előírt időtartamhoz tartjuk magunkat abban az esetben ha nálunk történt a fizetős javítás vagy az eredeti értékesítés.

      • mazZzola

        Koszonom a valaszt, szerintem nagyon korrekt ez a hozaallas! Illetve tudom nem itt van a helye, nem is szokok ra, csak egyetlen kerdes: Kb egy hete vettem meg az emlitett Watch-ot. Minden oke vele, egyedul azt vettem eszre, hogy a Taptic engine erossegek kozott semmi kulonbseget nem erzek, akar gyengere, akar erosre allitom. Ez normalis? Igazabol nem zavar, mert megerzek mindent, csak kivancsisag.

        • http://www.istyle.hu/ TG

          alapvetően nem normális, de szíjtól és a szíj szorosságától függ, hogy milyennek érzed a taptic feedback-et

          • mazZzola

            Igen, ez teljesen logikus. Viszont ugyanazzal a szijjal, ugyanolyan szorossaggal nem erzek kulonbseget az erossegek kozott. Kiprobalnam kiallitasi darabokon, hogy hasonloan mukodnek-e, de a demo verziokban nem modosithato a beallitas. Emiatt lennek kivancsi akar a Te, akar mas Watch hasznalok tapasztalatara ezzel kapcsolatban.

  • Higonokami

    Probléma megoldva remek. :) Főzős poszt mikor lesz?

  • esquirol de terra

    Na ugye,kerestél és találtál egy olyan céget ami megoldotta a problémádat.

  • eDan

    Teljesen megértem amit mondasz, de amit azért pár iStyle-os dolgozó csinál nálatok, ahhoz képest ez semmi. :Ddd

  • Almás Róbert

    Mondjuk, ez nem is hülyeség. Kéne kiírni egy challenge-t, hogy hívjuk az iStyle szervízt, és rögzítsük a bánásmódot, és tegyük elérhetővé, ha kifogásoljuk. :)

  • HGyuri12

    Egy paraszt ez az üveges nő. Sajnos nálatok sem egyszerű az iStylenál, ott is akadnak érdekes dolgozók…

    • Exxon

      Ez valami APR betegség lehet, mert ez a félvállról lekezelő stílus nemcsak az istylenál, hanem az icentre-nél is elő-előjön. Valami frusztrációjuk lehet, talán alul vannak fizetve?

  • Para-Kovács Imre

    Én is próbálok úgy tenni egy jó ideje, mintha itt kapitalizmus lenne, de a szolgáltatók kitartóbbak nálam. A vége úgyis az lesz, hogy aki működő rendszert akar, az elmegy, aki itt marad, az pedig pult alól veszi a lecsókolbászt.

  • Para-Kovács Imre

    Nem tudtam nem észrevenni, hogy már a második bejegyzésben foglalkozol a Windows-zal.